Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Plonio

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane oraz Scenic II 1.6 16V
  • Silnik
    min. 1.9 dti F9Q744
  • Przebieg (tys.km)
    290 000
  1. Mam w Megance silnik F9Q 744 z 2002 roku. Czy w tym modelu też się reguluje zawory. Zdaje się, że ja już mam hydrauliczne. Pytam bo ostatnio jeden z zaworów stukał w czasie jazdy. Po kilku kilometrach mu przeszło, ale pytanie o przyczynę jest aktualne.
  2. Przyłączam się do tego tematu. Scenic nie wpuszcza mnie do auta. Nic nie działa. Nie działa HF i karta. Kompletna cisza. Jak już uda sie otworzyć drzwi samochód odpala normalnie. Jakieś pomysły ?
  3. Jakieś dwa tygodnie temu kupiłem Scenica II z 2006 roku z silnikiem 1,6 16V. Auto świetne. Do wymiany rozrząd i KZFR, ale poza tym Super. Gazu nie zakładam, bo nie ma sensu. Za mało jeżdżę. Auto dobrze wyposażone min tempomat i HF. Mam nadzieję, że będzie jeździł bezawaryjnie
  4. A ja właśnie kupiłem Scenica II z silnikiem 1.6 i jestem zadowolony
  5. Znalazłem odpowiedz na moje kłopoty z uruchomieniem silnika. Okaząło sie że "padł" mi śilnik. Brak kompresji i zdechła turbina. Przebieg 187 tyś. Ze starego auta została tylko buda. Silnik i skrzynia wymienione. Pozdro :) :)
  6. Już wcześniej pisałem o moich kłopotach z uruchomieniem samochodu. Po kilku miesiącach efekt napraw jest taki, że renia od grudnia 2008 roku stoi pod płotem :cry: Ja wożę sie VW. Auto mam od nowości! Dobrze jeździło i nigdy mnie nie zawiało, ale to juz minęło. Od 2 lat zapala za 3-4 razem zostawiając churę dymu !!!!!!!!!!!!!! do tego nie ma "pary" Sprawdziłem wszystko!!! dosłownie wszytko i nic. Wszystko działa poprawnie. Elektronika, czujniki, wtryszkiwacze, pompa wtryskowa, przewody paliwowe, komprecja wszystko sprawdzone po 2-3 razy, działa OK ale nie odpala za pierwszym razem. Nikt nie wie czemu. W ramach desperacji zostawiłem auto w serwisie na 2 dni!!!Powiedziałem im, że auto było już bardzo dokładnie sprawdzane. Powiedzieli, że naprawią. Oddali auto przeprosili i powiedzieli, że nie wiedzią co jest !!!!!!!!! Kasy tez nie chcieli. Jeden pacownik powiadział prywatnie, że może by naprawili ale wartość naprawy przekroczy wartość samochodu. Musieliby wymieniać części na nowe na wyczucie. Wszyscy mechanicy zbaranieli i nie chcą juz mnie widzieć. Tak z ciekawości chcę to naprawić żeby wiedzieć co źle działa. Wygląda na to, że sprzedam auto jako uszkodzone. Tak bywa. Wiem, że przez kompa się nie zreperuje ale jest mi przykro że nie moge jej naprawić. Mam Megane dti 80 nr silnika F9QQ744 z 2002 roku.
  7. Juz raz pisałem ta tym forym o mojej Renówce. Kłopot z porannym uruchomieniem był i jest nadal niestety. Nie dawno wymieniłem 4-ry wtryskiwacze. Mechanik mówił, że leją wiec trzeba je wymienić. Po odebraniu auta nic sie nie zmieniło. Silnik odpala ale strasznie nierówno pracuje, szarpie nim i rzuca. Na wolnych obrotach dymi na czrno i nie ma mocy. Dopiero do około 1500 jedzie dobrze. Dymi też powyżej 4000 tyś obrotów tak samo. Pali normalnie 5,5 na 100. Pracuje cicho. Byłem w serwisie "Bosch" podłączyli pod kompa, ustawili dawkę paliwa, wszystko sprawdzili i nic. Wszysko super! Jak im opowiadziałem o objawach zbaranieli. Sprawdziłem przewody paliwowe i nie ma powietrza. Wtryskiwacze są z pewnościa ok. Mechanikowi powiadziełem, że jakby sie okazało że to one są winne to go "wykastuję" Na kompie powiadzieli, że można przestawić lekko moment wtrysku ale tego nie zrobili. Niby wskazanie było zielone ale jakoś mieli kwaśne miny. Czy może ktoś wie gdzie jest dobry warsztat w rejonie Zamościa lub Tomaszowa Lubelskiego co ustawiłby moment wtrysku na pompie? Dziękuje za podpowaidzi.
  8. Zawsze myślałem że skrzynie biegów do diesli i benzyn miały inne oznaczenia kodowe ! Teraz zgłupiałem. Wiem że "grzebiąc" w skrzyni można ja dostosować. Jednak oznaczenia kodowe chyba powinny być inne. Szczerze mówiąc nie znam się na tym Ważne, że wszystko działa poprawnie (chyba) )))))
  9. Mam megankę I diesla z 2002 roku. Miałem skrzynię biegów JB39 i coś jeszcze. Padła więc kuliłem używkę o kodzie JB3983. Wy piszecie że w benzyniakach też jest skrzynia o kodzie JB3 Jak to możliwe ? Jakie właściwie mają kody skrzynie w dieslach i benzynie !?
  10. Jakiś czas temu też coś zaczęło buczeć w okolicy skrzyni biegów. Sprawdzałem, szukałem, wynik? Łożyska skrzyni biegów do wymiany. Zamiast pojechać do mechanika czekałem na leprze czasy. I stało się. Rozpadło się łożysko 5 biegu i rozsadziło skrzynkę. Koszt naprawy łącznie 1500 złotych. Moja rada ! ZMIENIAJ !!!!!!!!!!
  11. "Soczek" daj znać jak zakończyła sie twoja walka ze skrzynią biegów. Ja mam ten sam problem z moja "megi" Przy przyspieszaniu skrzynia wyje jak "potępieniec" Napisz czy naprawiłeś skrzynię i ile zabuliłes za naprawę. Czekam [ Dodano: 2008-01-06, 18:05 ] Moje pytanie odnoście skrzyni biegów nie jest aktualne. 29.12.2007 roku "padła" mi skrzynia Kupiłem drugą za 850 złotych przez allegro. We środę jadę pod Karków przywieźć ją. Nie lubię takich wydatków : :evil: . Napiszę "paszkwila" do Renault !!!!!! Skrzynia wytrzymała tylko 160 tyś km. Skandal !!!!!
  12. Od nowości mam Megi 1.9 dti z 2002 roku. Silnik F9Q 744 i od pewnego czasu kiepsko odpalała. Muszę pokręcić 2-3 razy. Wiosną wymieniłem świece żarowe i nic:( Teraz jak uruchamiam to silnik się trzęsie mało nie wypadnie z ramy! Znajomy mechanik mówi że to mogą być wtryskiwacze bo przy przyspieszaniu dymi. Sam nie wiem. Ja twierdzę ze to nie to ale i tak muszę zrobić wtryskiwacze. Dam znać jak poszło. Ps. Może wiecie czy wtryskiwacze w tym typie silnika są rozbieralne czy wymienia je sie całe?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!