Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chelchow

Nowy użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II CC 09r
  • Silnik
    1.9 DCi 130KM
  • Przebieg (tys.km)
    139

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć Mam taki problem, po wyłączeniu klimatyzacji zaczyna śmierdzieć mi wilgocią w samochodzie. Wymieniłem filtr, odkurzyłem komorę filtra napsikałem tam pianki na grzyba, włączyłem ozonator 12g/h na 40 min później dezodorant jeszcze w sprayu. Przez dwa dni super, po dwóch dniach znowu zaczyna śmierdzieć. Wycieraczki suche, gąbki pod podłoga raczej też. Podejrzewam że może być zatkany odpływ w podłodze ale przy włączonej klimie cos tam kapie. Jak wyłączę AC i nadmuch jest skierowany na przednia szybę powstaje tam normlanie para a dziś nawet lusterko wsteczne zaparowało. Dziwny objaw. Może ktoś się spotkał z czymś takim ?
  2. Przyłącze sie, dwa razy zgrzytnelo i ten palaczek gdzies znikl i teraz nonstop wieje na nogi. Ktoś wie gdzie mozna takie cos dostac ? REGULAMIN - pkt 5.6 literki PL - mireczek01
  3. Ktoś wie jak przeprowadzić logi dynamiczne samochodu ?, myślałem że ustawiłem przeleciałem dwa razy trase a tu lipa ;( serwis maxiecu tez milczy Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  4. Ciezka sprawa u mnie po prostu gdzies szczelna leciało przy odplywie z tylnej szyby Regulamin pkt. 5.6, 5.7 -Prezes
  5. Tak, zakleiłem tą okrągłą dziure powertapem a na koniec położyłem bitumiczną szpachle czy coś takiego by to zakleić. Generalnie jak woda leciała po bocznych szybach to parę kropel lalo się tam. Nie wiem czemu... Czy karoseria gdzieś pękła i woda podciekał
  6. U mnie filtr padł, stopił się w środku i zatkał co skutkowało jego wypaleniami. Zawór odmy da się rozebrać i sprawdzić czy membrana ok. Zrób test przelewowy wtryskiwaczy jeśli jest podejrzenie.
  7. Panowie ponawiam pytanie, czy maxiecu odczyta wartości filtra DPF takie jak ostatnie wypalenie, czujniki przed i za filtrem itp.
  8. Wracając do tematu. Zawór odmy sprawdzony, membrana miękka bez dziur itd, wężyki w środku suche. Dolot lekko wilgotny ale to raczej norma. Do odmy się jeszcze nie dobrałem po ciemku nie widać śrub ;/ ale w samym zaworku jest sucho ;( Objawy pusta trasa, prędkość 90km/h +/- przez parę km, wzrost spalania na liczniku za autem pokazuje się dym. Po 6km przestaje tak samo gdy zatrzymam się, zgaszę silnik i szynko go odpalę. Normalnie obstawiał bym ze to dpf/fap ale spaliny sa raczej chłodne plus nie działa wentylator chłodnicy. W fiace jak wypalał włączał się wentylator. Po mieście autem można cisnąc do woli powyższy objaw nie występuje, kawałek prostej i stała prędkość i jest dupa. Myślę nad zakupem maxiecu by sprawdzić wartości dpf, miałem chińskiego clipa ale padł ;/
  9. czy maxiecu na elm połączy się z sterownikiem dpf w Meg II 1.9 dci 2009 130 kuni?
  10. Znam objawy wypalenia fapa bo miałem już samochód z DPF, wzrost spalania, wentylator chłodnicy, czasem dymienie. Jedyne co mógł bym sprawdzić clipem to czas od ostatniego wypalenia, oraz przebieg. Gdy poprzednio sprawdzałem swoim chińskim clipem który umarł to wartości od ciśnieni były stałe więc coś tam porobione było. Tylko czemu nie było tego przedtem ? Może faktycznie membrana na odmie umiera i kaszle czasem olejem w dolot. Nie wiem, wypalanie kojarzy mi się ze wzrostem 8l przy dymieniu a bez 4,5 więc kąt wtrysku się zmienił by rozgrzać rurę.
  11. Niestety nie wiem jak zostało to wykonane, robił to poprzedni właściciel. Nie zauważyłem przez kilka miesięcy żadnych nieprawidłowość aż do października. Pokręciłem się teraz na trasie szybkiego ruchu później parking butowanie na luzie i nawet dymku nie puszcza, dziwna sprawa muszę powiedzieć. Silnik chodzi gładko, cicho nic nie stuka olej w normie a tu takie cyrki. Być może to odma albo włącza się tryb serwisowy od DPF i robi przepalanie rury. Czytałem że zmienia się kąt wtrysku itd i temperatura spalin sięga 600 stopni a w wydechu na pewno jest jakis syf po oleju co by sie wypalał w takiej temperatuże ;/ Dziwne jest to że gdy zatrzymałem się to jak by spod auta chmura białego dymu a jak to ustało to z tłumika znowu niebieski. Obroty na luzie w normie nie podwyższone.
  12. Od Lutego 2016 posiadam Megane II CC z 2009 1.9dci 130KM, DPF usunięty "podobno", egr zaślepiony, kat brak. W zeszłym miesiącu 11.10 jadąc do pracy trasą ekspresową zauważyłem niebieski dym, pierwsza myśl turbo, zawory itd, dziś po prawie pełnym miesiącu i przejechaniu +/- 1000km bo tyle obejrzał miesięcznie powtórka z rozrywki, najpierw zauważyłem spalanie 8L przy 90Km/h i 1500obr a później w lusterku niebieski dym za autem, gdy stanąłem na światłach dym zrobił się biały itd później znów lekko niebieski, po ruszeniu ze świateł i przejechaniu jeszcze +/- 2 kilometrów, przestał dymić tak jak i za pierwszym razem. Na samum razem pomyślałem że może odma splunęła do kolektora czy coś w tym stylu, wypaliło się i spokój ale coś się dzieje. Wcześniej nie zauważyłem takich obiadów. Parę dni przed wystąpieniem wymieniałem olej filtr i resetowałem licznik inspekcji serwisowej. Olej nie ubywa, jest go na full i ma swoja lepkość. Jest możliwe że pomimo wycięciu filtra po 1000km włącza się jakieś awaryjne wypalanie ? W ciągu tego miesiąca nie dymi NIC, ani na czarno ani na biało.
  13. Napisalem i dalem foty z skąd leci. To nie odpływ klimy. Woda z tylnej lewej szyby podlewa srodek ale i leci progiem na ziemię
  14. Wczoraj wyjąłem fotel kierowcy by sprawdzić wtyczki od airbag. Podciągnąłem wykładzinę do góry a tam pełno wody ;( Po demolce wnętrza i kilku próbach znalazłem miejsce skąd cieknie woda. Jest to pokazany na foto otwór i jak by róg - spawy. Woda się leje po szybie tylnej lewej. Oczyściłem korek spustowy od spodu i trochę pogmerałem drutem woda leci ale leci i tym otworem. Ma ktoś pomysł ? Myślę że ten spaw zaślepię mastyką a otwór nie wiem ;/power tapem Może posiadacze 3d wersji Megane lub CC mają jakieś doświadczenie. Otwór ten generalnie nigdzie nie prowadzi jest to jakieś okienko od profilu ale woda się soczy. Gdzięś pękł spaw lub mastyka tak myślę.
  15. Ja w 1.9 nie widzę wskazań przepływomierza, zadanego i rzeczywistego próbowałem już kliku instalacji clipa i nic. Jest tylko wydatek powietrza dolotowego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!