Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megan_pomocy

Użytkownik
  • Postów

    186
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.3 TCE 140
  • Przebieg (tys.km)
    30000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, Czy ktoś ma i może polecic trwałe i nie wurzucające błędów (na kilka lat) żarówki ledowe Canbus do kierunkowskazów Megane IV ph1 ? Przednie i tylne. Takie przy których nic nie trzeba przeprogramowywać tylko wrkęcić i działają. Standardowo oczywiście są montowane zwykłe żarówki. I od razu zapytam o przednie światła dzienne i pozycyjne. Światła pozycyjne - wąsy ledowe, świecą mocno a dzienne mniej intensywnie, też tak macie ? Auto dopiero kupiłem, to nie jestem pewien jak powinno być. W każdym razie dziś na ulicach auta mają intensywne światła dzienne, takie jak postojowe w moim Megane dlatego pozycyjne wyglądają bardziej na czasie
  2. Moge chyba potwierdzić, że jest OK, kupiłem nawet tester uszczelki pod głowicą z allegro za 25zł i odczynnik nie zmienił koloru
  3. Hej, Zakupiłem auto jak w temacie od osoby która jeździła bardzo krótkie dystanse - 7km do sklepu i mało jeździła przez 3.5 roku auto zrobiło łącznie 30 tyś. Był przegląd przedzakupowy w ASO Renault, nic niepokojącego nie wykryto. Jeździ idealnie. Na autostradzie podczas podczas powrotu do domu przez pierwsze kilkadziesiąt kilometrów jak kilka razy docisnąłem to na wysokich obrotach pojawiał się biały dym. Na postoju na stacji wcisnąłem na luzie gaz w dechę to też poleciał biały dymek razem ze sporą ilością wody. Następnie przez kolejne 300 kilometrów nie pojawił się mimo dociskania gazu. Na drugi dzień też się już nie pojawił. Jak do tego podejść, czy to może być jakaś usterka.. ? W dzień zakupu zmieniano olej. Pozdrawiam
  4. Cześć, W zimie auto było pokryte lodem i szarpnąłem za klamkę, pamiętam, że nie zamykały się potem drzwi aż auto nabrało ciepła. Teraz te drzwi otwierają się ciężko, tzn trzeba mocno ciągnąć aby otworzyć, by mechanizm zaskoczył, co tam może być popsute ? Chciałbym to sam wymienić o ile nie trzeba będzie samej klamki zmieniać, bo to by oznaczało lakierowanie.
  5. Witam, Auto po zmianie biegu (nie tylko przy ruszaniu) przyśpiesza tak jakbym nie do końca puścił sprzęgło. To znaczy obroty silnika szybko wzrastają, szybciej niż by to wynikało z przyśpieszania i utrzymują się na jakimś poziomie np 2500 obrotów a auto przyśpiesza i czasem potrafią trochę spaść również w trakcie przyśpieszania (które cały czas jest płynne) tak jakby sprzęgło dopiero wtedy puściło. Zachowuje się identycznie jakby przyśpieszać na nie do końca puszczonym sprzęgle, albo jakby to był automat ale to manual. Co może być przyczyną ?
  6. Witam, Widziałem kilka podobnych problemów na forum ale przyczyn może być sporo, finalnie chodzi o to samo - nie odpala ale mam kilka objawów, których nie znalazłem w innych wątkach i nie chce jechać do warsztatu od razu, bo każdy warsztat mówi że co innego trzeba sprawdzić. A jeden to powiedział, że w megankach jakiś komputer pokładowy pewno padł, bo miał tendencję do gnicia.. Skoro auto odpala (czasem) to może możemy wyeliminować niektóre przyczyny, przy których na pewno by nie odpaliło ? Megane II ph 2 1.6 benzyna 2008 No więc: Główny objaw - włączam start, palą się kontrolki, ale nic się nie kręci, kontrolki gasną, tak jak normalnie. - w przeciwieństwie do innych postów moje auto odpala, natomiast jest to bardzo trudne, bo po jakichś 6 - 8 minutach, nie ma znaczenia, czy wciskam start 15 razy czy kilka, tyle potrzebuje aby się odpalić. Ale kiedy rozrusznik ruszy to odpala odrazu. - po wciśnięciu start słychać jakby szum (pewnie pompa paliwa), po chwili on ustaje, kontrolki normalnie zapalają się potem gasną a spod maski dochodzi delikatne piszczenie ale elektroniczne a nie mechaniczne - usterka występuje w ujemnych temperaturach. Ostatnie dwa dni były na plusie i nie wystąpiła. - usterka chyba nie występuje gdy silnik jest rozgrzany - czasem, po kilku wciśnięciach start, pojawia się lampka ABS-u i napis usterka hamulców ale to się dzieje rzadko - usterka występuje od dwóch tygodni - w momencie kiedy auto zapala, na przykład wciskam start 10 ty raz, po 6ściu minutach, to albo od razu po wciśnięciu start albo po kilkunastu sekundach od wciśnięcia start, kiedy jeszcze trzymam sprzęgło - wyczyściłem i nasmarowałem wazieliną klemy ale to nic nie dało
  7. Witam, Pytanie jak w temacie, jak sprawdzić szczelność układu wydechowego ?
  8. Witam, Po wymianie amortyzatorów i sprężyn mam chyba problem ze zbieżnością. Przed wymianą amorów auto było zbieżne. Mieliście taki przypadek, co może być przyczyną ?
  9. Witam, Taka obejma wisi mi za kołem, koło jest skręcone na zewnątrz, stuka sobie, obija się, co to jest?
  10. Witam, Zbliża mi się 120tyś km i nie chcę płacić za usługę o nazwie "przegląd", mam książkę, więc zleciłbym: wymianę oleju, filtrów, świec, płynu hamulcowego, wymieniam też opony więc przy okazji sprawdzą klocki + tarcze. Czy taki przegląd, który kosztuje kilkaset zł zawiera coś więcej? Pewnie podłączenie do komputera, ale z elektroniką problemów nie mam, coś jeszcze, niczego nie pominę?
  11. No właśnie, niektórzy wolą jeździć a niektórzy nie chcą słuchać takich odgłosów jakby auto miało za chwilę stanąć. Pewnie jakbyś miał dziurę w tłumiku, to byś jeździł pierdzącym autem dopóki nie odpadnie, bo przecież to nie jest do końca zepsute ? Połowa kanapki wygląda dobrze a pierdzący tłumik, świszczące sprzęgło, piszczące amortyzatory (objawy występujące po 8 latach) ja bym eliminował na bieżąco. A kasy więcej wyciągną jak któraś z części i jej zużycie ma wpływ na coś innego. Przykładowo zużyte opony mają wpływ na czyjeś bezpieczeństwo, pasek rozrządu wydający dziwne dźwięki może Cie narazić na ogromne koszty, niezaspawany na czas tłumik może spowodować wymianę całego układu, a świszczące łożysko dociskowe, może faktycznie tylko robi wiochę, tego nie wiem, ale mnie wqrwia.
  12. Śmieszy mnie zawsze takie gadanie mechaników, którym nie chce się robić. Auto mam 8 lat i to dopiero pierwszy rok świszczenia, więc jakby nie było objaw zużycia. Ale niektóry uważają, że dopóki nie zajedziesz, to można jeździć.. Auto może świszczeć, gwiżdżeć, robić wiochę i strzelać ale póki jeździ, to jest sprawne. Domyślam się, dlaczego tak jest, im więcej Ci się sp..li, tym więcej potem wyciągną kasy od Ciebie za jedną wizytą.
  13. Tak, to się dzieje tylko przez pare kilometrów. Irytuje więc bym naprawił, ciekawe czy drogi interees.. Gorzej z tym podkakiwaniem, znalazłem post, że komuś nie pomogła wymiana sprzęgła, poduszek a to była półoś.
  14. Cześć Od paru miesięcy na zimnym silniku i obrotach 2,5-4tys coś mi piszczy spod maski, jak dodaje gazu to do pewnego momentu bardziej a od iluś tyś obrotów wcale. Nie jest to raczej pasek klinowy. Ponieważ mam nieświadomy zwyczaj w mieście trzymania czubka stopy na sprzęgle nawet jak jestem na biegu (to jest naprawdę minimalne, jak ją zdejmuję, nie jest tak, że auto dopiero wchodzi na bieg) to dopiero dziś zauważyłem, że piski / świszczenia ustają jak nogę trzymam na podłodze po wrzuceniu biegu. Dodatkowo mam inny objaw, przy ruszaniu z jedynki czasem silnik mi podskakuje - nie jest to szarpanie przód tył, tylko jakby skakał na poduszkach ale byłem z tym w warsztacie i nic nie wykryli, niby poduszki zdrowe ale silnika nie wyciagali, jakimś tam swoim sposobem sprawdzili. Niestety to podskakiwanie jest totalnie losowe, czasem można je skorelować z większym obciążeniem, np występuje bardzo wyraźnie przy 4 osobach na pokładzie ale przy jednej i zaciągniętym ręcznym już nie mogę tego odtworzyć. Czy macie jakieś pomysły co to może byc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!