Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

quliver

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,9 dti 98KM
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. w temacie czyszczenia zaworu EGR polecam manuale na forum laguny http://renaultlaguna.pl/forum/viewtopic.php?t=2778 http://renaultlaguna.pl/forum/viewtopic.php?t=2451 opisano tam sposób postępowania ze starszym i nowszym typem EGR tj. tym, który widnieje na fotce zrobionaj przez tomekkw i nowszym Podaj jeszcze login i pass do wejścia pod te linki, lub podaj inny sposób zobaczenia tych materiałów, bez potrzeby zakładania konta na LKP - gojgien
  2. Objawy: brak mocy, silnik wkręca sie na obroty ale rozpędzenie samochodu do 100km/h graniczy z cudem Działania: Wypiąłem wtyczkę od przepływomierza i maszyna zaczęła jeździć tak jak powinna (prawie). Kupiłem więc przepływomierz (używkę), zamontowałem i ...... nadal brak mocy... Zacząłem kopać w internecie na temat diagnozowania przepływomierzy, pomierzyłem oba urządzenia (moje i zakupione) i stwierdziłem, że oba zachowyją się identycznie tj. odczytałem napięcia na zaciskach: 1. 4V 2. OV 3. 5V 4. 12V 5. napięcie wzrasta wraz ze wzrostem przepływu, dmuchając ustami od 0 do 5 V 6. 0V Czy zatem przedstawione pomiary wskazują, że oba przepływomierze działają poprawnie? Co i jak jeszcze powinienem sprawdzić (np. doprowadzenie sygnału napięciowego odwzorowującego przepływ powietrza do ECU). Może ktoś ma schemat elektryczny podłączeń sygnałów z poszczególnych czujników do ECU.... Pozdrawiam..
  3. Nie działa mi wycieraczka tylnej szyby w kombi. Sprawdzałem bezpieczniki i zgodnie z opisówką przyklejoną na zaślepce, w miejscu gdzie powinien być bezpiecznik od tej wycieraczni nie było żadnego bezpiecznika. Co więcej w miejscu tym nie ma możliwości włożenia bezpiecznika, bo nie ma styków (tak jak np. w miejscu na bezpiecznik od podgrzewanych foteli). Sprawdziłem pozostałe bezpieczniki - wszystkie były ok, ale zauważyłem, że nie zgadzają się opisy z naklejki na zaślepce z funkcjami poszczególnych bezpieczników. I tak np, gdy wyciągnąłem bezpieczni od radia przestała działać zapalniczkja. Gdzie mogę znaleźć właściwą rozpiskę ułożenia poszczególnych bezpiecznikóe i gdzie znajduje się przekaźnik (ew. moduł sterujący) od wycieraczki tylnej szyby??? Pozdrawiam....
  4. znalazłem na forum topik Spadek mocy silnika gdy zacząłem czytać opis usterki w samochodzie Ari72 wydawało mi się, że opisuje mój problem .... odłączyłem przepływomierz i jakbym się przesiadł do innego samochodu - teraz można jeździć!!!! jutro ruszam na poszukiwania przepływomierza ... a może jest na forum ktoś, kto może załatwić oryginalne części po rozsądnych pieniądzach (kupowałem tak przez forum Mitsubishi)?????
  5. filtra paliwa nie wymieniałem - w piątek się tym zajmę sprawdzałem, jak dam po garach to nie świeci mi się ta sprężynka czujnik od przepływomierza można chyba jakoś sprawdzić (pomierzyć napięcia itp) - poszukam na forum i w piątek lub w sobotę biorę się do roboty pozdrawiam... i jeszcze jedno... na czym polega sprawdzenie intercoolera ???
  6. Silnik pracuje równo i stabilnie i na biegu jałowym wkręca się na obroty bez problemu. Nie świecą żadne kontrolki. Turbina ciągnie (zdejmowałem węża z chłodniczki Intercoolera i sprawdzałem ręką, ale pomiarów nie robiłem). Problem polega na tym, że auto nie ma mocy. Nie ma przyspieszenia (do 100 km/h dochodzi w 30s) oraz malutka góreczka powoduje konieczność wciśnięcia pedału gazu do oporu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!