Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

FluenceSportWay

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Fluence SportWay
  • Silnik
    2000
  • Przebieg (tys.km)
    15

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Od jakiegoś czasu z przedniego zawieszenia dochodzą dziwne odgłosy przypominające ni to zgrzyt ni to skrzypienie. Odgłosy te pojawiają się przy skręcie w lewo i jednoczesnym wpadnięciu koła w jakąś nierówność. Przy jeździe na wprost nawet po dużych dziurach nic się nie dzieje. To trochę tak jakby koło ocierało się o nadkole, ale nie zauważyłem tam śladów otarć. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być. Pozdrawiam
  2. Dzień dobry. Niektóre płyty CD przeważnie te oryginalne nie chcą wysuwać się z odtwarzacza. Muszę czyhać przy szczelinie i wydłubywać je za pomocą innej płyty. Czy ktoś zna przyczynę i ma jakiś patent na pozbycie się problemu?
  3. Witam. Autoryzowany serwis stwierdził w prawym przednim kole luz na łożysku. Podobno nie da się go usunąć bo "ciągnie się" gwint na półosi. Nowa oryginalna półoś kosztuje na wejściu 2.300, zamiennika nie udało mi się znaleźć choć do Meganki III jest ich pełno po około 450 złotych za zamiennik. Zaproponowano mi w tym serwisie naprawę gwintu poprzez jego stoczenie do mniejszego o jeden rozmiaru. Proszę o info czy będzie miało to wpływ na bezpieczeństwo lub niosło za sobą jakieś inne konsekwencje np. nagłe "chrup" przy dynamiczniejszym ruszaniu? Marek
  4. Witam. Sprawa skończyła się na wymianie rozrządu - łańcuch ze ślizgami, koła wałków ssącegi i wydechowego. Grzechotanie ustało Pozdrawiam Dodano: 08 kwi 2016 - 11:15 No i minęło 70 tysięcy kilometrów i grzechotka powróciła. Czy ktoś może w tym czasie miał podobne objawy i czy udało mu się je usunąć? Auto jest już mocno po gwarancji i nie uśmiech mi się wymienianie wszystkiego co mądre głowy z Renault wymieniły ostatnim razem. Jak do tej pory pozostałe objawy czyli stuki i mulenie dzielnie trwają przy mnie
  5. Ha tylko jak on to zrobił? Standardowo są montowane głośniki 130 mm. z kołnierzem dystansowym stanowiącym integralną część głośnika. Zeby było weselej jest on przynitowany do drzwi. Drzwi wygłuszyć za bardzo nie ma jak bo: - maty butylowej do wewnątrz (żeby wygłuszyć zewnętrzną stronę drzwi) nie da się wcisnąć z uwagi na to że prowadzą tam dwie dziury przez które można przecisnąć ledwie rękę. Otwory zaślepione pianką. - przekrój drzwi jest wklęsły, a co za tym idzie mechaniżm szyby jest na zewnątrz - boczek drzwi jest już w pewnym zakresie wygłuszony czymś w rodzaju filcu włókniny czy watoliny Jedyne co mogłem zrobić to wymieniłem oryginalne tweetery na Pionner i spowodowało to "obniżenie" sceny co już dało przyjemny efekt. Ponieważ mata i pianka oraz woofery (ponoć dedykowane do Renault tyle, że nie do Megane III czy Fluence niestety)leżą na półce w garażu pewnie pokuszę się o zdjęcie boczku z tylnych drzwi i sprawdzę jak sytuacja wyglada tam.
  6. Witam. Co do wiązki do kopółek to zamawiając swoje auto z "3d sound by arcamys (8 głośników)" musiałem czekać na nie kilka miesiecy bo na stoku nie było takiego w konfiguracji wybranej przeze mnie. Już na etapie zamawiania w zależności od tego jakie audio wybieramy ustalona jest liczba głośników, a tym samym to czy jest wiazka do danego głośnika czy nie. Dodano: 06 lip 2014 - 09:59 Co do wymiany głośników to jeszcze będę wygłuszał drzwi matą butylową TSA i piangą GMS to musi dać różnicę :) jak już rozbiorę drzwi to sprawdzę czy da się wstawić 165 mm w miejsce 130 mm. Para przejściówek z MDF kosztuje w sieci 32 złote. Problem tylko w tym czy boczek sie domknie :(
  7. Fabryczne głośniki są do kitu. Ja mam Fabryczny system 3D Sound by Arkamys. Mam już materiały do wygłuszania drzwi i zestaw odseparowany Pioneer TS-Q131C. Na razie wymieniłem fabryczne kopółki na te z zestawu i już jest znacznie lepiej. Zestaw jest dedykowany do Aut Renault, a mimo to musiałem jednak ściąć nozykiem garbik na wtyczce.
  8. Czasem w odtawrzaczach CD jest otworek do "mechanicznego ręcznego" wysunięcia płyty z napędu. NIestety niektóre płyty są cieńkie i nie chcą wychodzić z napędu. Być może tak jest w Twoim przypadku.
  9. Witam. Przejżałem tematy na forum i pomimo wielu podobnych problemów do mojego nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi. Przed Flu miałem Fokusa MKI Sedan Ghia, w którym podobno były super głośniki. Tam bas wyciągałem całkiem dobry i jak zrobiłem nawet całkiem głośno (odpowiednik w 3D Sound by Arkamys jakieś 25) to nie popierdywało, w mojej Flu popierduje czasem już przy 20. Byłem w salonie CarAudio i tam powiedzieli mi, że właściwie nie da się nic zrobić bez dość sporej ingerencji w strukturę auta (wygłuszanie drzwi, większych otworów w boczkach itp) nawet z uwagi na dobre wyciszenie bagażnika nie ma sensu zakładać aktywnego subwufera. Czy ktoś z Was poprawiał już bas w Renault Fluence - zamiana głośników fabrycznych na inne większe lub w tym samym rozmiarze - aktywny subwoofer skrzynka lub poduszka pod fotel - inne kopułki o szerszym w dolnym zakresie częstotliwości paśmie Będę wdzięczny za wszelkie informacje Pozdrawiam Marek
  10. Auto kupiłem dwa lata temu poza problemami z silnikiem (benzyna 2.0) nie mam kłopotów. Pozdrawiam Marek
  11. Witam. Renault Fluence SprtWay 2 litry benzyna 16v, rocznik 2011, przebieg 22 tys Problem, a właściwie problemy być może przyczyna jest jedna problem 1 - czasem z silnika na wolnych obrotach dochodzą dziwne stuki, nie ma reguły zimny czy ciepły silnik jak ma ochotę to coś stuka (ale nie w serwisie) stuki nie są regularne ot takie od niechcenia problem 2 - zawsze na kreskę przed 4 tys obrotów coś zaczyna grzechotać w silniku i jet to objaw stały na który zawsze mozna liczyć problem 3 - zawsze na początku jazdy zanim silnik się rozgrzeje nawet jeśli stopniowo acz stanowczo chce się przyspieszyć to silnik się dławi, jak dać mu na siłe to się odetka (no ale nie tędy droga z niwolnika nie masilnika) Czy ktos tak miał i co było tego przyczyną? Liczę na wiadomości zanim rozkręcą mi silnik do śróbki Pozdrawiam Marek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!