Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

karllo

Użytkownik
  • Postów

    1047
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

37 Super

Samochód

  • Auto
    Scenic 2
  • Silnik
    2.0 F4R
  • Przebieg (tys.km)
    100000

Ostatnie wizyty

1254 wyświetleń profilu
  1. Nie polecam sprężyn KYB, firma wypuściła spartolone sprężyny do SCII na przód - KYBRH2711 Jak by się ktoś zastanawiał nad łożyskiem/poduszką to Febi wkłada do siebie w pudełko łożysko SNR
  2. W tej półce cenowej to tak ale pewnie wyhaczyłby coś "lepszego" jakieś bilsteiny B6... ale to już cena razy dwa... Ze starego zestawu właściwie tylko zastanowię się nad osłonami ale w razie co zamówiłem KYB910042 - około 42zł więc... B) Szczeniak raczek po mieście śmiga, a tutaj są różne nawierzchnie z dużą przewagą tych dziurawych, uroki RD. Tył mam jeszcze chyba oryginał... Monroe z PL produkcji... przednich nie jestem w stanie odczytać, może jak ich całkiem wyjmę to się dowiem co tam siedzi... :blink: Za Monroe przemawia cena, ale znowu jakaś jest ona niska więc mam lekkie obawy o ich jakość. Dodano: 26 maj 2017 - 08:53 Miał ktoś może do czynienia z kompletem poduszka/łożysko KYB np: KYBSM1517
  3. Odświeżymy troszkę temat, jako że zebrałem się wrzeszczcie na wymianę zawieszenia to zastanawiam się co kupować... 1.Sprężyny - raczej KYB (KYBRC5882 - 120zł/szt i KYBRH2711 - 106zł/szt) choć korci mnie aby troszkę obniżyć tak z -20, ale nie mogę takiego obniżenia znaleźć od ręki i pewnie trzeba dzwonić i pytać czy zrobią takowe... tak to od ręki -35mm a to już za dużo jak dla mnie... 2.Amorki i tutaj chyba mam największą zagwozdkę co wybrać... cena, firma... -Sachs (313446 - 205zł/szt i 310058 - 177zł/szt) -KYB (KYB334831 - 175zł/szt i KYB344804 - 175zł/szt) -Monroe (MONE4749 - 144zł/szt i MONE1332 - 158zł/szt) 3.Poduszka z łożyskiem... hmmm Febi - 94zł a może SNR - 125zł, pewnie taniej bym znalazł... 4.zapomniałem o silentblock - metalowo/gumowe tuleje tylnej belki... Febi, Hutchinson, Sidem; chyba wybiorę Hutchinson - HU562804 za komplet 66zł...
  4. Jak zmieniać to tylko na poliftowe, główne zmiany na plus: czujnik na dole i brak wiatraczka w obudowie do climatronika. Kombi/sedan pewnie ma takie same lusterko ale CC to już trzeba sprawdzić/porównać...
  5. To jak uda ci się zwalczyć temat to pochwal się opisem i kilkoma zdjęciami.
  6. A nit w czym ma uczestniczyć?
  7. W obecnej chwili już spokojnie kupisz żaróweczki led które tylko zamieniasz ze zwykłymi, takie ledy mają takie same styki montażowe jak zwykłe żarówki, czasem trzeba tylko odpowiednio je zamontować. Nie wiem jakie były przeróbki w tamtym poście ale jeżeli chodzi ci o coś takiego jak ma drive to chyba tak samo zrobił użytkownik Zyga w swoim RX4, nie wiem czy na tym forum to opisywał, musiałbyś poszukać, jak nie tutaj to na forum modelu scenic coś tam opisał, paski led do środka i montaż w aucie; (ja mu wcisnąłem do środka jak najwięcej się dało pasków led - 5cm,; praca troszkę żmudna ale efekt fajny).
  8. Przy takich trasach/przebiegach brałbym pod uwagę też i 2.0 16V, spalanie nie będzie dużo większe. Nie prowadzę statystyk ale mam wrażenie że mniej ludzi pisze na forach o problemach z 2.0 niż 1.6. Co do kzfr jest jakoś mniej podatne na uszkodzenia, wytrzymuje dłużej w 2.0. Z elektryką bywa różnie - zależy jak trafimy/jakie mamy szczęście ale nie ma specjalnie tragedii, sporo problemów jest namierzonych i do rozwiązania, a jak dbasz o samochód to i ilość problemów będzie mała. Jak zadbasz o odpływy to nie powinno być problemów z zalewaniem elektroniki. Czy dany model będzie miał już dane wiązki może też zależeć od wersji, te najbiedniejsze np mogą nie mieć instalacji tych dodatkowo dobieranych, z tym może być też różnie...
  9. Mój odnośnik Samemu można sobie sprawdzić...
  10. Między wałem a dołem miski jest jeszcze dodatkowe wypełnienie/osłona więc jest jeszcze szansa że zatrzyma się na niej. Ale tak naprawdę trzeba byłoby się temu przyjrzeć dokładnie na rozebranym silniku...
  11. gucio969 proponuję zacząć od spojrzenia co piszesz/podajesz dopiero się Sam podałeś w opisie po lewej stronie: Przebieg (tys.km):700 Więc nie miej do nikogo pretensji... Nieszczelność się likwiduje, jeśli można ją zlikwidować poprzez wymianę uszczelki, spawania dziurki, etc... to to się robi jeśli nie to tylko wymiana danej części na nową lub używaną. Jeśli można ją kupić poza serwisem taniej to bym to zrobił. Nikt ci na odległość nie wskaże co się na 100% popsuło, można tylko domniemać, strzelać... ale to tylko wróżenie... trzeba jechać do dobrego serwisu zajmującego się klimą i niech szukają, powinno być taniej niż w ASO...
  12. O tej porze roku powinno być raczej mniejsze... więcej kilometrów zrobisz niż lato/zima. Tłoki liczysz od strony skrzyni. Nie wiem jak to wygląda dokładnie w 1.4tce ale w starszych typach nie była to specjalnie skomplikowana operacja, zdejmujesz osłonę silnika, odkręcasz śrubkę od cewki i ją wyjmujesz... Nieszczelności najlepiej znajdziesz używając autostartu, jak nie masz to coś na alkocholu i psikasz na kolektor.
  13. Wszystko zależy jak do tego podejdziesz, ile kilometrów robisz codziennie, jak daleko oddalasz się od domu etc... Ja nie wożę na co dzień koła - praca/dom (coś około 12/20km), nawet jak by się coś trafiło to daleko nie mam, w dobie telefonów... tylko wyjazdy dalej zabieram ze sobą pełne koło, nie mam dojazdówki. Sprey jest bajerem ale do małych dziurek... przy większych i tak musisz kombinować... dodatkowo co dalej z kołem po użyciu takowego spreya...
  14. Na wszystkie pytania znajdziesz odpowiedź na forum, wystarczy użyć ...
  15. Jeżeli sobie z tym poradzili to w jaki sposób?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!