Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dziubek21

Nowy użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Espace IV i Megane II ph I
  • Silnik
    2.0T i 1.5dCi
  • Przebieg (tys.km)
    162 i 174
  1. Chyba tak jak wszystkie 60l, tylko u mnie wychodzi że miałem jeszcze w trasie 13l w baku a już rezerwa się zaświeciła, teraz tak sobie myślę że tankuje zazwyczaj chwilkę po zapaleniu rezerwy i wlewam wtedy 44-46l przy drugim wybiciu pistoletu co daje że w baku jest ok 15l wtedy jeszcze co nawet przy jeździe więcej miasta niż trasy spokojnie pozwoli przejechać ponad 200km (przy jeździe tylko miasto mam wtedy średnie 6,0-6,2l) a nie tylko 100km, dlatego zastanawia mnie czy nie muszę czegoś skalibrować chyba ze renault wymyślił sobie taki zapas dla spokojności ducha kierowcy. Regulamin pkt. 5.7 Ludzie ;) Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach ;) Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą ;) Nikt was nie goni :) Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas ;) ;) -Prezes
  2. Witam Wiem że po części temat był ale obecnie zrobiłem trasę w sumie ponad 1300km i zaciekawiła mnie pewna sprawa gdyż nie znalazłem odpowiedzi na to. Bak miałem pełny wg. komputera spalanie tej trasy było 4.1 ( bez szaleństwa 90-110km/h) ciągłej jazdy. Gdy komputer pokazywał że jest jeszcze paliwa na 137km zapaliła się rezerwa co ciekawe wg wskazań było jeszcze 13 l paliwa w baku, wcześniej na to tak nie zawracałem uwagi i teraz pytanie czy wskazanie rezerwy w moim przypadku wymaga kalibracji czy czasem się tak zdarza się rezerwa zapala się przy tych 12-13l w baku co w przypadku diesla da na pewno jeszcze te 200km do przejechania. Pozdrawiam dziubek
  3. Nie zawsze taki klucz pomoże, tak jak pisałem mój taśmowy się urwał (potem miałem 2 inne pożyczone ale nie dały rady). To zależy o mocy jaka trzyma filtr, w jednych autach odkręcisz rekami innych kluczem a innych mogą być problemy. Chciałem dać podpowiedz dla takich którzy jak ja męczyli się z ty ja męczyłem się od piątku do wczoraj z przerwa na niedziele ( a to nie mój pierwszy samochód). I tak jak napisałem fabryczny zestaw ma już wkręcony bardzo mocno filtr. Pozdrawiam
  4. Witam Zauważyłem że niektórzy tak jak ja mieli problem z odkręceniem filtra oleju w 1.5dci, a sam się nie doszukałem rozwiązania poza dużym śrubokrętem (ja 2 połamałem plus klucz do filtrów oleju). Dorzucam podpowiedź która wyszła w trakcie moich męczarni. Jeżeli będzie problem z odkręceniem filtra oleju (dotyczy głownie gdy jest w podstawie wkręcony oryginał Renault) radze nie używać dużego śrubokręta, bo może zakończyć się to jak u mnie (uszkodzenie podstawy filtra (jest aluminiowa) plus rozcięcie wężyka płynu chłodzącego idącego do chodniczki oleju do której zamocowana jest podstawa filtra oleju a filtr oleju ruszy się najwyższej o 5mm. Polecam odkręcić kluczem nr. 19 podstawę filtra stojąc przy zderzaku, patrząc na filtr który jest pod kątem, przodem do nad jest główka śruby, która daje się bez problemu odkręcić (warunek ściągamy wcześniej rurkę do intercoolera od strony turbiny). Po odkręceniu wyjmujemy, podstawę razem z filtrem i wtedy możemy w moi przypadku rurka założona na podstawę i duży śrubokręt wbity w filtr z rurką ruszyły i spowodowały jego odkręcenie, wtedy zobaczyłem uszkodzenia w podstawie. Wymusiło to zakup nowej podstawy - co ciekawe oryginał nowy zawiera zakręcony i już nie do odkręcenia bez demolki filtr , śrubę i chłodnice oleju( w sklepie poza serwisem koszt. 100zł) - przypuszczam że serwisy tak wymieniają filtry oleju. Mam nadzieje że pomoże to niektórym i uchroni przed kosztami zakupu nowej podstawy filtra i innych elementów. Pozdrawiam W załącznikach zdjęcia nowa podstawa i stara po przejściach i zamocowany stary filtr tam gdzie są widoczne palce poniżej jest śruba do odkręcenia. I filtr z połkniętym śrubokrętem
  5. Witam Jako dość świeży użytkownik Megane i osoba lubiąca samemu dużo zrobić przy aucie zastanawiałem się nad zakupem CLIP min by zaprogramować kartę wg serwisówki i tam jest by przeprowadzić tą procedurę potrzebny jest kod naprawczy samochodu czy ktoś wie gdzie taki kod zdobyć czy to tylko dla serwisu jest wyłącznie dostępne? Pozdrawiam Adam
  6. Witam ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ja od pewnego czasu użytkuje coś takiego ale w maździe ze wzgledu na specyficzna budowe jej radia dorobienie RCA nie dalo efektu. Te konwentery sygnalu sa w cenach od 20 do 200zl cena zalezna od jakosci i marki. Ja mam taki za ok 40zl i sprawdza sie. Napewno RCA bezposrednio z przedwzmacniacza pozwoli uzyskac lepsza jakosc dźwieku niż przez konwenter sygnalu bo tak sygnał jest wzmacniany potem zmniejszany i ponownie wzmacniany co zawsze pogarsza jakość dźwieku. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Pozdrawiam ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ dziubek Regulamin pkt. 5.6; 5.9 -Prezes
  7. Witam ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jako świeży użytkownik ciągle coś nowego odnajduje i właśnie wczoraj pod siedzeniem kierowcy zauważyłem drobny kabelek dwużyłowy wraz z plastikiem i mikrostykiem ale nie wiem gdzie go zaczepić i do czego służy~. Może ktoś mi rozjaśni sprawę. ~~~~~~~~~~~~~~~~ Pozdrawiam Regulamin pkt. 5.9 -Prezes
  8. Witam W sumie to moj nie pierwszy post ale teraz juz jako posiadacza Megane II phI 1.5dCi niebawem postaram sie zrobic zdjecie megi. Mam pytanie czy jest tu praktykowane cos takiego jak podkladki pod rejestracje i naklejki dla zrzeszonych bo na forum na chwile obecna nidm znalazlem. Pozdsawiam Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  9. Witam Od wczoraj stałem się posiadaczem tej niebieskiej megi i znow kolejne pytanka bo musze wymienic tylna lampe czy lepiej orginalna używka czy nowy zamiennik ? Kolega z Rybnika miał racje co do cen szyb Pawłowice 100zł taniej Pozdrawiam
  10. Na żorskiej są 2 zibiglas i godmax ja w tym drugim wymienialem w poprzedniej mazdzie i szybko i bez problemow. Tez tam jest ta ciemnoszara meganka to jest 1.6 ale bez lpg i za 15600 rej SRB wiec tu lokalnie sprzedana. Znalazłem jeszcze taka właśnie przed chwilą do Strumienia aż tak daleko nie jest http://otomoto.pl/renault-megane-C27625690.html chyba ze ktos cos wypatrzy w niej że nie warto :D
  11. Ja na chwilę obecną tylko elm i vag może zakup megi spowoduje uzupelnienie sprzetu. I jeszcze moje pytanko ile kosztuje przednia szyba do megi czy ktos sie orientuje bo ta z rybnika ma peknieta a dzis dopiero zobaczylem i czy podswietlanie w drzwiach czesto pada bo nie swieci
  12. Dzięki za rozjasnienie tematu czyli renault ma swój patent na dogrzewanie i teraz rozumiem czemu ta megi która oglądałem tak szybko grzała. Pozdrawiam Dodano: 25 sty 2013 - 12:54 Jeszcze pytanie dodatkowego jak rozumiem CLIP to oprogramowanie od Renault do całego auta tylko koszt duży a znalazłem DDT na allegro czy to jego odpowiednik lub czy przez elm 327 można zrobić pelna komunikacje z autem czy tylko CLIP?
  13. Nie myslałem o montażu w jakies zdzierajacej firmie tylko samodzielnie, dlatego pytałem czy maja dogrzewacz bo wtedy wystarczy uzywane czesci np z allegro za ok 500-1000zł i mamy webasto tak to wyglada w czesci diesli. Po czym poznac że ta grzałka jest na wyposażeniu? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!