Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

enczo

Nowy użytkownik
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Scenic
  • Silnik
    1,6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    187.600
  1. Co do drugiego pytania to nie wiem ale co do pierwszego to jest to normalne.Dzwięk wydaje przepustnica,mam tak samo w silniku 1.4 .
  2. Ok,sprawdzę i to.Zamieniłem cewki a właściwie podmieniłem z drugiej renówki .Żona pojechała do pracy więc jutro sprawdzę czy coś się zmieniło. Dodano: 08 sty 2016 - 12:11 No i są jakieś zmiany.Teraz jest ten sam problem ale tylko z wtryskiwaczem trzeciego cylindra i na wszystkich cewkach występują błędy.Silnik mimo wszystko pracuje poprawnie,nie zużywa więcej paliwa więc o co chodzi?
  3. Tak się składa że w sylwestra pozamieniałem wtryskiwacze miejscami tzn.4 na 1 i 2 na 3. Sprawdziłem ich działanie oraz pomierzyłem opór który na każdym wyniósł tyle samo 14,7. Po zmianie i tak maxiecu wyświetla taki sam błąd czyli 4 cylinder. Silnik pracuje równo więc nie wiem czy na pewno jest problem z tym wtryskiwaczem. Czy jest możliwe uszkodzenie wiązki i jak to sprawdzić? Ewentualnie może ktoś ma jakąś inną podpowiedź?
  4. W mojej Megance 2 w dalszym ciągu nie działa szyba pasażera ale teraz nie trzeba aż tak przewietrzać więc nie kładę nacisku na naprawienie tego ale.....Dzisiaj pobawiłem się Maxiecu i w module kontroli UCH znalazłem taki błąd: DF031-Połączenie impulsowego podnoszenia szyb .Czy ktoś spotkał się z takim błędem i gdzie szukać przyczyny jego występowania?
  5. Witam, nie wiem czy piszę w dobrym dziale, jeżeli nie to proszę o przeniesienie do odpowiedniego. Sprawa wygląda następująco. Kilka tygodni temu wymieniłem świece zapłonowe gdyż po zakupie tego nie zrobiłem a zaczęły pojawiać się problemy z wolnymi obrotami. O ile z falowaniem obrotów sobie poradziłem, to moją uwagę przykuła czwarta świeca od rozrządu. Na jej zewnętrznej elektrodzie osadził się dosyć spory taki jakby ceramiczny spiek. Wczoraj postanowiłem skontrolować nowe świece i okazuje się, że nowa świeca na tym samym cylindrze ma czarny nalot na zewnętrznej elektrodzie. W związku z tym, że mam dwie Renie to postanowiłem zaopatrzyć się w Maxiecu i po podpięciu oprócz kilku błędów, które się pokazały jeden jest niepokojący. Jest to błąd DF 055 "uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 1-Cylinder 4". Dzwoniłem do Maxi, gdzie powiedziano mi aby sprawdzić ten konkretny wtrysk. Czy miał ktoś kiedyś podobny problem i jak najłatwiej zdiagnozować poprawność działania tego wtryskiwacz? Dodam jeszcze że chodzi mi o Megane 2 z silnikiem 1,4 98 konnym
  6. Witam, mam pewien problem w Megance z 2003 roku a mianowicie: pomimo ustawienia nawiewu na zimne powietrze cały czas dmucha gorące. Problem jest wkurzający ponieważ auto nie jest wyposażone w klimę i nie działa elektryczna szyba po stronie pasażera. Czy miał ktoś podobny problem i czy zamknięcie dopływu ciepłego powietrza odbywa się poprzez zamknięcie zaworu z płynem czy też jest jakaś klapka która zamyka lub otwiera taki przepływ? Dodam jeszcze że auto jest wyposażone w silnik 1.4 benzyna
  7. Właśnie dzisiaj sprawdziłem kostki w przełącznikach i wszystko wygląda dobrze. Zmostkowałem trzy piny w kostkach przełączników drzwi kierowcy (przeczytałem temat) według wzoru któregoś z forumowiczów ale niestety nic to nie dało. Zero reakcji, w kostce od strony pasażera nie pojawia się w ogóle napięcie, pojawia się dopiero gdy włączę światła pozycyjne i wtedy działa podświetlenie ale nic poza tym. Mam pytanie na którym pinie w kostce po stronie pasażera ma się pojawić prąd? Dzisiaj odwiedziłem serwis i sprawdziłem historię auta "po vin-ie", samochód jest wyposażony we wszystko co wynika z vinu.
  8. Witam, mam problem z przednią szybą od strony pasażera w megance II. Szyba nie reaguje na przycisk ani po stronie kierowcy ani po stronie pasażera. Silnik napędu sprawny bo go za sterowałem w górę i dół na krótko z pominięciem przycisku. Rozebrałem tapicerkę i okazuje się, że do silnika wchodzi wtyczka 2-pinowa i nie ma żadnego modułu. Dodam jeszcze, że Renia jest jakoś dziwnie skonfigurowana, z tyłu ma szyby na korbki ale za to ma tempomat. Jak sprawdzić co może być nie tak? Wykluczam silnik i przewód od włącznika do silnika.
  9. Witam, kupiłem używaną Megi II rok 2003 z Holandii. Niestety pozbawione było radia oraz w miejscu pilota była zaślepka. Radio kupiłem fabryczne, podłączyłem i działa, co prawda gra tylko głośnik w drzwiach kierowcy, ale jednak się odzywa. Chciałem podłączyć pilota i tu niespodzianka, rozbieram obudowę a tam zero kabla do pilota. Kabel z żółtą wtyczką dochodzi do radia więc przypuszczam, że w kierownicy też jest. Moje pytanie brzmi następująco: czy były wersje bez sterowania pilotem i czy ewentualnie jest jakaś możliwość podpięcia takiego przewodu do pilota? Sprawa rozwiązana, wszystko działa, temat do zamknięcia.
  10. Witam,mam na oku Megi II wyposażoną w lampy Xenonowe. Nasłuchałem się różnych opinii ale chciałbym zasięgnąć waszej rady .Chodzi mi o to czy te światła są faktycznie problematyczne czy raczej jest to kolejny mit. Meganka jest z 2003 roku. Czekam na jakieś opinie.
  11. Witam , wczoraj nie miałem pod ręką telefonu ale znalazłem zdjęcie z allegro na którym oznaczyłem prowadnice. Która powinna być w górnym otworze jarzma a która w dolnym? Czy może nie ma różnicy?
  12. Witam, sprawa rozwikłana . Dzięki wszystkim za pomoc ale okazało się że tarcie nie było następstwem zużycia belki lecz stanem zacisków hamulcowych. Wczoraj dobrałem się do kół tylnych w celu demontażu belki i wyszło na jaw że klocki w lewym kole ocierają o tarczę. Wszystko rozmontowałem (zrobiłem to na obu kołach)oczyściłem z korozji przesmarowałem smarem miedzianym i zmontowałem .Jazda próbna pokazała że nic nie trze ani przy skręcie ,ani pod obciążeniem. Mam tylko jeszcze jedno pytanie. Zacisk jest mocowany do jażma śrubami które wkręca się w prowadnice .Otóż u mnie występują dwie różne prowadnice na zaciskach .Jedna wygląda jak stoczony w kształcie choinki pręt a druga ma po całości taką samą średnicę tylko ma bodajże trzy przeszlifowania na całej długości. Pytanie brzmi: Czy ma jakieś znaczenie którą prowadnicę w który otwór jażma włożę?
  13. Ok, ten sposób jest bardziej przystępny(cenowo ).Czekam teraz tylko na miejsce w garażu u szwagra. Niestety takiej pracy nie wykonam pod chmurą tym bardziej że nie mogę poświęcić na to jednego całego dnia tylko muszę ta pracę rozłożyć na kilka dni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!