Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mik3sz

Nowy użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.6 16V podtlenek LPG i 1,9 dCi 120KM
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. na odcinku - Konin - Stryków nie ma opłat - ganiam tamtedy prawie co tydzien - nie bedzie opłat jeszcze przez najbliższy rok - nawet nie ma miejsc i przygotowan pod punkty poboru opłat uwaga na korki od zjazdu w Emilii przez cały Zgierz - lepiej czasem pojechac jeden zjazd dalej i tamtedy dostac sie do Zgierza i Łodzi ....
  2. z tego co wkleiłeś to faktycznie nie ma ani klimy, ani kompa, jakas masakrycznie uboga wersja - zobacz moja - tez 2002 - http://allegro.pl/item599677623_piekny_sce..._lpg_warto.html
  3. Z racji tego że mój Scenik czeka w garażu na nabywcę wziąłem wczoraj na trasę Scenika brachola - 2001r z 1.9 dCi. Po kilku km. zauważyłem u niego nadmierną czułość kontroli trakcji. Załącza się tylko przy skrętach w lewo - w prawo moge przejechac nawet z lekkim poślizgiem i nic. Czy są jakieś czujniki gdzieś do wyczyszczenia czy to może np. uwalona końcówka drążka albo poducha pod silnikiem. Braciak mówi że już sie przyzwyczail a ze czeka mnie ganianie tym autem teraz to mam troche obawy ... bo nie jestem pewien auta ktore na suchej nawierzchni "pomaga" mi pokonywac zakrety ... kilka razy troche mnie przestraszyl nagly "wspomagacz" pokonania zakretu ... wszelkie pomysly mile widziane Warunki na drodze to sucho, swoja renia te same zakrety robie bez problemu z wyzszymi predkosciami bez takich objawow a tez mam kontrole - a tu predkosci rzedu 40 - 60 km/h w zakretach bliskich 90 stopniom. PS: Szukajka wspomniala tylko o jakis czujnikach ale z troszke innym autem i troszke innym problemem :oops:
  4. jezeli juz mowimy o wskazaniach komputera to jak powinno byc poprawnie ?? bo na gazie tez mi pokazuje i w miare realne sa to wskazania, tzn. spalanie srednie, zasieg itd itp jest calkiem zblizone do faktycznego - nigdy nie porownywalem dokladnie ale tak na oko ... czy prawidlowo powinne byc podpiete te wskazania pod sterownik gazu i przelaczenie gaz/paliwo zmienia odczyty ?? U siebie zauwazylem taka prawidlowosc ze jak przelaczam bena/gaz to zasieg do tankowania na chwile zmienia sie na -----
  5. wlasnie patrzylem na wskazowke - zobaczymy jak wyjdzie faktyczne zuzycie z tankowan do fulla
  6. do dzis sugerowalem sie wskazowka a raczej czestoscia zapalania sie kontrolki rezerwy wowczas zawsze dolanie 10l i tak mniej wiecej to sobie wyliczalem - ale dzis zalane do pelna - przejade jakis 1000 lub 2 i doleje wowczas bede mial prawdziwe dane przeciez pierwsza kreska to nie temp. 0 stopni tylko 70 (potwierdzane z roznych zrodel i ASO), zreszta jak obieg chlodzenia sprawdzalem to mierzylem temp. cieczy - tez mi wyszlo ze przy 55 st wskazowka drgnela dopiero dzieki za linka poczytam, poszukam
  7. generalnie zalagodzilem problem chwilowo - z kanalu, od gory skrzyni, przez klapke technologiczna nasmarowalismy walek i od tygodnia jest spokoj ale i tak sie czasem zdazy ze przy trzymaniu na tzw. "polsprzegle" lekko zaswiszczy, zeby to zrobic na lale trzeba by rozebrac tak jak do wymiany sprzegla a skoro dziala i to dobrze dziala to staram sie przyzwyczaic ze za jakas chwile znow mi zakwiczy. Tylko jak mam wytlumaczyc ew. nabywcy ze "Ten Typ Tak Ma" ....
  8. to ja jeszcze poprosze o lokalizacje tego "bzyczka" w ScenikuIphII ??
  9. Mial ktos z Was stycznosc z sekwencja firmy PRINS ?, wyczytalem ze to niby jedna z najlepszych ale brakuje mi konkretow a chcialbym troche podlubac z mieszankami, mocami itd. Nie mam z nia zadnych problemow - w sumie ja zrobilem dopiero 10 tys a cale auto 60 tys na gazie ale brakuje mi paru km - czuc ze jest mulem (chodz pewnie 1.6 16 107 KM i tak nie jest demonem predkosci), fakt ze jak zalalem raz gazem na stacji pana "Henka" to kilka razy podczas przyspieszania przelaczyl mi sie na bene, i wlasnie takich informacji obslugowych mi brakuje. Nie bede ganial przez pol Polski do firmy gdzie gaz byl zalozony wiec moze ktos z Was poradzi jakim softem podlaczyc sie do kompa, zmieniac mieszanki, itd, lub chocby jakis prosty diag przeprowadzic. A moze macie w ok. Poznania jakiegos sprawdzonego gaziarza ?? Aha i jeszce jedno - czy u Was tez spala benzynke razem z gazem ?? u mnie z wyliczen wychodzi ze pali ok. 0,8l beny na 100km przy spalaniu 8,7 gazu. Glownie trasy, przelaczenie na gaz ustawione w ok. 75 stopni (pow. 1 kreski wskaznika temp.) Dzieki za wszelkie info
  10. jezeli interesowalby Cie Grand z 2004r to moze bym swojego opchnal, mam na oku 2003 z Niemiec w krotszej wersji a 7 osob w Grandzie to troche malo zostaje miejsca na jakies gadzety ... z wlkp ...
  11. Mik3sz

    zakup scenica

    jezeli chodzi o kolor "kameleon" - granatowo zielony to ja mam takiego PH II 2002r. w słońcu jest gleboko zielony a w cieniu (pochmurno) jest granatowy cena jak za sprowadzonego diesla - ok - jak jeszcze po oplatach to juz w ogole Edit - link do mojego ogloszenia : LINK :
  12. jak za auto z przysalonowego komisu to normalna cena - jak na ceny gieldowe to troche przesadzona - 22 - 23 za auto sprowadzone do rejestracji to max ... ja za 2002r nie moge nawet 20 dostac :oops:
  13. jak dalej szukasz i zainteresowałby Cie 2002r 1.6 z LPG to mam takowego i chce go sprzedac - wiecej info na PW - ogloszenie w odpowiednim dziale bedzie w weekend.
  14. troszke odgrzebie ten temat z uwagi na znajomosc instalacji Opla z tym radyjkiem. Najwiekszym problemem z podlaczeniem w Reni może być wyświetlacz i sterowanie z kiery - ale wg. opisów i schematu prawdopodobnie wystarczy w kostce pozmieniac piny. Dodatkowym problemem moze byc instalacja mikrofonu i anteny wspolnej dla GSM i UHF. ale dla chcacego nie ma nic trudnego. Jezdzilem Vectra z takim radiem przez dobre pol roku i spisywalo sie calkiem dobrze - jedynie pisanie sms'a bylo lekko utrudnione - ale krotkie eski dalo sie wyslac. W Masterze nie widzialem takich :shock: ale milo wiedziec ze byly - a moze wiecie - czy wyswietlacze i sterowanie z kiery pochodzilo z Reni czy z Opla - byloby latwiej rozpracowac temat.
  15. Ciekawa sprawa jest z tym że dodatkowe zmasowanie anteny - jak piszesz złapanie ręką - powoduje zaklocenia - poszedlbym w tym kierunku troche - sproboj przestawic magnes w inne miejsce - dach, klapa, itd - ew. odlacz antene radiowa - mialem kiedys przypadek ze antena od radia dawala na mase auta (dach) zaklocenia i magnesowka zbierala zaklocenia - przestawienie na klape - jak reka odjal - bylo troche roboty z dojsciem do anteny radiowej i izolacji jej ale dalim rade. Piewsze - jak ci pisza wszyscy - zestroic, 2 sprawdzic czy w roznych ustawieniach magnesu jest to samo zaklocenie - 3 sprawdzic alternatywne zrodla zasilania
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!