Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
DJDarek7
Nowy użytkownik-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane Coupe I ph II
-
Silnik
1.6 16v
-
Przebieg (tys.km)
217
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Tak więc , mam wrażenie , iż mój silnik zaczął inaczej pracować. A mianowicie delikatnie metaliczny dzwięk. Podczas jazdy na 2-3 na niskich obrotach(tak do 3 tys) słychać terkotanie (wczesniej na tych nizszych biegach tego nie bylo). Obstawialem łożysko oporowe , bo po wcisnięciu sprzegła przestawał , lecz teraz jedynie trochę się to wycisza. Fakt , czuć przenoszone drgania nie za duże(poduszka pod skrzynia na bank jest w nie najlepszym stanie). Cóż to może być , szukać przyczyny w silniku , łapach , czy skrzyni ?
-
Niestety auto potrzebuje dość szybko silnika , bo stary jest rozkrecony( miał być remontowany, ale juz za bardzo sie nie nadawał i koszty za dużo by wyniosły) a mam dostęp poprostu do 1.8 16v ze scenica. A jak wyglądała by sprawa z komputerem , pewnie ten z k4m by sie nie nadawał?
-
Słyszałem , że 2.0 IDE są dość awaryjne.
-
Co myślicie o swapie silnika 1.8 16vpochodzącego ze scenica do megane coupe I phII ?
-
W mojej Megi na 99% są do wymiany uszczelniacze zaworowe, stąd moje pytanie brzmi czy da radę wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy? Megane 1.6 16v 107km
-
Pali bez najmniejszego problemu, nawet przy -15 zapalil bez problemu. Owszem dym za mna sie unosi ale to do pewnego czasu od uruchomienia silnika, tyle ze bialy i wg mnie jest to para wodna bo po pewnym dystansie nic nie kopci ( naturalne spalanie). W duzej mierze robie krotkie dystanse. Osiagi tez ma przyzwoite. Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
-
No własnie , bo zastanawia mnie wynik próby olejowej mojej megane.. 13 kompresji na sucho , a na oleju 17... . Nie było mnie przy tym jak była mierzona , ale wydaje mi się , ze w ogóle była robiona na zimnym silniku, bo mechanik coś wspominał "poczeka , aż silnik wystygnie". A powodem próby są dość znaczne ubytki oleju na poziomie 0,7-0,8 po wymianie oleju na 1000km.
-
Jakie powinno być(mniej więcej) prawidlowe cisnienie na cylindrach w silniku 1.6 16v 107KM?
-
A pytanie jeszcze 1 mam, czy jest inna opcja poza pierścieniami, żeby auto paliło olej? A mianowicie pytanie odnośne uszczelniaczy zaworów. Kurde, bo na dobra sprawę to auto jest zrywne, problemu z przyspieszaniem nie ma. Pali praktycznie na dotyk , bo nawet przy -15 bez najmniejszego trudu za 1 pali.
-
A orientuje sie ktoś , ile trzeba liczyć na remont ?
-
Bylem na kanale, NIESTETY silnik suchy , czyli zostaje spalanie oleju. W srode probe olejowa bedzie trzeba zrobic. Pytanie za 100pkt , jest sens inwestowac w remont silnika czy wymiane ?? Ps. Auto ma instalacje gazowa sekwencyjna. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki P_r_z_e_m_o
-
Łącznie to juz 0,6 -0,7L dolalem. Dym z wydechu jest koloru bialego i jest go sporo na poczatku przez kilka pierwszych kilometrow( Moim zdaniem w zime to normalne) Sadza wewnatrz rury jest czarna, ale nie wydaje sie byc tlusta.
-
Sprawdzalem, po calej nocy postoju(okolo 9h)To juz w sumie 2 raz dolewałem juz od czasy wymiany oleju (Olej wymieniony przy 170tys ) a mam okolo 170800. Dolewane bylo mniej wiecej do polowy, może troche minimalnie poniżej polowy. Silnik wygląda raczej na suchy , poza minimalnym "poceniem sie" w okolicach skrzyni.
-
Witam! Mam problem, a mianowicie moja Megane 1.6 16v 107km pokazuje na komputerze stan oleju ok-> stan pełen. Zaś na bagnecie tego oleju jest minimum badź poniżej. Swoja droga ten stan na według bagnetu spada bardzo szybko(mniej wiecej z 1/3 stanu oleju do minimum po srednio 300km).