Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaru

Użytkownik
  • Postów

    228
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    1,6 16V K4M
  • Przebieg (tys.km)
    182

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Styki 4 i 12 złącza nr 1 panelu sterującego. Jak przerabiałem manualną klimę na klimatronik, to nie było wyprowadzonej wiązki do czujnika - musiałem wpiąć się w wiązkę bezpośrednio przy panelu.
  2. Witam, Jestem prawie pewien, że kiedyś widziałem tu podobny temat, ale nie umiem go teraz znaleźć.. Przedwczoraj, podczas wyłączania nadmuchu na przednią szybę, coś trzasnęło pod deską rozdzielczą, a później okazało się, że nadmuch na nogi pasażera nie działa. Okazało się, że wyskoczył i prawdopodobnie wpadł na dno nagrzewnicy "wodzik" klapki nadmuchu po stronie pasażera. Element widać na dołączonym zdjęciu. Pytanie: czy można to kupić jako część zamienną, a jeśli tak, to może ktoś ma np. Dialogysa i poda nr części? Jeśli nie, to pozostaje "rzeźba" - element już sobie pomierzyłem na wszelki wypadek, gdyby część z lewej strony wymyśliła podobne "odejście". Dodano: 19 gru 2015 - 11:25 No cóż, nie udało mi się znaleźć gotowego elementu, ale za to znalazłem drukarnię 3D, na podstawie wymiarów stworzyłem niezbędny plik i przekazałem do wykonania. Wyszło ok. 25zł za sztukę.
  3. Możesz się nie zgadzać - ja piszę, jak jest u mnie - miałem manualną klimatyzację, a przerobiłem własnoręcznie na klimatronika, więc wiem, co mówię. Być może w phII jest inaczej - ja mam phI.
  4. Do blokowania otwarcia tylnych drzwi od środka, służy przycisk na panelu sterowania szybami w drzwiach kierowcy. W zamku, który umieściłeś na zdjęciu, jest wprawdzie śrubka do blokady, ale ona z kolei służy do blokowania otwierania klamką zewnętrzną.
  5. W MII prościej odkręcić schowek i wypiąć kostkę z silniczka (od obiegu to ten bardziej z przodu auta i bardziej w prawo, patrząc z siedzenia pasażera). Ja akurat czekam na dostawę silniczka i będę wymieniał, bo też mnie dopadło. Obecny był używany i nawet roku nie wytrzymał.
  6. Szwankuje czujnik położenia wałka rozrządu. Można spróbować odkręcić i sprawdzić, czy jakiś osad się na nim nie zebrał, ale z reguły dopiero wymiana na nowy pomaga.
  7. Oprócz czujnika temperatury w lusterku, auto ma jeszcze np. czujnik temperatury powietrza w układzie dolotowym, czy czujnik temperatury płynu chłodzącego. Jeśli jest niska temperatura, to komputer zezwoli na załączenie sprężarki dopiero po nagrzaniu się silnika, żeby niepotrzebnie nie obciążać zimnego silnika. Nawet w instrukcji jest napisane, że przy zimnym silniku układ klimatyzacji nie pracuje z pełną mocą.
  8. W manualnej klimatyzacji pracuje sam wentylator po wyłączeniu silnika - wyłącza się dopiero po otwarciu drzwi kierowcy. W klimatroniku natomiast wentylator przestaje pracować od razu po wyłączeniu silnika. Ten typ tak ma.
  9. ..a co ma do rzeczy płyn hamulcowy? Sprawdź lewarek biegów i linki wodzikowe od lewarka do skrzyni biegów - może wyrobił się lewarek lub przytarły linki.
  10. Kolego, a ten skaner po prostu podłączasz pod gniazdo i próbujesz kasować błędy, czy przełączasz auto w tryb diagnostyczny? Clipem też nic się nie zrobi, jeśli tylko zwyczjnie podepniesz kabel. Podłącz skaner, a następnie przy wrzuconym biegu, bez naciskania pedałów, przytrzymaj ok. 5 sekund przycisk START - odblokuje się blokada kierownicy i włączy zapłon, ale silnik nie zapali - i dopiero teraz próbuj skanować i ew. kasować błędy.
  11. Nie ma przekaźnika i nie ma bezpiecznika - żarówka jest sterowana bezpośrednio z UCH. Zostaje Ci sprawdzenie tej manetki, bo z niej idzie sygnał do UCH. Jeśli sygnał idzie, to UCH do naprawy lub wymiany.
  12. Można jeszcze sprawdzić filtr kabinowy - czy nie jest mokry i czy kanał odprowadzający skropliny jest drożny. Tyle przychodzi mi do głowy - przy czym, jeśli kanał skroplin jest niedrożny, to zazwyczaj leje się woda spod filtra kabinowego i zalewa podłogę i schowek w podłodze od strony pasażera - to raczej byłoby zauważalne.
  13. Ja bym odpiął złącze między drzwiami a karoserią i sprawdził styki, prysnąć jakimś sprayem do styków też nie zaszkodzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!