Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
473 -
Dołączył
Reputacja
26 SuperSamochód
-
Auto
Megane
-
Silnik
1.4e, 1.4 TCe, 1.4 TCe
-
Przebieg (tys.km)
250,75,60
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Megane III phII Jaki olej silnikowy do 1.4 TCE
fourier odpowiedział(a) na Juras386 temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Ja stosuję płukanki od jakiś 6-7 lat. Cztery samochody, niektóre z nich codziennie robią po 120 km do pracy. Mogę Ci polecić płukankę Mannola - tania, widać że z olejem spływa więcej syfu, nic się nie rozszczelniło. W Clio 3 1.2 16v była robiona 2 razy regulacja zaworów i silnik jest czyściutki (dodatkowo olej zmieniany co 10 tys. km) -
Beru
-
Renault Can CLIP - pierwsze kroki
fourier odpowiedział(a) na smooth temat w Interfejsy diagnostyczne i oprogramowanie
System na kompie masz natywnie zainstalowany czy lecisz przez wirtualkę? -
U mnie 2 samochody jeżdżą na tych świecach i nie ma problemów.
-
Megane III phII Jaki olej silnikowy do 1.4 TCE
fourier odpowiedział(a) na Juras386 temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Ja się zastanawiałem ale puki co zostałem przy Xado (czyli olej z rozlewni Eurola). Czekam na opinie innych odnośnie PMO -
Megane III phIII Włączenie animacji zegarów przy uruchamianiu
fourier odpowiedział(a) na aniewa temat w Elektr.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
w GT/GTline nie ma ;) Pozbyłem się ELM327 i kupiłem clipa ale teraz chyba będę musiał znowu zaprzyjaźnić się z ELMem ;) -
Megane III phIII Włączenie animacji zegarów przy uruchamianiu
fourier odpowiedział(a) na aniewa temat w Elektr.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Testował ktoś w licznikach z GT/RS? -
Przeważnie z cebulandi (z niemcowni też) dodatkowo często poleasingowe (olej wymieniany wg. przykazania producenta).
-
Kolega ma warsztat samochodowy specjalizujący się w BMW - niestety ale widziałem podobne obrazki jak te na zdjęciach Witmana - cały silnik obklejony od środka jakby smołą. W BMW przeważnie dotyczy to w miarę nowych konstrukcji diesla (zarówno 2.0 jak i 3.0). Samochody często z przebiegiem nie przekraczającym 150 tys km mają porozciągane łańcuchy, zatarte panewki a w najgorszych przypadkach korbowody na zewnątrz bloku.
-
fourier obserwuje zawartość Łańcuch rozrządu w 1.2 Tce 131 ps
-
Łańcuch trze po obudowie?
-
Pytanie - jaki przebieg, kiedy wystąpiła usterka, pierwszy właściciel (jeżeli drugi to od kiedy)? Z kolegą Witmanem robimy sobie statystyki odnośnie tych silników. Znalazłem Twoje wcześniejsze posty.
-
Ze szwabami i serwisem to bywa różnie - czasami bardziej żydzą niż u nas (wymiany oleju tylko co 30 tys. km). Z jakością paliwa na orlenie też bywa różnie - wydaje mi się, że od czasu jak leją biobadziewie do benzyny to auto bardziej poszarpuje i spalanie wzrosło. Mam jeszcze porównanie jak wyglądają komory spalania w silnikach wyczynowych i od 2 lat jest jakaś tragedia (mnóstwo nagaru).
-
Megane III phII Renault oszczędza na drobiazgach
fourier odpowiedział(a) na kacper69 temat w Forum Ogólne
Montowane raczej były wszędzie ale tak jak kolega już zauważył - lubią wypadać.