Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

asiek

Nowy użytkownik
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane coupe I phl
  • Silnik
    1600
  • Przebieg (tys.km)
    112000
  1. asiek

    Co to jest ?

    jeśli nie ma tam nic podłączone - nie przychodzi żadna wtyczka, to można stwierdzic, że jest to jakiś tłumik drgań
  2. olej jak najbardziej ok. jakby to był jakiś mineralny to mogłoby coś bardziej klepać - można się dosłuchać wtedy jakiegoś metalicznego klepania z każdej strony silnika. daj znać co i jak bo ciekaw jestem..... może to jakiś gigantyczny luz na zaworach ?
  3. może panewka kończy swój żywot i zbiegło się to z wymiana rozrządu ? ciężko określić po tym co piszesz. trzeba posłuchać na żywo...
  4. asiek

    Ubywa oleju

    przebieg masz prawie 200 tyś. kilometrów i zalewanie półsyntetyku to trochę ryzyko - silnik może spalać olej. Wymieniłbym na półsyntetyk i zobaczył "efekty" ps. wg. serwisówki Toyoty wyjeżdżając nowym autem dopuszczalne jest zużycie oleju na poziomie 1 litr na 1 tys. km - takie normy ma Toyota.
  5. kolejna rzecz jak jest do sprawdzenia to zabrudzona przepustnica - ściągnąć rurę dolotową i benzyną ekstrakcyjną lub nitrem na pędzelku wyczyścić wnetrze przepustnicy - motylek.
  6. może cewka ( cewki ) już siadają ? silnik pracuje równo, nic go nie szarpie, dławi krztusi ? ?
  7. odnośnie tego wycieku...... nie grzeje Ci się autko szybciej albo wskazówka od temperatury wędruje nieco wyżej ?
  8. Witam, czy silniczek - mechanizm - podnoszenia i opuszczania w megi coupe przedlift byl taki sam jak po lifcie ? Jesli była różnica to czy w mocowaniu czy tez we wtyczce ?
  9. Witam, scenic z 1.9 dci po zagrzaniu się nie chce odpalić. Trzeba odczekać z 30 minut i dopiero zaskoczy. Jak zimny to nie ma problemu. Zaworek na pompie sprawdzony - jest ok, czujnik cisnienia jest ok, natomiast wyskakuje kod na konsoli einspritzung defekt.. Wtryski sa ok. Czy może jakaś inna pierdoła za tym stoi ?
  10. Witam, temat rozrusznika jest dla mnie nadzwyczaj drażliwy. Klient odstawił mi swoją Lagune 2.2 dci na warsztat po czym jak miałem się zajać autem to nie reagował wogóle na przycisk START/STOP. Wkońcu odpalił ale po jakimś czasie znów to samo. Ciagłe próby przyciskiem S/S i udało się po czym odstawiłem auto kleintowi pod dom - byla lekka chlupa i myślałem ze to tak z hamulców woda paruje ale ten dym byl za bardzo siwy i czarny. Otwierając maske ujżałem jak sie zaczął jarać kabel plusowy na rozruszniku !! caly peszel w ogniu a jak na zgłośc klemy do akumulatora przykreciłem żeby nie spadły. Final taki: gaśnica pusta - ledwo stłumiła ogień, bo przecież plus cały czas podpięty, rozje.... akumulator bo szarpałem za klemy i coś się musiało uszkodzić w środku... ale auto się nie zjarało. Dobrze, że właściciel wyrozumiały.... mieliście taki przypadek ? szczerze, ja po nocach bym nie spał. Mając taki przypadek i takie auto zastanawiałbym sie czy ta CX7 sąsiada się juz zajęła czy też nie..... JAk macie problemy z rozrusznikiem to prosze nie bagatelizujcie ich.
  11. a może to wina tej linki ? do pewnego miejsca idzie luzno i dlatego pedal jest miekki, a poźniej gdzieś ją może przyciera i dlatego cieżko wcisnać. Nie wiem jak w reno ale w polo jak rozbieralem samoregulator od naprezenia linki to cały dzień składalem - takie ustroistwo - a i tak nic nie uległo zmianie.
  12. według mnie sachs jest o wiele lepszy od valeo. W hondzie mialem valeo to nie wytrzymalo miesiaca, sachs wytrzymal pol roku i wkoncu zagoscil spiek Sprzegla testowane raczej dosc ekstremalnie.
  13. asiek

    silnik f8t

    primo: kto pyta nie bladzi secundo: po prostu jestem ciekaw i po co robiliby bloki o roznym oznaczeniu..... francuz bawi sie w japonczyka, dobre :) i ultimo: roznica w cenie za f8t oraz za f9q jest raczej duza ( przynajmniej dla mnie jako sprzedajacego :) Regulamin pkt. 5.6, 5.13 -Prezes
  14. asiek

    silnik f8t

    nie chodzi mi o roznice pomiedzy dci a dti ale o rodzine silnikow dci. Czy blok f8t mozna np zamiennie wykorzystac z blokiem f9q ? czy sa jakies przeciwskazania ? czy auto bedzie mialo takie same parametry techniczne jesli zamiast bloku f9q zastosuje f8t - czy moze bedzie inne sprezanie i czy wogole da sie zastosowac/ Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  15. asiek

    silnik f8t

    czy blok silnika f8t ( silnik w megance I phl hatch, 1.9 dci ) jest zamienny z innymi blokami z silnikow 1.9 ? ewentualnie czy te silnik - grupa 1.9 dci roznily sie tylko osprzetem , czy tez tylko oprogramowaniem ? jesli osprzetem to mam tez na mysli inny skok tloka, inne sprzezanie..... w jakich autach wyetsepowaly te silniki ? czy tylko meganka I phl ? Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!