Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lucars

Nowy użytkownik
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane
  • Silnik
    1,9 D
  • Przebieg (tys.km)
    220
  1. jak wysiadł akumulator to centralny nie zadzaiała a zamki w drzwiach jeżeli były nie używane to pewnie się już w środku rozleciały spróbuj obsunąć którąś ze szyb w dół chociaż o 2 cm i zrób hak z drutu. w ten sposób może złapiesz za klamkę lub knefel w tylnych drzwiach
  2. gdybyś miał zużyte uszczelniacze to po chwilowym postoju np na czerwonym świetle auto kopci na niebiesko. (przy ruszaniu)
  3. taaa mi kiedyś wycieraczkę wyrwało
  4. ostatnio po kilku latach absencji od gier sportowych kupiłem NHL 13 na PS3 pełen odlot później kupiłem FIFA 13 ale w porównaniu do hokeja zbyt dużo czasu zajmuje dostanie się pod bramkę no... i nie można się obijać prze bandach :D
  5. meganka na pewno o wiele przyjemniejsza w jeździe niż golf
  6. albo porównaj u znajomego posiadacza meganki
  7. miałem paraflu. jest ok. bdb są płyny motul-a z doświadczenia mogę bardzo polecić. Również płyn hamulcowy. super. nawet na torze przy ostrej jeździe nie ma prawa się zagotować
  8. lucars

    tandeta z chin

    sposobem na marznięcie szyb od środka są pochłaniacze wilgoci http://allegro.pl/samochodowy-pochlaniacz-wilgoci-2szt-1-gratis-i2858154666.html u mnie działa
  9. jak trafi się wandal to potłucze a "uczciwy" złodziej pojdzie szukać dalej
  10. jest to możliwe ale raczej kompletnie nieopłacalne. skrzynia osprzęt elektronika.......
  11. aaaa i jeszcze przypadek z Warszawy.na bitwy warszawskiej obok Ibisa gwizdnęli mi lusterka zewnętrzne z T4 nie ma tam komplikacji. tylko 3 śrubki z zewnątrz auta i lusterko Twoje nowe przykręciłem i "objechałem" śrubki na "krzyżak" wiertłem że nie ma szans ich odkręcić :D
  12. przede wszystkim spokojnie i powoli bo połamiesz zatrzaski Witamy kolegę archeologa :D
  13. Miałem to samo w VW T5 2,5 TDI na 4 biegu przekraczając 2600 obrotów tracił moc. wymiana ERG okazała się konieczna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!