Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Liso

Użytkownik
  • Postów

    305
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic III
  • Silnik
    1.9 dCi FAP
  • Przebieg (tys.km)
    125

Profil

  • Zainteresowania
    Flyfishing

Ostatnie wizyty

1094 wyświetleń profilu
  1. Ta całą chłodniczkę trzeba jakoś w drobny mak rozebrać? Nie mogę nic w internecie znaleźć. Błąd DF1012 domyślam się, że pojawia się w związku z tym brudnym EGRem.
  2. Czołem, głupie pytanie ale czy jest możliwość zmiany ich kolejności programowo? Po zatkaniu odpływów podszybia padły oryginały i kupiłem na szrocie dwa na wymianę. Teraz tak myślę, że z anglika gdyż po włączeniu wycieraczki pierwsze ramię startuje od pasażera a nie jak było wcześniej od kierowcy (mniemam, że w UK jest właśnie odwrotnie z uwagi na ruch lewostronny). Przeszkadza mi to gdyż źle są ułożone ramiona, czasami o siebie zaczepią. W pyclipie nie trafiłem na taka opcję lub źle szukam.
  3. Odkopuję. Rozwiązał ktoś problem? Przeczyściłem styki, sprawdziłem przełącznik i kable. Wydaje mi się, że błąd pojawia się gdy w samochodzie robi się ciepło i na fotel wywiera się nacisk (najczęściej podczas hamowania). Wiem, że powiecie kable ale pyclipem sprawdziłem rezystancję i niby pokazuje stale bez przerw gdy ruszam kablami 120 ohm fotel przysunięty i 420 ohm cofnięty. Błąd oczywiście nie pojawia się gdy przełącznik ma pozycję wciśniętą. Ruszanie kablami przy pojawieniu się komunikatu bez efektu - tylko przysunięcie fotela. Może być tak, że te 20 ohm więcej powoduje już błędy? Ma być chyba 100 i 400? Przełącznik jest zalany, nie da się do niego "zajrzeć" bez dłubaniny - zniszczenia. Jeszcze pytanie gdzie wiązka z fotela ma drugi koniec - pod maską czy gdzieś w kabinie?
  4. Podepnę się pod temat. Komunikaty na desce jak w tytule (najczęściej o wtrysku). Zauważyłem, że pojawia się praktycznie tylko przy hamowaniu silnikiem - najczęściej w mieście gdzie dodaję i odejmuję gaz podczas jazdy. Błędy z pyclip: DF647 Regulacja położenia zaworu EGR DF1012 Zgodność inf. multiml. dla reg./ogr. prędk. (regulator ogranicznik nie dotykany - wyłączony) Samochód raczej jeździ normalnie. Wydaje mi się, że przed wyskoczeniem błędu czuć jakby lekkie przyhamowanie silnika. Mam wrażenie też, że jest taka pozycja na pedale gazu gdzie miewa takie przydławienie (ok 2k obr.) - kiedyś pojawił się błąd pedału-potencjometra gazu. Macie jakieś sugestie?
  5. A ten czujnik przypadkiem nie bierze udziału w sterowaniu poduszką powietrzną kierowcy? Wolałbym to jakoś naprawić. Jak już to myślałem o rezystorze który oszuka komputer jakby widział dalej odsunięty fotel - bo w tym problem (impedancja niewłaściwa) P.s. poda jakaś dobra dusza linka do bazy ddt gdzie jest scenic III? Mam tych baz różnych i w większości brak SIII lub nie łączy się. Największa ponoć baza jaka jest (ponad 1GB) pokazuje mi błędy połączenia.
  6. Odkopię, wiecie może czy da się zmienić kolejność pracy wycieraczek? Oryginalne zalało i padły, kupiłem używane ale okazało się, że anglik i teraz ta od pasażera startuje pierwsza. Pióra zamienione ale źle to działa, czasem zaczepią o siebie. Można to jakoś zmienić np. w module komfortu?
  7. Odkopię. Rozwiązał ktoś problem? Nie mam już siły jeździć na przysuniętym fotelu. Błąd pojawia się na odsuniętym do tyłu fotelu.
  8. Tak, wymienione kompleksowo. Teraz sprężyna Sachs, pęknięta w tym samym miejscu co fabryczna. Fabryczna wytrzymała prawie 10 lat a Sachs prawie dwa lata. Trzeba szukać oryginał używany i nie kombinować.
  9. Cześć, Po 9 latach pękła lewy przód - ok pomyślałem, mogła. Wymieniłem rok temu - najpierw jakiejś firmy na których stał nisko (mam 1.9) więc lipa i włożone zostały Sachs za sporą kasę. Wczoraj ruszam i w dokładnie takim samym momencie znowu trzask - przypadek, coś innego ma na to wpływ? Macie jakieś rady?
  10. Jak pisałem kolega, który ma kangura (tylko młodszego 2 lata) też wyciął immo i centralny działał z pilota.
  11. Witam po sąsiedzku. Zakupiłem sobie Kangoo z 99r i potrzebuję pomocy z kluczykiem a konkretnie sterowanie centralnym z pilota. Auto ma wycięte na stałe immo. W pilotach widocznych na zdjęciu nie migały nawet diody przy naciśnięciu. Pogmerałem trochę, poprawiłem luty, blaszki i zaczęły "migać" Poszperałem o przyuczeniu pilotów od nowa ale bez efektu. Siedząc w środku wciskam i trzymam przycisk centralnego aż zamki się otworzą i wtedy naciskam na pilocie raz dwa kilka - bez efektów. Zauważyłem, że w jednym pilocie po naciśnięciu przycisku dioda mignie szybko dwa razy a w drugim zauważalnie wolniej (też dwa razy). Tak naprawdę to nie wiem czy elektronika jest od tego pojazdu bo w tym temacie pilot-kluczyk wygląda inaczej niż mój. Znajomy, który ma kangura też ma wycięte immo ale twierdzi, że centralny z pilota powinien działać .. Macie jakieś rady dla mnie?
  12. Ano porażka producenta. Diagnoza obstawiana podkładka pod wtryskiem ale już nie dopytywałem co konkretnie bo mechanik jakiś [cenzura] był. Na forum cenzuralnie się wysławiamy :!: - Prezes
  13. Uszczelka tania ale nie chwalmy dnia przed końcem naprawy ;-) Mam nadzieję, że się bezproblemowo rozbierze no i złoży heh.
  14. Tak to chyba uszczelka(i) pod wtryskiem bo dziś zaobserwowałem dymek uciekający otworem w tym plastikowym deklu - nie zawsze się pojawia. Kurde 70k przebiegu i uszczelki trafiło..., nic to umawiam mechanika i się okaże.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!