Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kejsza

Nowy użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    220
  1. Hej! Czy ktoś rozwiązał ten problem? Hamulce wymieniałem kilka miesięcy temu i dwa tygodnie temu pojawił się dokładnie ten sam problem.
  2. Odświerzam Odświeżam temat! Gdyby ktoś znalazł taką gałkę na sprzedaż to byłbym zachwycony... Czy w ASO są one w ogóle dostępne i jeśli tak to ile sobie wołają za takie cudo? Dodam tylko, że potrzebuję do 1.9Dci 2003r. bo z tego co słyszałem są dwie wersje mocowań...
  3. Czy tylne boczki z sedana będą pasowały? Chciałbym takie, ponieważ mają roletki.
  4. podaję przykładową sytuację która mam nadzieję rozwieje wszelkie wątpliwości: 1.Wsiadam do zaparowanego samochodu i włączam odparowywanie. Wiatrak włącza największą prędkość. Dzwoni mi telefon i chcę zmniejszyć nawiew. Próbuję zmniejszyć prędkość nawiewu/przestawić na automat/wyłączyć nawiew jednak nic się nie dzieje (ewentualnie zmienię kierunek nawiewu). Po jakichś 15-20 (zależnie od dnia) minutach wszystko wraca do normy. 2.Wsiadam do auta w 5 osób. Szyby zaczynają parować. Chcę zwiększyć nawiew jednak nic się nie dzieje. Po jakimś czasie wszystko zaczyna działać normalnie. Podałem przykłady z parowaniem bo w takich sytuacjach najłatwiej jest mi to zaobserwować. Dodano: 30 kwi 2014 - 13:44 Naprawdę proszę o pomoc bo problem nie ustępuje. Dzisiaj klimatyzacja ustawiona na automat po uruchomieniu włączyła pełne obroty. Kiedy chciałem zadzwonić nie mogłem ręcznie zmniejszyć prędkości (na wyświetlaczu znikały kolejne ramiona wiatraka) ale nic się nie zmieniało.
  5. Wróć.... Wszystko działa, tylko nie da się regulować prędkości wiatraka np. Wiatrak chodzi cały czas na pełnych obrotach niezależnie od nastawień jednak mogę regulować temperaturę, kierunek i obieg. Problem leży w braku sterowania a nie w nie działaniu klimatyzacji czy wiatraka.
  6. Czyli prędkość dmuchawy może się nie dawać sterować z powodu nieprawidłowego poziomu czynnika? Może to głupie pytanie, ale jakoś nie widzę związku.
  7. Czynnik był uzupełniany co najmniej dwa lata temu przez poprzedniego właściciela. Jednakże, choć mogę się mylić, to raczej błąd niereagującej elektroniki a nie braku czynnika. Zauważyłem małą pomyłkę... nie jest tak, że nie mam sterowania w ogóle lecz tylko prędkością wentylatora. Dodam jeszcze, że tylko podczas używania klimatyzacji dmuchawa co jakiś czas popiskuje.
  8. Zapewne istnieje podobny temat ale nie potrafię go niestety znaleźć. Problem polega na tym, że w mojej megane ii od jakiegoś czasu klimatyzacja sie zawiesza i nie reaguje na sterowanie... po chwili potrafi wrócić do normy i reaguje, po czym znowu się zawiesza. Nie wiem gdzie może leżeć problem.
  9. Mam dokładnie taki sam problem. Przy włączaniu kierunkowsakazu czasami wszystko na chwilę przygasa i kasują mi się błędy w komputerze. Ostatnio miałem też problem przy zamykaniu auta. Czy ktoś jest w stanie zdiagnozowac przyczynę usterki?
  10. Witam wszystkich! Przeszukiwałem forum i niestety nie znalazłem informacji na temat podobnej usterki. W moim aucie tempomat raz działa a raz nie (nie mogę ustawić prędkości przyciskami). Podejrzewałem taśmę, ale po przełączeniu tempomatu na ogranicznik przyciski zaczynają działać. Nic to jednak nie pomaga, ponieważ po ustawieniu ogranicznika na dowolną prędkość odcina mi po prostu gas i obroty lecą w dół niezależnie od prędkości. Dodam tylko, że wcześniej wszystko działało :D Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi!
  11. Nie mogę się zgodzić! W Lagunie II kombi jest plastikowa rynienka na zakończeniu plastikowej listwy i cała zebrana woda odpływa na boki. Niestety w Meggie nie wpadli na ten cudowny pomysł :/
  12. Chyba już odkryłem przyczynę problemów. Wyciągnąłem przycisk zamka z klapy. Był strasznie brudny, Po otworzeniu go ,okazało się, że jest tam pełno wody a styki są zaśniedziałe. Wszystko osuszyłem, oczyściłem i zakleiłem sylikonem. Teraz działa bez zarzutów. Dzięki za odpowiedź.
  13. Witam! Od półtora tygodnia jestem posiadaczem Meganki. Dzisiaj zauważyłem, że po otwarciu auta (którychkolwiek drzwi-hands free) otwiera mi się bagażnik. Podchodzę i zmykam go on znowu odskakuje... no to znowu zamykam. Czasami złapie czasami nie. Wsiadam do auta i odpalam silnik i w tym momencie bagażnik znowu się otwiera. Co mogę z tym zrobić? Czy muszę wymienić cały zamek? Proszę Was o pomoc. Dodano: 30 paź 2012 - 16:55 sprawdziłem, nie są to światła (wiązka idąca do klapy)... Dodam, że czasami przygasają mi nieznacznie światła.
  14. Właśnie wracam z oględzin pierwszej Meganki. Niestety samochód jest cały poobijany, jak gdyby przeżył jakieś potężne gradobicie... reszta to małe przytarcia i odpryski, ale w końcu ma już swoje lata. Szkoda bo wydawało się być wartym uwagi. Dziękuję za odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!