Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Xysio64

Nowy użytkownik
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II / phI
  • Silnik
    1,4/16V benzyna
  • Przebieg (tys.km)
    80
  1. Witam, mam również do wymiany tarcze tył i klocki, już raz wymieniałem po przejechaniu 60 tyś. teraz mam 120tyś. jakie wybrać w miarę tanio i jeszcze jedno bawił się może Ktoś w przekładanie łożysk ze starych do nowych tarcz, bo widzę że sprzedają mikody i piszą żeby tak właśnie zrobić.
  2. W porządku nie będę się przepychał chociaż teoretycznie oprócz 29, 2, 3, 5 post chyba też dotyczy Megane 2, 33 nie wiem, wielu pisze nie podając jaki mają samochód. Rzeczywiście w pierwszym poście mogłem podać że chodzi o megane 2, myślałem że wystarczą moje dane z lewej. No już jest niedziela, pozdrawiam.
  3. Kolego aston76 wiem że wątek dotyczy scenica ale wcześniej już inni w nim pisali o podobnym problemie w meganie, może wszystkiego nie przeczytałeś, inni jakoś nie mieli problemu z rozróżnieniem.
  4. Dzięki ale u mnie to trochę inaczej wygląda a swoją drogą rzeczywiście sporo cyny. Czekam na odpowiedź i wyślę do naprawy szczególnie że karty też mi coś nie działają. Przelutowałem jeden tranzystor którego luty pod lupą wydały mi się podejrzane, wszystko wymyłem , poskładałem, podłączyłem i działa. Mam jeszcze pytanie o wskazówki bo mi wypadły przy rozbieraniu ma jakieś znaczenie jak je włożę chodzi mi o wskazówki z obrotów i prędkościomierza bo ustaliły się poniżej zera, jeżeli chodzi o przebieg to pokazuje mi 112tyś. a miałem 118tyś. Wrzuciłem jeszcze jedną fotkę i zaznaczyłem gdzie lutowałem
  5. dzięki, sprawdziłem wszystkie luty pod lupą i nic nie widać ma Ktoś może jakieś zdjęcie w którym miejscu poprawić luty. Przeglądałem allegro, jest tam trochę używek czy nie lepiej tam coś kupić? no chyba że się zaraz popsuje
  6. jeszcze jedno bo w instrukcji pisze żeby odłączyć akumulator przed demontażem wskaźników jest to konieczne i jak wygląda sprawa po złożeniu z adaptacją, czy trzeba jechać na komputer?
  7. dzięki, jutro wybuduję zegary i zajrzę jak to wygląda a jak sobie nie dam rady to wysyłam. Jeszcze jedno czy można jeździć bez zegarów chodzi mi co na to policja?
  8. Witam, mam pytanie bo również zgasł mi wyświetlacz ale od razu bez przygasania, czy szukać jakiś bezpieczników czy od razu zabierać się za wyciąganie zegarów, ewentualnie czy coś jeszcze wcześniej sprawdzać? dzięki za pomoc
  9. dzięki za pomoc, spróbuję coś zrobić a jak się nie uda to warsztat
  10. wd nie pomaga, myśle że mogło się coś zerwać co odciąga klamkę z powrotem
  11. Witam, jak w temacie już druga klamka po pociągnięciu nie wraca z powrotem, jedna z przodu od pasażera i jedna tylna, idzie to jakoś łatwo samemu naprawić.
  12. skasowali za czyszczenie a co zrobili to już trudno powiedzieć. :-| Znalazłem taki opis do mojego silnika: K4J, i 730 lub 732 W przypadku wymiany modułu przepustnicy, wykonać przy pomocyprzyrząd diagnostyczny« CLIP » ponowne przyuczenie parametrów początkowych położeń granicznych, przy użyciu polecenia RZ005 « Przyuczenia ». Przy włączaniu zapłonu przepustnica musi wykonać cykl przystosowania swoich położeń granicznych MINI i MAXI. Skontrolować p r z y r ządemprzyrząd diagnostyczny« CLIP », czy przyuczenie zostało rzeczywiście wykonane ET051 « Przyuczenia położeń granicznych przepustnicy ».
  13. 3- od zeszłego roku spalanie w okolicach 9l/100km o 8l mogę zapomnieć 2- może rzeczywiście sonda, chociaż ten zbieg okoliczności byłby idealny 1- z tego co wyczytałem to jest potrzebna adaptacja, warsztat na którym byłem specjalizuje się w renówkach i mówili że mają program serwisowy na kompa
  14. W zeszłym roku autko jakoś muliło i nie odpalało za każdym razem, w końcu padła cewka, wymiana i dodatkowo czyszczenie przepustnicy. Auto zawsze spalało mi w mieście ok. 8 do 8,2 l/100km, a po czyszczeniu przepustnicy ok.9l/100km. Pamiętam że jak wyjechałem od mechanika i zatrzymywałem się auto już stało a obroty spadały po chwili, teraz już się to uspokoiło ale spalanie nie spadło. Co mogę sam posprawdzać, czy pojechać od razu do aso na kompa jeżeli coś to da?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!