Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mikim160

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I ph II
  • Silnik
    1.9 DTI 98 KM
  • Przebieg (tys.km)
    149
  1. Spróbuję zajechać do warsztatu i wyważyć jeszcze raz te koła, dam znać co potem. Dodano: 04 cze 2013 - 15:49 Rzeczywiście koła musiały być źle wyważone, po ponownym wyważeniu już jest ok ;)
  2. Jak już wcześniej mówiłem, że zmieniałem koła przód z tyłem więc i na lepszych i na tych gorszych jest drganie ( fakt, że na lepszych mniejsza ale jednak jest) Opony te co mam obecnie na przodzie są z 2008 roku, tamte z tyły baaardzo stare ale bieżnik 5mm jest
  3. Byłem przy wyważaniu, a zakład ma kolega kolegi. Jedno koło coś nie chciało się wyważyćna poczatku, ale potem pokombinował i zrobił, że się wyważyło.
  4. Siemka! Ostanim czasem, wymieniłem komplet opon z zimowych na letnie ( mam tylko komplet felg stalowych wiec przekladalem w warsztacie). Po zmianie opon zauważyłem, że podczas jazdy 110+ zaczyna mi dragć kierownica. Na zimowych oponach było wszystko OK. Opony letnie kupiłem używane, są w dobrym stanie bez dziór itp, były wyważane . Co może być nie tak? Dodam jeszcze, że poprzedniego lat miałem podobny problem. Otóż po zakupie samochodu na ZIMOWYCH oponach wszystko było OK, zakupiłem więc 4 używane letnie opony, wtedy pojawił się problem. Tak samo jak teraz miałem dragnie kierownicy przy wyższych prędkościach, ale wydobywał się też ogromny hałas z tyłu samochodu ( nie jestem pewnie czy wyważył nam koła ). Na czym się to skończyło? - 2 przednie opopny nadawały się do wyrzucenia i tak też zrobiłem. Po zmianie opon na zimowe musiałem robić : - drażek kierowniczy, końcówkę drązka, i tylne łożysko, po tych zabiegach autko śmigało normalnie. Wracając do dzisiejszej sytuacji: założyłem więc te stare letnie opony na tył, a nowe któe teraz kupiłem (używane:D) na przód. Próbowałem, przekładać opony przód z tyłem, ale drganie jest może minimalnie mniejsze ( więc jednak nie naprawia problemu). Jeśli ktoś się zamieszał to podaję jakie oponki miałem: - 4 zimowe 185/60 - 4 stare letnie 195/55 i 185/55 ( z czego 195tki musiałem wyrzucić) - 2 nowe (uzywane) 185/65 Co może być nie tak?
  5. Witam! Mam Renault Megane I ph II 99 r 1.9DTI Odkąd kupiłem auto były problemy z zapalaniem go ( raz na jakiś czas, kiedy nie pochodził pare dni, albo robiło się zimniej), nie chciał wtedy odpalać, ale rozrusznik normalnie kręcił , pokeciłem go chwilę strzałka na obrotomierzu unosiła się coraz wyżej i zapalał. Byłem u mechanika wymieniliśmy zaworek zwrotny i filtr paliwa, jednak nic to nie dało. Poradził mi abym po nieudanej próbie zapalenia samochodu podpompował go taką "gruszką" przy pompie. Kiedy pompowałem go tą "gruszką" zapalał od razu. Teraz spadł śnieg i pojawił się grubszy problem. Okazało się , że akumulator się rozładował ( nie chciał kręcić ani nic, zero reakcji na przekrecanie kluczyka ). Naładowaliśmy, więc akumulator, który rozładował się po 2 dniach. I teraz moje pytanie: - Czy to aby na pewno akumulator się "uszkodził" czy może być to wina jakiś innych elementów ( kolega wspominał coś, że może np ładowania nie mieć ) - czy jak wymienie akumulator pomoże to także na zapalanie samochodu ? Mój akumulator to 74Ah , 12V
  6. No więc radyjko już się wyłącza ( tysięczne resetowania zmieniło opcje demo ktora wyłączyłem - jednak nigdy nie spodziewalbym sie, że przez taka właśnie opcje może się radio nie wyłączyć) Zatem wszystko działa poprawnie tak jak chciałem Dzięki tym co pomogli Pozdrawiam
  7. ale fabryczne radio teraz probowaliśmy podłączyć to normalnie włącza się i wyłącza ( na takim samym ustawieniu kabli) tylko to nowe nie chce się wyłączyć Dodano: 12 paź 2012 - 19:41 a próba ręcznego wyłączenia radia kończy się ponownym uruchomieniem radia...
  8. jutro zobaczę jak to wygląda i popróbuję waszych rad Dodano: 12 paź 2012 - 16:42 jak podłączyliśmy wg waszej kombinacji to radio chodzibez przerwy, ale nie mozna go wyłączyć ( po podłączeniu kabelków radio cały czas chodzi i nie da się go wyłączyć - oczywyscie bez kluczyka) Dodano: 12 paź 2012 - 17:02 właściwie terza sprawdzaliśmy i radio nie wyłącza się nawet jak jest podpięte pod stacyjkę (wogole nie da się go wyłąćzyć),fakt fakten bez kluczyka radio działa,ale jak zrobić żeby się wyłączało?
  9. Na przedostatnim zdjęciu to te kable, które widać, że są połączone (czyli połączenie radia z kostka- czerwony i żółty) o to chodzi? Kiedy tam miałem połączenie czerwony-czerwony, żółty-żółty to mam pamięć radia , ale radio gra z kluczyki jak połącze czerwony - żółty , żółty-czerwony wtedy nie mam pamięci radia, i radio też musi grać z kluczykiem Czy ja wogole w zlym miejscu je łącze?
  10. " Zamiast zasilania plusem po stacyjce podać stały plus czyli taki sam jak na podtrzymanie pamięci." no dobra tylko o co chodzi, bo za bardzo nie wiem, który to jest "stały plus". Mógłbyś wytłumaczyc to ktore kolory kablow trzeba połączyć ( i na którym zdjęciu są), bo ja w elektronice zielony:D
  11. Siema! Kupiłem radyjko PIONEER DEH-1420UB , wszystko dziła, jednak nie wiem jak ustawić aby radio chodziło bez włożonego kluczyka Jak to zrobić (macie zdjęcia ) Teraz mam radio na ustawieniach czerwony- czerwony, żółty- żółty ( wtedy mam pamięc radia), na zdjęciach jednak miałem inaczej ustawione, ale tak nie było pamięci Jak trzeba będzi dam w lepszej jakości instrukcje. Co wy na to ? Jakieś propozycje? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!