Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

silak92

Nowy użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Scenic I ph I
  • Silnik
    1.9 dti
  • Przebieg (tys.km)
    329
  1. Witam, zmienilem zegarek z wyswietlaczem od radia na sam zegarek z termometrem, i mam pytanie do posiadaczy takich właśnie zegarkòw czy zegarek powinien sie włączać po włączeniu świateł? Czy tylko po stacyjce?
  2. No jest sporo,lecz konkretnych info na temat dti nie ma niestety. A więc panowie jestem po wymianie zegarów. Założyłem zegary od f7r do dti-ka i chciałbym się podzielić informacją. W sterowniku bosch msa 15.5 za spalanie odpowiada pin 32, a za obrotomierz pin 2, wystarczy tylko wypiąć kabel z alternatora i podpiąć się pod ten pin. Zostało mi tylko podpięcie wskaźnika ciśnienia oleju. A jescze małe pytanko do kolegów. Wie może ktoś co pokazuje test zegarów od phI w ostatniej pozycji, mianowicie wyświetla mi takie coś "5 5"
  3. Czerwony pod niebieski plus, a czarny pod ten masowy od zapalniczki. Tylko sprawdz czy na tym żółtym jest napięcie po zapłonie żebyś na próżno kasy na zapalniczke nie wydawał.
  4. Witam. Przeszukałem całe forum i jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem i stąd pytanie, czy podmieniał ktoś zegary od megane coupe 2.0 f7r takie z komputerem i wskaźnikiem ciśnienia oleju do megane scenica phI 1.9 dTi? Czy obędzie się bez mocnego rzeźbienia? Czy obrotomierz będzie działał, jak nie to można sygnał wziąć z innego miejsca? Czy można podłączyć ciśnienie oleju? I ostatnie pytanie czy można w zegarach np. przełożyć sam prędkościomierz, pytam ponieważ zegary które zdobyłem są analogowe. Proszę o szybką odpowiedź i z góry dziękuję. Pozdrawiam.
  5. Zerknij sobie na jakiś schemat żarówki H4, zobacz która nóżka to masa i podłącz bezpośrednio do masy (silnika bądź gdziekolwiek w metalowe miejsce) i wtedy zobacz czy jest poprawa.
  6. Ja zaczął bym od sprawdzenia masy. A jakie lampy masz? Na H4, czy dwukomorowe?
  7. Witam Mam zamiar założyć do swojego szczeniaka lampy dwu komorowe, lecz nie mam zworki w bezpiecznikach. Czytając forum natknąłem się na to że można przełożyć kabel w kostce od przełącznika zespolonego, lecz nie jest to potwierdzone i tu prosiłbym osoby znające temet o potwierdzenie czy tak jest rzeczywiście, czy zostają tylko przekaźniki. Pozdrawiam. Podpowie ktoś które kable przełożyć?
  8. Jest różnica i to spora, ponieważ w chłodnicę jest wkręcany a w termostat wtykany i zabezpieczany. I napewno wentylator nie włącza się przy 120 stopniach. Przy takiej temperaturze włącza się już kontrolka.
  9. Czujnik który przedstawileś to ten chyba z obudowy termostatu. A ten w chkodnicy jakie ma wartości pokazywać na ciepłym/zimnym silniku tj. chłodnicy?
  10. Nie wiem czy to jest termowłącznik. W chłodnicę wkręcony jest czujnik na 3 piny. A jakie są opcje oprócz termowłącznika?
  11. Witam Mam problem z autkiem jakim jest mrgane scenic phI, a mianowicie z wentylatorem. Dwa dni temu stojąc w korku wskazówka od temperatury podniosła się wyżej niż przy normalnej temperaturze roboczej, lecz wentylator się nie włączył. Badając sprawę po sprawdzeniu na krótko w skrzynce z bezpiecznikami działa na pierwszym jak i na drugim biegu. Po puszczeniu prądu na kostke przy chłodnicy słychać przekaźnik i też działa, ale tu zaczynają sie schody. Co dalej należy sprawdzić i jak? Auto to megane scenic z klimą nie nabitą(nie działającą)i z silnikiem 1.9 dTi 98KM. Proszę o pomoc a najlepiej jakiś czytelny schemat co z czym sprawdzić. Z góry dziękuję i pozdrawiam Bartek.
  12. Nie podniosę fotela. No dobrze ale czy to nie wiąże sie z tym ze fotel bedzie zachaczał o aku czy coś? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki 5.7 - ortografia. Aston76
  13. Pasują? Na 100%? Jeśli w ph II nie ma akumulatora po siedzeniem to pewnie się ono nie kładzie?
  14. Witam. Jest to mój pierwszy temat na forum, więc wypadalo by sie przywitac. Chcialbym spytać czy każdy scenic I ph II ma juz akumulator pod maską, czy były wersje gdzie aku był jeszcze pod siedzeniem? Pytanie z tego wzgledu, że znalazłem fotele, dzwoniłem do klienta i twierdzi ze są z wersji po liftowej, ale pytałem i twierdzi że aku miał pod siedzeniem. Szukalem różnych tematów lecz nie znalazłem nic, więc gość albo ściemnia albo miał jakiegoś limited edition:). Z góry przepraszam jeśli nie ten dział i prosze o przeniesienie jak i szybka odpowiedź. Pozdrawiam Bartek. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76 Aston76 Proponuje jednak przypomnieć sobie regulamin forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!