Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dbonne

Nowy użytkownik
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.6 e
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. Mialem podobnie tylko u mnie telepalo 110 a 130 wymienilem koncowki drążków kierowniczych i teraz jest spokuj zadnych drgan niema.
  2. Witam mam mały problemik z radiem przy wyłączonym silniku wszystko śmiga elegancko wszystkie stacje odbierają czyściutko problem pojawia się gdy odpalę silnik wtedy pojawia się bzyczenie w kolumnach na wszystkich stacjach może ktoś wie co to może być. Pozdro.
  3. Witam ja mam podobne pytanie wymieniłem w mojej Renatce coupe sprężyny kayaba nówki do tego modelu no i po wymianie przód trochę wyżej stoi niż tył. Prześwit z przodu jest ok 10cm a z tyłu o jakieś 3 może niecałe 4 mniej. Moje pytanie to czy sprężyny się troche ugniotą czy już zawsze bedzie taka różnica bo troszke mi sie to nie podoba.
  4. Dzięki bardzo za podpowiedz jestem ci winny piwko , posprawdzałem i okazało się ze bezpiecznik był przeżarty i nie było styku , zastosowałem nowy bezpiecznik i ABSik dział bez zarzutu. Jeszcze raz dzięki. Jeśli chodzi o mechaników to katastrofa żeby mieć komputer i na nim wypisany błąd i nie wiedzieć co jest przyczyna, zostawmy to bez komentarza. Pozdrawiam
  5. Witam wszystkich mam mały problem zapaliła się lampka ABS i ABS przestał działać. pojechałem podpiąć go pod komputer i okazało sie że wyskoczył taki komunikat błąd zasilania elektrozaworów no i tu jest problem bo oczekiwałem że wyjdzie konkretna przyczyna ze czujnik wysiał. Problem polega na tym że mechanik nie wie co jest grane i co to konkretnie oznacza. Może ktoś z was się z tym spotkał albo wie o co w tym chodzi. Dzięki
  6. jeśli zmienił ci olej w skrzyni to spytaj jaki użył bo nie wiem czy wiesz renatki nie przyjmują wszystkich olei tylko elfik o odpowiedniej gęstości.
  7. Witam borykam się z usterką której nie mogę namierzyć a mianowicie po odpaleniu na zimnym silniku wszystko jest ok jeździ i nie ma większych problemów dopuki go nie wyłacze i nie odpalam ponownie wtedy po odpaleniu silnik wchodzi w dziwne zachowanie obroty spadaj prawie do zera i tak sobie wibruja az zgasnie a kiedy prubuje dodac gazu to strasznie go dusi, ponowne odpalenie i wszystko jest ok i tak za kazdym razem jak go zgasze i prubuje odpalic po jakiś 10 min bo jesli go odpalam zaraz po zgaszeniu to wszystko jes ok. byłem juz u wielu mechaniorów zmieniłem silniczek krokowy, sonde lambdę czysciłem przepustnice wymieniłem węzyk i sam przepływomierz zmieniłem świece sprawdzone cewki byłem na badaniu komputerem i nic dalej to samo a jeszcze zmieniłem potencjometr przepustnicy wydałem kase na darmo bo nic nie pomogło może ktoś z was juz to przerabiał.
  8. Mam podobne kłopoty ale jeszcze nie doszedłem do tego u mnie jest to na ciepłym silniku kiedy go zgasze i ponownie odpalam to zaczynaja wariowac obroty jak prubuje ruszyc to strasznie muli silnik po dodaniu mu duzo gazu odzyskuje moc i potewm wszystko ok. Prubowałem juz wszystko dzisiaj chlopaki z forum podpowiedzieli ze moze cewka padac wiec sprubuje jak to nie pomoże to sie obraze na renie.
  9. Witam u mnie jak złapie za przewody to czuje jakby delikatnie biło coś w środku mam tak na pierwszym i na trzecim kablu to moze znaczyc ze kable są padniete. Od jakiegoś czasu dziwnie sie mi zaczął zachowywać samochód obroty mi falują na biegu jałowym jak samochód sie toczy jak stoje w miejscu to niby wszystko ok. ale jak ruszam to czasami dławi go i nie moze złapać obrotów dzieje się tak tylko po odpaleniu samochodu potem w trakcie jazdy jest wszystko ok.. Wymieniłem sonde i przepływomierz powietrza ale problem nie ustał może to być wina przewodów czy raczej nie. Pozdrawiam.
  10. Skaczą tak od 1000 do prawie 500 na pograniczy przygaśnięcia. A mam jeszcze jedno pytanko wczoraj jak czyściłem krokowca to wcześniej na zapalonym silniku odłączyłem go i nie było żadnej reakcji silnik dalej sobie pracował na wolnych obrotach czy to normalne czy powinna być jakaś reakcja silnika.
  11. Witam wczoraj przeczyściłem silnik krokowy i może i jest lepiej narazie go nie dusi przy ruszaniu i nie gaśnie ale teraz podczas jazdy jak wrzucę na luz to falują obroty do momentu zatrzymania jak stoje to wszystko jest ok . Może ktoś ma pomysł na to. Dzięki.
  12. Ja jutro zmieniam sondę i zobaczymy co będzie napisze jutro czy jest poprawa. Pozdro [ Dodano: 2008-10-08, 00:13 ] sonda wymieniona ale poprawy nie ma lipa nastepny w kolejce jest przepływomierz powietrza moze po wymianie tego bedzie lepiej.
  13. Witam wszystkich mam pytanko w mojej megance 1.6 8v po odpaleniu ale nie zawsze dziwnie skaczą obroty jak próbuje ruszyć szarpie autem czasami zgasnie a czasami przechodzi i potem wszystko ok dalsza jazda bez problemu . Po zgaszeniu znowu to samo a jeszcze w trakcie tego duszenia z wentylacji czuć paliwo . Może ktoś z was miał podobny problem . Pozdrawiam
  14. Witam mam maly problemik moze ktos wie co to moze byc jak skręcam w prawą strone coś mi piszczy chrobocze w tylnym zawieszenu dochodzi to jakby z lewego koła i jeszcze jak najade na dołek albo jakieś nie równości to coś stuka w tylnym zawieszeniu prosiłbym o pomoc co to może być może ktoś z was już to przechodził.
  15. Ja kabelki puściłem bokiem pod plastikami bocznymi dosyć prosto i szybko nic nie widać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!