Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gawd

Nowy użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Grand Scenic III
  • Silnik
    2.0 dci 160KM
  • Przebieg (tys.km)
    217
  1. Ludzie nie kupujcie chińskich czy Bóg wie jakich wynalazków. Opony mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo i komfort jazdy. Wydane kilka stów więcej na komplet firmowych opon, zwróci się świętym spokojem w przyszłości. Na allegro widać, że jednak sporo osób kupuje chińskie opony jednak są to handlarze! To typowy Mirek, który musi "zainwestować" aby sprzedać auto. Do Scenica polecam Michelin i po problemie.
  2. O1 = 1300kg O2 = 750kg Ja tak mam przy swoim Grand Scenicu 2.0dci 160KM
  3. Standard w Scenicu III, miałem to samo pomogło lekkie skrócenie plastikowej osłonki i wlutowanie urwanych kabelków + taśma materiałowa i wygląda jak oryginał. Jednak tu nic więcej nie poradzimy to raczej wada fabryczna. Swoją droga jakim trzeba być kretynem aby zaprojektować tak delikatne przewody w takim miejscu.
  4. Bardzo proszę o pomoc w namierzeniu schematu instalacji elektrycznej miedzy kapą bagażnika (wersja kombi GT) a karoserią. Przewody w gumowej przelotce między klapą a karoserią zgniły i połowa popękała i nie wiadomo jak je połączyć w pary. Nie prosił bym o pomoc gdyby przewody były rożnego koloru ale mam tu same czarne i kilka jasnych. Wymienią zaraz całą instalacji w klapie na nowe przewody ze względu na to, że stare są już bardzo skorodowane wewnątrz. Oczywiście otwieranie bagażnika nie działa podobnie jak przycisk otwierania i blokowania zamka. Pobrałem z internetu schematy do Megane II GT jednak nie ma na nich jasnych uwag co z czym połączyć. Dodano: 03 wrz 2014 - 09:58 Poradziłem sobie. Wymieniłem wszystkie przewody w klapie na nowe i teraz już nic nie popęka ;-)
  5. Witam, podłącze się do tematu. Ostatnio jakieś dranie (czyt. ZŁODZIEJE) oderwali mi listwy z obu boków auta. Ma ktoś komplet listew do Megane II z 2004r Kombi koloru grafitowego lub do malowania ale z napisem DCI na srebrnym tle ? Komuś widocznie były bardziej potrzebne niż mi ;-) Proszę o cynk na PW.
  6. Od lat używam (wymiana co rok) Elfa Excellium LDX 5w40 i wszystko idealnie działa. Myślę, że na nasze polskie warunki pogodowo-klimatyczne ten olej się sprawdza ;-)
  7. Ja wymieniałem bo zimą już nie dawały rady stare. Świece samemu można wymienić kwestia klucza do świec ;-)
  8. Witam, ostatnio wymieniałem na BOSH-e i działa bez problemu miałem BERU i też było ok. Zresztą 30zł za świecę to jak na MEGANE tani element ;-)
  9. Miałem kiedyś podobny problem. Tylko że wycieraczki tylko drgnęły i nie chciały ruszać się z początkowego miejsca. Miało to miejsce zimą i co się okazało... Po rozebraniu podszybia gdzie znajduje się mechanizm napędowy wycieraczek, mechanizm był zanurzony w lodzie. Kanały odprowadzające wodę zamarzły i jak śnieg lekko roztopił się to zamarzł w podszybiu a kanały nie odprowadziły tego. Pomogło oczyszczenie kanałów i roztopienie lodu.
  10. Niestety nasze MEGANE jest bardzo bezpiecznym autem i odpalają wszystkie napinacze gdyż połączone są szeregowo. Jedynie wymiana wszystkich 4 napinaczy i pirotechnicznie zwijanych pasów tylnych oraz oczywiście sensora. Przywróci poprzednią funkcjonalność.
  11. mDirect megane II 2004r 1.5dci wycena 21000zł AC + OC + NNW + Asis. 1530zł 20% zniżek. Pozdro!
  12. Witam, jestem po wymianie. Pasy tylne z pirotechnicznym zwijaniem od wersji 3d/5d a kombi różnią się tylko kontem pochylenia zwijacza. Aby wszystko działało należy wymienić mechanizm z kulką w zwijaczu. Proste przezbrojenie i pasy ładnie działają. Ze starych zwijaczy wyciągasz cały plastikowy (kolorowy) mechanizm z kulką (jest pod czarną pokrywką przymocowaną tylko na wcisk) i montujesz go w nowych pasach. Dzięki temu po zamontowaniu da się wyciągnąć pas i nie będzie blokowany przez mechanizm "z kulka". Poduszki od wersji phII pasują do phI - sprawdzone ;-)
  13. Moje autko ubezpieczyłem w Benefii z mBank i za OC + AC + NNW + SuperAsistanceEurope zapłaciłem 1830zł gdzie mam tylko 10% zniżki i tylko na OC. Przed nimi miałem w PZU ubezpieczenie i płaciłem za to samo 3600zł !!!!!!
  14. Moje Megane 1.5DCi 74kW sprawuje się bez problemu i spalanie wygląda następująco: - trasa 90-110 km/h - 4.4 litra /100km ON - 2 osoby w aucie, - trasa 130km/h - 5.9 litra/100km ON - 3 osoby w aucie, - miasto - ponad 5.5 litra/100km ON - 2 osoby w aucie. Ogólnie najbardziej ekonomiczne są prędkości ok 110km/h potem w górę zaczyna więcej pić. W sprzyjających warunkach i w stylu jazdy "dziadka" można zejść do 3.9 lub mniej. Odpowiednie ciśnienie w oponach i dobre oleje mogą oszczędzić nawet z 0.5 l
  15. W tym wątku znalazłem pomoc: http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=10151 jak wrócę z pracy to sprawdzę i przekaże czy działa. Chodzi o to, że niebieskie gniazdo już jest zajęte przez zmieniarkę i innego brak. Zgodnie z informacją w podanym poście prawdopodobnie będę musiał wpiąć się we wtyczkę od zmieniarki właśnie. Gniazdo "C" złącza "L", "R" i "Gnd" Oby zadziałało [ Dodano: 2008-12-15, 12:51 ] I du@# nie idzie w ten sposób podłączyć wejścia audio. Podłączyłem we wskazane miejsca (w inne też) napis AUX na wyświetlaczu i nic się nie dzieje nawet trzeszczenia w głośnikach brak. W Carminat 5000 wejście jest prawdopodobnie cyfrowe i dlatego podłączenie AUX przez wejście zmieniarki mija się z celem. Czy to już koniec? Ma ktoś jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!