Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
asiek
Nowy użytkownik-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
megane coupe I phl
-
Silnik
1600
-
Przebieg (tys.km)
112000
-
jeśli nie ma tam nic podłączone - nie przychodzi żadna wtyczka, to można stwierdzic, że jest to jakiś tłumik drgań
-
olej jak najbardziej ok. jakby to był jakiś mineralny to mogłoby coś bardziej klepać - można się dosłuchać wtedy jakiegoś metalicznego klepania z każdej strony silnika. daj znać co i jak bo ciekaw jestem..... może to jakiś gigantyczny luz na zaworach ?
-
może panewka kończy swój żywot i zbiegło się to z wymiana rozrządu ? ciężko określić po tym co piszesz. trzeba posłuchać na żywo...
-
przebieg masz prawie 200 tyś. kilometrów i zalewanie półsyntetyku to trochę ryzyko - silnik może spalać olej. Wymieniłbym na półsyntetyk i zobaczył "efekty" ps. wg. serwisówki Toyoty wyjeżdżając nowym autem dopuszczalne jest zużycie oleju na poziomie 1 litr na 1 tys. km - takie normy ma Toyota.
-
kolejna rzecz jak jest do sprawdzenia to zabrudzona przepustnica - ściągnąć rurę dolotową i benzyną ekstrakcyjną lub nitrem na pędzelku wyczyścić wnetrze przepustnicy - motylek.
-
może cewka ( cewki ) już siadają ? silnik pracuje równo, nic go nie szarpie, dławi krztusi ? ?
-
odnośnie tego wycieku...... nie grzeje Ci się autko szybciej albo wskazówka od temperatury wędruje nieco wyżej ?
-
Megane I phI silniczek szyby bocznej
asiek opublikował(a) temat w Elektr.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Witam, czy silniczek - mechanizm - podnoszenia i opuszczania w megi coupe przedlift byl taki sam jak po lifcie ? Jesli była różnica to czy w mocowaniu czy tez we wtyczce ? -
Witam, scenic z 1.9 dci po zagrzaniu się nie chce odpalić. Trzeba odczekać z 30 minut i dopiero zaskoczy. Jak zimny to nie ma problemu. Zaworek na pompie sprawdzony - jest ok, czujnik cisnienia jest ok, natomiast wyskakuje kod na konsoli einspritzung defekt.. Wtryski sa ok. Czy może jakaś inna pierdoła za tym stoi ?
-
Megane II phI Brak reakcji na przycisk start (rozwiązanie + pytanie)
asiek odpowiedział(a) na namelessone temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Witam, temat rozrusznika jest dla mnie nadzwyczaj drażliwy. Klient odstawił mi swoją Lagune 2.2 dci na warsztat po czym jak miałem się zajać autem to nie reagował wogóle na przycisk START/STOP. Wkońcu odpalił ale po jakimś czasie znów to samo. Ciagłe próby przyciskiem S/S i udało się po czym odstawiłem auto kleintowi pod dom - byla lekka chlupa i myślałem ze to tak z hamulców woda paruje ale ten dym byl za bardzo siwy i czarny. Otwierając maske ujżałem jak sie zaczął jarać kabel plusowy na rozruszniku !! caly peszel w ogniu a jak na zgłośc klemy do akumulatora przykreciłem żeby nie spadły. Final taki: gaśnica pusta - ledwo stłumiła ogień, bo przecież plus cały czas podpięty, rozje.... akumulator bo szarpałem za klemy i coś się musiało uszkodzić w środku... ale auto się nie zjarało. Dobrze, że właściciel wyrozumiały.... mieliście taki przypadek ? szczerze, ja po nocach bym nie spał. Mając taki przypadek i takie auto zastanawiałbym sie czy ta CX7 sąsiada się juz zajęła czy też nie..... JAk macie problemy z rozrusznikiem to prosze nie bagatelizujcie ich. -
Megane I phI problem po wymianie kompletu sprzęgła
asiek odpowiedział(a) na kaczor2502 temat w 1.9 diesel
a może to wina tej linki ? do pewnego miejsca idzie luzno i dlatego pedal jest miekki, a poźniej gdzieś ją może przyciera i dlatego cieżko wcisnać. Nie wiem jak w reno ale w polo jak rozbieralem samoregulator od naprezenia linki to cały dzień składalem - takie ustroistwo - a i tak nic nie uległo zmianie. -
według mnie sachs jest o wiele lepszy od valeo. W hondzie mialem valeo to nie wytrzymalo miesiaca, sachs wytrzymal pol roku i wkoncu zagoscil spiek Sprzegla testowane raczej dosc ekstremalnie.
-
primo: kto pyta nie bladzi secundo: po prostu jestem ciekaw i po co robiliby bloki o roznym oznaczeniu..... francuz bawi sie w japonczyka, dobre :) i ultimo: roznica w cenie za f8t oraz za f9q jest raczej duza ( przynajmniej dla mnie jako sprzedajacego :) Regulamin pkt. 5.6, 5.13 -Prezes
-
nie chodzi mi o roznice pomiedzy dci a dti ale o rodzine silnikow dci. Czy blok f8t mozna np zamiennie wykorzystac z blokiem f9q ? czy sa jakies przeciwskazania ? czy auto bedzie mialo takie same parametry techniczne jesli zamiast bloku f9q zastosuje f8t - czy moze bedzie inne sprezanie i czy wogole da sie zastosowac/ Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
-
czy blok silnika f8t ( silnik w megance I phl hatch, 1.9 dci ) jest zamienny z innymi blokami z silnikow 1.9 ? ewentualnie czy te silnik - grupa 1.9 dci roznily sie tylko osprzetem , czy tez tylko oprogramowaniem ? jesli osprzetem to mam tez na mysli inny skok tloka, inne sprzezanie..... w jakich autach wyetsepowaly te silniki ? czy tylko meganka I phl ? Regulamin pkt. 5.6 -Prezes