Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

szycha

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II 1.9 dCi 88 kw
  • Silnik
    1.9
  • Przebieg (tys.km)
    213

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Misiek90 Odkręciłeś jeszcze jedną nakrętkę, która trzyma rurę kolektora w okolicach pompy vacum? Dodano: 14 kwi 2015 - 19:19 A ja zrobiłem tak. Zdemontowałem egr w całości, po czym część mechaniczna wylądowała w płynie do czyszczenia sadzy, część elektryczna pracowała płynnie. Dałem zrobić z "Kwaśniaka" dystans w kształcie płaszcza grubości ok. 20 mm z centralnie nawierconym otworem na głębokość ok 12 mm, by tłok, który steruje egr'em mógł pracować swobodnie, lecz by nie przesuwał zaworów egr'a w kolektorze. Auto jeździło dynamiczniej, spalanie spadło drastycznie, ale niestety już jest tak, jakbym nic z egr'em nic nie robił. Renia nie specjalnie zbiera się z dołu obrotów, do tego na pierwszym biegu nie specjalnie wchodzi na obroty. Macie jakieś pomysły?, No i czy jest tu ktoś z Bydgoszczy, kto ma clip?. <<<SZYCHA>>>
  2. Witam. Kupiłem tą zagłuszkę od Ciebie (Tafmet), tylko nie wiem, czy się zrozumieliśmy. Ja pytałem o zaślepkę do silnika 1.9 88 kW F9Q800. <<<Szycha>>>.
  3. Witam. Mam taki oto kłopot. Skanowałem wczoraj komputerem megane II 1,9 dCi 88 kWi pokazało błąd P0420, czyli sonda lambda przed katalizatorem. Średnie spalanie na krótkich, miejskich trasach wynosi obecnie 12.2 l/100 km, czyli o ponad 40% więcej niż do tej pory. Szukam nowej sondy, tylko nie wiem jakiej, byłem, dzwoniłem po sklepach i wg katalogów ów Meganka ma złącze pod 5 przewodów, a wg sprzedawców 4. Kto mi powie ile w końcu jest przewodów w sondzie i czy jak bym kupił taką jak na foto, czy będzie działac poprawnie, czy trzeba w jakiś sposób ja przyuczyć? Pozdrawiam <<<Szycha>>>
  4. Witam. Panowie a kto mi powie, co i jak z tym EGR do Meganki II 1,9 dCi 88 kW F9Q800. Na allegro znalazłem zaślepkę, którą wstawia się w połowie długości EGR`a, między częścią z elektroniką, a mechaniką. Coś trzeba podcinać, no i najważniejsze, jak rozmontować kołnierz między częścią elektroniczną, a mechaniczną?. Wymienione świece, turbo po regeneracji, nowy oryginalny przepływomierz a mocy jak nie ma, tak nie ma. Pozdrawiam <<<Szycha>>> Ps: Proszę o wyczerpującą odpowiedź na nurtujące mnie pytania i o ile to możliwe jakieś foto.
  5. Podłączę się do tematu. Zregerowałem 3 wtryski, bo lały, regenerowane turbo, czyszczony egr. Auto zamulało, brak przyśpieszenia na 5 biegu, bo o 6 nawet nie będę wspominał. Ostatnio przegnałem autko, 1,9 dCi 88kw i przy ok 160 zapaliło "check injestions". Podjechałem do kumpla mechanika, podpieli do clipa, okazało się, że ani to wtryski, ani egr, a przepływomierz. Poradzili, by odpiąć wtyk i się przejechać. Po odpięciu auto gnało, jakby wyjechało prosto z salonu. Następnie podpiąłem przepływkę, skasowali błędy. Auto wróciło do mułowatości. Zdemontowałem przepływkę i okazało się, że jedna z platynowych blaszek jest przerwana. Zamówiłem nowy, oryginalny przepływomierz Siemensa 5WK9 620 i jest to samo. Czy przypadkiem po zmontowaniu nowej nie powinienem jechać na skasowanie błędów?.
  6. Widać pięknie, wzorowałem się na nowym VOLVO V40. Lampy o mocy 900 lm, więc bardzo mocne, wg. przepisów 25 cm od ziemi, moje są zamontowane 27 cm od dolnej krawędzi lamp, także zapas 2 cm :D
  7. Dzięki, mam natomiast pytanie, czy naklejając taśmę papierową i wycięciu wymaganego otworu, odklejając ową taśmę nie zedrę lakieru ? Dziś byłem u specjalistów od zderzaków i jeden z nich mi poradził poszukać ramki, maskownicy dookólnej, ok 2-3 mm wokół kloszy, by zamaskować wszelkie niedoróbki, tylko skąd to wziąć. . .? , bo można by dobrać lakier do ramek i po zamontowaniu drl, przykleić pomalowane rameczki . . . Co do wymiaru od ziemi, mierzyłem, do dolnej części otworu wychodzi 27 cm, więc oś lampy byłaby na wysokości 28,5 cm od ziemi.
  8. Super. Ja natomiast chcę wstawić lampy drl pod halogeny w M II ph1, ale niewiem, jak podciąć zderzak, by po wycięciu otworów pod lampy nie spaliła sie farba.Lampy spore, bo szerokie na 23 cm, wysokie na 3 cm. mrarek czym podcinałeś te zderzaki pod drl-e, by nie malować zderzaka po podcince ?
  9. Witam. Dziś znalazłem takie cudo, i wg mnie (niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę), złącza sa te same, "przepuszczają" te same sygnały (identycznie podłączone styki wyjściowe), tylko sa inaczej zamontowane z tyłu radyjek. Proszę o porade, czy można zamienić bez żadnego problemu, a jeśli jakiś wystepuje, to co należy zrobić, by zadziałało. Chcę zmienić radyjko, bo moje, czyta tylko 1 (słownie jedną) płytę !!!. Jak włożę inną audio, lub płytę czyszczącą, to od razu jest "PIP" i ERR CD. Ponizej zamieszczam zdjęcia złącz tuner list, oraz update list. Pozdrawiam SZYCHA.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!