Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
ciki
Użytkownik-
Postów
257 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
7 NeutralnySamochód
-
Auto
Laguna II ph II 2005
-
Silnik
2.0 dci M9R 740
-
Przebieg (tys.km)
226 741
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Czujnik nie jest drogi tylko ciężko dostępny w katalogu inter cars chcą za niego 121zł na necie widziałem za 80-90 zł tylko problem z dostępnością a wolę kupić nowy niż bawić się w używane. Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes Dodano: 28 lut 2015 - 17:09 Witam Dorobiłem się własnego Clipa i zacząłem badać pacjenta i tak wszystko wydaje się być dobrze po za przepływomierzem cały czas nie daje mi on spokoju bo tak po pierwsze temperatura powietrza jaka pokazuje Clip to 36 34 stopnie gdzie temperatura powietrza na zewnątrz to 8-9 stopnia a drugie to napięcie na przepływce na wolnych obrotach gdzieś się doczytałem że powinna to być wartość 1,5V (+/- 0,1V) ale to chyba chpdziło o motor 1.9dci u mnie napięcie to 1,9V czy może mi ktoś sprawdzić u siebie te dwa parametry lub potwierdzić jakie są prawidłowe Regulamin pkt. 5.7 To może czerwona tasiemka zmobilizuje do szanowania czytelników forum skoro same uwagi nic nie dają. ;) Prezes
-
A co myślisz o tym, że za taki stan rzeczy odpowiada czujnik ciśnienia doładowania ? Na pewno był już kiedyś przez kogoś wymieniany bo nie jest oryginalny tylko wsadzony jakiś zamiennik ciężko powiedzieć jaki bo nie ma tam żadnej nazwy po za jakimś nr. Dzięki za plik zainstaluje DDT i porównam z tym co mi jutro pokaże CLIP
-
Spoko podaj plik chociaż tyle. Ty z Zielonej Góry ? To kawałek jest dziś przeczyściłem czujnik ciśnienia doładowania i o dziwo jest poprawa i to dosyć spora zaczynam zastanawiać czy to przypadkiem nie jest jego robota
-
A czy mugł byś mógłbyś sprawdzić mi wartości przepływki, EGR i ciśnienie doładowania na biegu jałowym przy 2tyś i powiedzmy 3tyś i napisać bo jutro. Jestem umówiony na Clipa to miał bym odniesienie.
-
Fap'a nie mam dolot przejrzałem na razie od góry i jest ok muszę zrzucić zderzak i zobaczyć jak wygląda IC może tam któraś opaska nie trzyma i jest nie szczelność albo może sam IC dostał kamykiem jakimś i z tąd stąd problem. Co do Clip wiem do czego służy i wiem też że cudo twórcą nie jest i potrzeba mu kumatego diagnostę z tym, że problem jest w tym kumatym diagnoście z kąd stąd go wyczarować.
-
W tym silniku gaszania dokonuje przepustnica zamykając się całkowicie.
-
Filtr powietrza sprawdzałem delikatnie zabrudzony tragedii nie ma, filtr paliwa nie wiem nie wymieniałem według ASO był wymieniony przy 204 tyś auto ma teraz 226 wiec nie duży przelot Co do Clipa zostało mi to przekazane.nie było to ASO tylko Ren Max w Redzie Koła sprawdzone obracają się swobodnie A może to jakaś nie szczelność w dolocie ?? i ciśnienie gdzieś ucieka ale to powinien raczej Clip wykazać, że jest jakiś problem z ciśnieniami, łopatki na turbinie też swobodnie pracują
-
Tak jak wspominałem jakiś czas temu moją Megi trafił szlak i poszła wszyscy wiedza gdzie (szkoda tylko że ktoś ja kupi jako bez wypadkową) I postanowiłem wymienić już na coś większego i mocniejszego i tak o to zakupiłem Lagune II ph2 z motorem 2.0dci a że sampchód nie z salonu choć serwisowany w ASO to ma swoje bolączki i tak o to samochód to muł totalny zero elastyczności co kolwiek dzieje się dopiero powyżej 2,5 tyś obrotów do tej granicy w ogóle nie reaguje na gaz samochód był na CLIP i nic ciekawego się nie dowiedzałem, na początku podejżenie padły na przepływkę. Ale CLIP ją wykluczył temperatura powietrza w normie ilość powietrza też dobrze otwarcie EGR prawidłowe i tak Dla obrotów jałowych ilość powietrza 65 kg/h temperatura 19stopni otwarcie EGR 5% Turbo sprawdzone jest w dobrej kondycj brak jakich kolwiek luzów Spalanie samochodu to o zgrozo w mieście 12,-13 L trasa to 8 L przy spokojnej jeździe bez szaleńst ten motor powinien spalić 6 L w trasie i 8 L w mieście a odpięcie przepływki nic nie zmienia w zachowaniu samochodu dalej to samo po za błędem skontroluj układ wtrysku. Jestem otwarty na wszelkiego rodzaju pomysły i diagnozy co to może być i gdzie tego szukać
-
Megane II phI Zakup Megane II 1,5Dci 85KM, kilka pytań
ciki odpowiedział(a) na Nataliiia temat w Zakup - Megane II
To pewnie cofające się paliwo pompa za pierwszym razem podpompuje a potem już pali, zaworek zwrotny za 12zł mógł by wystarczyć ale ja bym ominoł i szukał dalej -
Dzięki, o tym nie pomyślałem :) Udało się, no to chyba czas na wycieczkę po Lalkę
-
Witam Nadszedł czas rozstania się z moją Megi. Szukam czegoś większego rodzinnego samochodu wybór padł na Lagune II ph2 z silnikiem 2.0dci mam jedną na oku wydaje się być uczciwa tyle ile mogłem sam sprawdziłem to też wygląda dobrze. Mam nr VIN proszę was o rozkodowanie go i wrzucenie to co na temat tego samochodu mów Renault Nr VIN: VF1KG4TB635111438 Dodano: 06 sty 2015 - 14:55 Jest ktoś mi w stanie pomudz pomóc?? Czy już nie ma możliwości weryfikacji
-
Megane III phI Światła w podsufitce nie włączają się
ciki odpowiedział(a) na qweluke temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Musiałeś zrobić zwarcie niestety i taśma w podsufitce jest do wymiany Zdejmij osłonę słupka po stronie kierowcy tam jest kostka łączeniowa i powinna być dostępna taśma obejżyją czy się nie ugotowała -
Prośba do osób posiadających dyaylogys o sprawdzenie nr UPC dla silnika 1.5dci model K9K 722 z roku 2004 o mocy 82 KM
-
Udało mi się znaleść temat o pęcherzach powietrza w paliwie Link
-
Megane II phI Jaki amperaz alternatora do 1.5 dci
ciki odpowiedział(a) na Archibald temat w Akumulator i alternator - Megane II, Scenic II
Podsumowując całą rozmowę to llepiej zamontować alternator o większym prądzie ładowanie bo wiadomo nic sie wtedy nie stanie niż miał byś zamontować alternator za słaby więc celuj w 125A albo w 150A