Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Juras386

Użytkownik
  • Postów

    162
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane III Coupe
  • Silnik
    1.4 TCE
  • Przebieg (tys.km)
    73 tyś

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pozostało do końca: 10 dni i 8 godzin

    • POSZUKUJĘ
    • Dowolny

    Jak w tytule. Poszukuję kratki przedniego zderzaka do Megane 3 Coupe po 1 liftingu czyli produkowanego od marca 2012 do 2013 r. Wersja zwykła, dynamic, nie GT.

    Nie podano wartości

  2. Chodzi mi tylko o ten dziwny dzwięk metalicznego stuku przez około minute na zimnym silniku, czy jest to objaw zuzytego rozrządu przy 76 tys przebiegu czy tez może to byc cos innego niz rozrząd?
  3. Dziś udało mi się nagrać ten dziwny dzwięk.
  4. Normalna praca tego silnika. Mam ten model od nowości i mój też tak pracuje. Nic nietypowego nie słyszę na tym nagraniu. Silnik ma turbo więc czasami gwiżdze. Ponadto jak dodasz gazu i gwałtownie puścisz pedał usłyszysz charakterystyczne "westchnięcie", to z kolei zawór upustowy.
  5. Auto mam od nowości od 2012 r. Przebieg więc oryginalny. Olej i filtr wymieniany zawsze co roku i przy przebiegu mniejszym niż 10 tys km. Silnik nigdy nie pałowany, nie obciążany na zimnym. Poza tym ten metaliczny dźwięk u mnie jest inny niż na tych filmach : U mnie jest taki metaliczny stukot, próbowałem to nagrać wczoraj kiedy auto było mocno schłodzone, temp 3,5 stopnia a silnik nie odpalany tydzień i o dziwo nic nie stukało. Dziś tez odpalony i nic nie stukało.
  6. Witam. Od jakiegoś czasu gdy silnik 1.4 Tce jest zimny pojawia się metaliczny dźwięk po stronie rozrządu. Po około minucie ustaje i już nie pojawia się. Przebieg to 73 tyś. Latem podczas upałów nawet jak auto stało kilka dni tego nie było. Pojawia się gdy jest zimniej. Czy to może być objaw łańcuszka rozrządu do wymiany? A może popychacze zaworowe mają luz? A jeśli to napęd rozrządu do wymiany to co warto przy okazji wymienić? Pasek osprzętu to wiadomo ale co jeszcze? Pompa wody? Pompa oleju?
  7. Bo dopiero po zamontowaniu było widać że nie pasuje, przed montażem wyglądał na prawidłowy.
  8. Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupem tłumika przez sklep Ucando. Po 8 latach w oryginalnym tłumiku końcowym wygniła dziurka, więc zacząłem poszukiwania nowego tłumika, najlepiej oryginał, który był marki Bosal. W sklepie Ucando znalazłem " Tłumik końcowy BOSAL 279-549", sklep twierdzi że pasuje on do Megane 3 Coupe 1,4 TCE. Kosztował mnie on 265 zł. Już gdy przyszedł, moje wątpliwości wzbudził sposób gięcia rury, widać było na niej liczne zgięcia, no ale poza tym wyglądał dosyć solidnie. W piątek był montowany, po montażu okazało się że wisi on za nisko przez co widać go zza zderzaka, oryginalnego nie widać w ogóle, jest całkowicie zasłonięty zderzakiem. Mocowanie tłumika zostało przyspawane w złym miejscu, ponadto podnoszenie go wyżej powoduje że rura byłaby za blisko osłon termicznych. Ale to tylko wygląd, gorzej gdy przyjrzałem się bliżej mocowaniu. Przez to że mocowanie jest w złym miejscu, tłumik wisi na dwóch śrubach a nie na przeznaczonym do tego celu wycięciu w oryginalnym haku. Oryginalny wieszak ma taką konstrukcję, że tłumik jest zamocowany w pionie i w poziomie a dwie śruby jedynie to przytrzymują. Ogólnie pieniądze wyrzucone w błoto. Przestrzegam innych przed zakupem tego badziewia.
  9. Czy podczas wymiany tylnych tarcz hamulcowych trzeba stosować nowe nakrętki czy te dane w fabryce są wielorazowe?
  10. Nie pasuje do wersji z nawigacja fabryczną. Wersja z navi ma inną wiązkę która idzie do wyświetlacza i nie podłączysz tego bez modyfikacji kabli.
  11. Fabryczne radio dało się włączyć przyciskiem po wyłączeniu zapłonu. Ja pytam o chiński zestaw.... Chłopie jak nie rozumiesz o co mi chodzi i nie masz wiedzy na ten temat to po co komentujesz w ogóle. Mnie Twoja subiektywna opinia nie interesuje.
  12. Zarówno u mnie jak i u kolegi mojego radio jest martwe po wyjęciu karty. Podłączane plug and play
  13. Właśnie o to chodzi że gdy karta jest wyjęta nie da się radia włączyć...
  14. Np po to aby aktualizowała mi się auto mapa gdy sprzątam auto.
  15. Czy Wy też tak macie że zestaw działa tylko przy włączonym zapłonie? Stare radio działało po wyjęciu karty aż do wyłączenia się zasilania licznika, nie wyłączało się po otwarciu drzwi a dopiero gdy zamykało się auto z pilota. Ten zestaw najczęściej wyłącza mi się gdy wyłączę silnik a czasami po wyłączeniu silnika działa aż do otwarcia drzwi. W efekcie gdy chce coś sciągnąć z neta muszę mieć włączony silnik. Czy da się zrobić aby zestaw działał jak fabryczne radio?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!