Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

n1gdy

Użytkownik
  • Postów

    516
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

13 Dobry

Samochód

  • Auto
    Mercedes CLA
  • Silnik
    2.0
  • Przebieg (tys.km)
    22000

Ostatnie wizyty

2204 wyświetleń profilu
  1. Odnośnie punktu 2 tak po założeniu zworki fotele grzały jak włączałem włącznik na fotelu i pojawiała się informacja na liczniku i jak wyłączałem znikała informacja że fotel grzeje
  2. Więc punkty 1,2,3 sprawdziłem i wszystko jest tak jak powinno. Punkt cztery sprawdziłem i mam napięcie na pinie 86 i na pinie 30 na pinie 87 i 85 nic.
  3. Gratuluję. Ja mimo seryjnej instalacji i aktywacji w UCH mam niedziałające fotele..
  4. Witam mam następujące pytanie. Posiadam nawigację tom tom live w aucie i ostatnio dołożyłem oryginalną kamerę cofania. Moduł i wiązkę następnie w programie ddt4all w ustawieniach nawigacji włączyłem opcję tylnej kamery, linie skrętne itp. no i po włączeniu biegu wstecznego kamera się normalnie załącza i wyłącza. Wszystko fajnie ale po podpięciu pod clipa mam błąd komunikacji kamery, tzn. urządzenie nie dające się zdiagnozować i po lewej stronie gdzie jest rozrysowana sieć CAN, moduł kamery widnieje poza siecią CAN i jest zaznaczony na czerwono. Czy ktoś wie gdzie można ją włączyć oraz czy można włączyć gdzieś opcję tylnej kamery aby była wyświetlana w ustawieniach licznika, tam gdzie jest reszta funkcji które można włączać ?
  5. Właśnie na początku tego tematu czytałem że jak nie ma fabrycznie podgrzewanych foteli to w module UCH brakuje czegoś co puszcza sygnał do przekaźnika fotela i ktoś właśnie montował pod fotelem pasażera automatyczny włącznik świateł dziennych który puszczał właśnie ten brakujący sygnał. Kupiłem też taki sam włącznik świateł dziennych jednakże schemat podłączenia jego jest dla mnie mocniej skomplikowany poniżej foto i kupiłem również generator sygnału CAN co pisałem wyżej. Nie wiem który z tych przekaźników wybrać i gdzie to podłączyć ?
  6. Pozwolę sobie odświeżyć temat gdyż jestem po założeniu w swoim aucie foteli podgrzewanych lecz mam problem z ich uruchomieniem. Instalację podgrzewania foteli jest seryjnie wyprowadzoną i tutaj moje pytanie czytałem że jest problem puszczenia sygnału z uch do foteli i upiłem taki uniwersalny interfejs generujący sygnał zapłonu lecz nie wiem w którym miejscu dokładnie się podłączyć. Czy ktoś mógłby pomóc ?
  7. Odświeżę temat i zapytam w którym miejscu zmieniam i mogę zapisać plik mtc z konfiguracją auta?
  8. UCH również zdobyłem z auta co wziąłem te wszystkie rzeczy do systemu hands free. Najbardziej mnie zastanawia programowanie tego UCH do mojego auta.
  9. Witam. Mam następujące pytanie a mianowicie : czy jest i czy się opłaca dołożenie systemu hands free w megane 3 ph I ? Sprawdziłem ostatnio auto i mam przy uch luźną niebieską wtyczkę od tego systemu oraz w instalacjach drzwi mam również wtyczki do ich podłączenia. Dokupienie i podłączenie już do wyprowadzonej seryjnie instalacji 3 anten i jednej do bagażnika od tego systemu to jest żaden problem, jak również wymiana klamek i stelaży oraz zaślepek w drzwiach. Najbardziej mnie zastanawia fakt iż moje UCH nie posiada wyjścia na tą niebieską wtyczkę i teraz jest pytanie jak to zrobić żeby to zagrało ? wymiana samego UCH ?
  10. Czytnik karty mowa jest o takim czytniku karty i USB? Czy potrzebuje jescze joystik?
  11. Kolego cinas a mógłbyś napisać co dokładnie jest potrzebne ? : w chwili obecnej posiadam z r-link posiadam : - antenę dachową i wiązkę aż do wyświetlacza, - Wyświetlacz + daszek wyświetlacza, - instalację deski rozdzielczej, - radio, - licznik, - kamerę cofania i wiązkę z klapy bagażnika Wszystko jest wyjęte z jednego auta. Mam również spisany nr. vin tego auta bo podobno później jest to potrzebne gdzieś ale jeszcze nie wiem.
  12. Mam następujące pytanie a mianowicie czy istnieje szansa zamienienia tom tom live nawigacją r-link? Jak wygląda sytuacja z tym? Co musiałbym mieć? Mam możliwość wyjęcia całego tego systemu z rozbitego auta.
  13. Dzisiaj w salonie renault rano wymieniono mi filtr paliwa na oryginalny. Jeżdżę cały dzień dzisiaj i nie słyszę wogóle objaw pęcherzyków powietrza idących wcześniej do pompy także potwierdzam usunięcie usterki. W tym przypadku wymiana na oryginalny filtr paliwa załatwiła wszystko. W końcu mam spokój z męczącym od dawna mnie tematem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!