Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

fourier

Użytkownik
  • Postów

    473
  • Dołączył

Reputacja

26 Super

Samochód

  • Auto
    Megane
  • Silnik
    1.4e, 1.4 TCe, 1.4 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    250,75,60

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam,wejdą zaciski i tarcze bez potrzeby przerabiania do Megane 3 coupe 1.9dci

  2. Ja stosuję płukanki od jakiś 6-7 lat. Cztery samochody, niektóre z nich codziennie robią po 120 km do pracy. Mogę Ci polecić płukankę Mannola - tania, widać że z olejem spływa więcej syfu, nic się nie rozszczelniło. W Clio 3 1.2 16v była robiona 2 razy regulacja zaworów i silnik jest czyściutki (dodatkowo olej zmieniany co 10 tys. km)
  3. System na kompie masz natywnie zainstalowany czy lecisz przez wirtualkę?
  4. U mnie 2 samochody jeżdżą na tych świecach i nie ma problemów.
  5. Ja się zastanawiałem ale puki co zostałem przy Xado (czyli olej z rozlewni Eurola). Czekam na opinie innych odnośnie PMO
  6. w GT/GTline nie ma ;) Pozbyłem się ELM327 i kupiłem clipa ale teraz chyba będę musiał znowu zaprzyjaźnić się z ELMem ;)
  7. Przeważnie z cebulandi (z niemcowni też) dodatkowo często poleasingowe (olej wymieniany wg. przykazania producenta).
  8. Kolega ma warsztat samochodowy specjalizujący się w BMW - niestety ale widziałem podobne obrazki jak te na zdjęciach Witmana - cały silnik obklejony od środka jakby smołą. W BMW przeważnie dotyczy to w miarę nowych konstrukcji diesla (zarówno 2.0 jak i 3.0). Samochody często z przebiegiem nie przekraczającym 150 tys km mają porozciągane łańcuchy, zatarte panewki a w najgorszych przypadkach korbowody na zewnątrz bloku.
  9. Pytanie - jaki przebieg, kiedy wystąpiła usterka, pierwszy właściciel (jeżeli drugi to od kiedy)? Z kolegą Witmanem robimy sobie statystyki odnośnie tych silników. Znalazłem Twoje wcześniejsze posty.
  10. Ze szwabami i serwisem to bywa różnie - czasami bardziej żydzą niż u nas (wymiany oleju tylko co 30 tys. km). Z jakością paliwa na orlenie też bywa różnie - wydaje mi się, że od czasu jak leją biobadziewie do benzyny to auto bardziej poszarpuje i spalanie wzrosło. Mam jeszcze porównanie jak wyglądają komory spalania w silnikach wyczynowych i od 2 lat jest jakaś tragedia (mnóstwo nagaru).
  11. Bezpośrednio nie podejdzie żadne inny. Na alledrogo jest koleś, który sprzedaje zaciski z M3 RS z adapterami pasujące do normalnych meganek 3 ale z tego co pamiętam to koszt chyba +/- 3 tys. zł.
  12. Montowane raczej były wszędzie ale tak jak kolega już zauważył - lubią wypadać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!