Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
krisy
Użytkownik-
Postów
101 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane II
-
Silnik
1.6 16V
-
Przebieg (tys.km)
220 000
Ostatnie wizyty
-
Megane II phI schemat instalacji elekrtycznej
krisy odpowiedział(a) na piotrek1388 temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Witam. Potrzebują schemat czujnika poziomu paliwa. Zmieniałem klemy i zrobiłem gdzieś zwarcie bo po podłączeniu wszystkiego spaliło bezpiecznik deski rozdzielczej. Po wymianie na nowy działa wszystko prócz poziomu paliwa, na desce świeci się cały czas rezerwa a w teście pokazuje, że ilość paliwa 0 albo błąd valeur jauge circ. ouvert -
krisy obserwuje zawartość Zasilanie stałe do kamerki
-
Megane II phI Zasilanie stałe do kamerki
krisy opublikował(a) temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Witam. Chcę podłączyć adapter zasilania do kamerki aby aktywować tryb parkingowy i w tym celu potrzebuję + po zapłonie i stałego. Po zapłonie to bezpieczniki pod kierownicą ale z kąd pociągnąć stały + ? Czy dać go bezpośrednio z akumulatora? -
Megane II phI Błąd p0130
krisy odpowiedział(a) na nowy1982 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Miałem to samo , jedź na regulacje LPG tylko do dobrego gaziarza bo ciekawe jakiej firmy masz instalację gazową. A czemu wymieniałeś starą sonde? -
Megane II phI Błąd p0130
krisy odpowiedział(a) na nowy1982 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Czysta benzyna? Czy LPG? -
Ogólne Moduł UPC 82 00 481 866 G,H,K,L,J co oznaczają te litery???
krisy odpowiedział(a) na Maqmus46 temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Mam przedlifta i u mnie moduł UPC jest trochę inny ale zasada działania ta sama, i z tego co drążyłem temat to literka po nr oznacza rok produkcji, najważniejszy jest kod przed tym nr czyli u Ciebie jak rozumiem kod N4 czyli wersja wyposażenia samochodu. A może niech ktoś Ci podepnie komputer i poustawia bo czytałem że ktoś kupił od disla do benzyny i trzeba było ustawienia zmieniać, choć ja zrobiłem to samo i nic nie zmieniałem. -
Wymiana czujnika załatwiła sprawę. Kupiłem jakiś zamiennik za 14zl do tego klucz 22 i pod blokiem od góry trzeba było się trochę pogimnastykowac ale dało radę. Tylko trzeba uważać bo po odkreceniu czujnika wylało się trochę oleju.
-
Witam. Czasami podjeżdzając pod górkę zdażało się że zapalała się kontrolka ciśnienia oleju + stop, na bagnecie było mniej niż pół miarki więc dolałem na nie całe MAX . Poskutkowała to teraz tak że za każdym razem przekraczając 2tys obrotów po chwili zapala się znowu kontrolka ciśnienia + stop i pali się cały czas nawet na jałowych aż do zgaszenia samochodu, lub przegazowania do ok 5tys . Po przegazowaniu spada do jałowych normalnie , lecz po przekroczeniu 2tys znowu wyskakuje i wtedy już tylko pomaga zgaszenie auta. Silnik chodzi normalnie, po odpięciu czujnika ciśnienia oleju kontrolki gasną, jak go odpiełem to był brudny w oleju, czy on może być powodem takiej sytacji? Olej Elf 10w40 , przejechałem na nim 10tys km
-
Dopiero zobaczyłem że Ty masz Ph2 a ja mam jeszcze przedlifta i UPC jest inne, choć zasada działania ta sama i jak podam + na krótko na dwa przewody Pph1 pin4 i Ppm1 pin1 od ECU to znika servis i electronic fault. Do tego zaczyna się ustawiać przepustnica i czasami zaświecą się check ale auto dalej nie kręci i nie ma zasilania benzyny. Do ecu idzie jeszcze jeden kabel w wtyczce PPM Pin2 ale u mnie po dodaniu plusa nie ma żadnej reakcji Wszystko dokładnie pomierzone i okazuje się że do UPC prąd dochodzi ale od UPC już nie leci dalej na ECU , sterownik poduszek i ABS więc skrzynka do wymiany. Teraz jak to jest z tymi nr bo z tego co czytałem musi zgadzać się wersja wyposażenia i rodzaj paliwa Tak jak jest to u mnie to X64 N3 benzyna, a jak z ogólnym numerem skrzynki tzn 8200306033- bo gadałem z gościem co tym się zajmuję i on twierdzi że musi zgadzać się każdy nr włącznie z tym - na końcu u mnie a na różnych serwisach aukcyjnych widzę dużo tańsze upc niż od niego ale z innym dopiskiem na końcu a,b lub c np 8200306033a Więc gdzie leży prawda ?
-
Megane II phI Błąd P0136
krisy odpowiedział(a) na jakipan temat w Osprzęt elektryczny silnika - Megane II, Scenic II
Też kiedyś po założeniu LPG borykałem się z tym błędem, gaziarze twierdzili ze wszystko zrobili dobrze a wymiana sondy nic nie dawała. Dopiero jak trafił się fachowiec i przerobił i poustawiał instalacje po swojemu to problem z błędem znikł a od tego czasu minęło już 5lat. -
Megane II phI Wymiana Maglownicy
krisy odpowiedział(a) na megane1990 temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane II, Scenic II
Zadzwoń i popytaj po warsztatach, tam niema nic skomplikowanego więc powinien zrobić to każdy z dostępem do kanału . Ja w maju płaciłem 200zl za wymianę z zbierznością i zajęło to im około 2,5 godziny, ale to tereny wiejskie a z tego co czytałem na forach to w miastach biorą około 250-300 za wymianę plus trzeba zrobić zbierzność. -
Megane II phI Klamka ze scenica 2 do megane 2
krisy odpowiedział(a) na dzana temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane II, Scenic II
Odkopię. Urwałem Linke od zamka po stronie kierowcy, auto mam 5D a zamek ma 4Pin. Czy zamek od scenica będzie pasował? Bo z wyglądu jest taki sam ale nie wiem jak z długością linki bo różnią się numerami OE a jest połowę tańszy od tego do Megi -
Megane II phI Wyłącznik AirBag
krisy odpowiedział(a) na krisy temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Ok dzięki za szybką odpowiedź. -
Witam. Przez przypadek wyrwałem wyłącznik Airbag po stronie pasażera i świeci mi się servis. Chciał bym to teraz polutowac ale są dwa kabelki , czy ktoś może się orientuje na jakiej zasadzie działa ten wyłącznik i czy jest różnica który przewód z którym złącze?
-
Scenic II phII Stuki w przekładni rok po wymianie
krisy odpowiedział(a) na kvbvs temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane II, Scenic II
To jest maglownica elektryczna , tam nie ma co się zepsuć prócz tulejki. Chyba że nie dosyć że oszuści to i partacze jak zakładali i nie poskręcali dobrze opasek na osłonach drążków w efekcie czego na listwę poszła woda i wdała się rdza. To by się potwierdziło bo skoro zakładają regenerowane to jest ryzyko że ktoś źle wyszlifuję listwę i tego był efekt że tamta nie nadawała się odrazu po montażu.