Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

krisy

Użytkownik
  • Postów

    101
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    220 000

Ostatnie wizyty

903 wyświetleń profilu
  1. Witam. Potrzebują schemat czujnika poziomu paliwa. Zmieniałem klemy i zrobiłem gdzieś zwarcie bo po podłączeniu wszystkiego spaliło bezpiecznik deski rozdzielczej. Po wymianie na nowy działa wszystko prócz poziomu paliwa, na desce świeci się cały czas rezerwa a w teście pokazuje, że ilość paliwa 0 albo błąd valeur jauge circ. ouvert
  2. Witam. Chcę podłączyć adapter zasilania do kamerki aby aktywować tryb parkingowy i w tym celu potrzebuję + po zapłonie i stałego. Po zapłonie to bezpieczniki pod kierownicą ale z kąd pociągnąć stały + ? Czy dać go bezpośrednio z akumulatora?
  3. Miałem to samo , jedź na regulacje LPG tylko do dobrego gaziarza bo ciekawe jakiej firmy masz instalację gazową. A czemu wymieniałeś starą sonde?
  4. Mam przedlifta i u mnie moduł UPC jest trochę inny ale zasada działania ta sama, i z tego co drążyłem temat to literka po nr oznacza rok produkcji, najważniejszy jest kod przed tym nr czyli u Ciebie jak rozumiem kod N4 czyli wersja wyposażenia samochodu. A może niech ktoś Ci podepnie komputer i poustawia bo czytałem że ktoś kupił od disla do benzyny i trzeba było ustawienia zmieniać, choć ja zrobiłem to samo i nic nie zmieniałem.
  5. Wymiana czujnika załatwiła sprawę. Kupiłem jakiś zamiennik za 14zl do tego klucz 22 i pod blokiem od góry trzeba było się trochę pogimnastykowac ale dało radę. Tylko trzeba uważać bo po odkreceniu czujnika wylało się trochę oleju.
  6. Witam. Czasami podjeżdzając pod górkę zdażało się że zapalała się kontrolka ciśnienia oleju + stop, na bagnecie było mniej niż pół miarki więc dolałem na nie całe MAX . Poskutkowała to teraz tak że za każdym razem przekraczając 2tys obrotów po chwili zapala się znowu kontrolka ciśnienia + stop i pali się cały czas nawet na jałowych aż do zgaszenia samochodu, lub przegazowania do ok 5tys . Po przegazowaniu spada do jałowych normalnie , lecz po przekroczeniu 2tys znowu wyskakuje i wtedy już tylko pomaga zgaszenie auta. Silnik chodzi normalnie, po odpięciu czujnika ciśnienia oleju kontrolki gasną, jak go odpiełem to był brudny w oleju, czy on może być powodem takiej sytacji? Olej Elf 10w40 , przejechałem na nim 10tys km
  7. Dopiero zobaczyłem że Ty masz Ph2 a ja mam jeszcze przedlifta i UPC jest inne, choć zasada działania ta sama i jak podam + na krótko na dwa przewody Pph1 pin4 i Ppm1 pin1 od ECU to znika servis i electronic fault. Do tego zaczyna się ustawiać przepustnica i czasami zaświecą się check ale auto dalej nie kręci i nie ma zasilania benzyny. Do ecu idzie jeszcze jeden kabel w wtyczce PPM Pin2 ale u mnie po dodaniu plusa nie ma żadnej reakcji Wszystko dokładnie pomierzone i okazuje się że do UPC prąd dochodzi ale od UPC już nie leci dalej na ECU , sterownik poduszek i ABS więc skrzynka do wymiany. Teraz jak to jest z tymi nr bo z tego co czytałem musi zgadzać się wersja wyposażenia i rodzaj paliwa Tak jak jest to u mnie to X64 N3 benzyna, a jak z ogólnym numerem skrzynki tzn 8200306033- bo gadałem z gościem co tym się zajmuję i on twierdzi że musi zgadzać się każdy nr włącznie z tym - na końcu u mnie a na różnych serwisach aukcyjnych widzę dużo tańsze upc niż od niego ale z innym dopiskiem na końcu a,b lub c np 8200306033a Więc gdzie leży prawda ?
  8. Witam. Przepraszam za odkopanie tematu ale mam ten sam problem, czy jakoś udało się go rozwiązać u Ciebie?
  9. Też kiedyś po założeniu LPG borykałem się z tym błędem, gaziarze twierdzili ze wszystko zrobili dobrze a wymiana sondy nic nie dawała. Dopiero jak trafił się fachowiec i przerobił i poustawiał instalacje po swojemu to problem z błędem znikł a od tego czasu minęło już 5lat.
  10. Zadzwoń i popytaj po warsztatach, tam niema nic skomplikowanego więc powinien zrobić to każdy z dostępem do kanału . Ja w maju płaciłem 200zl za wymianę z zbierznością i zajęło to im około 2,5 godziny, ale to tereny wiejskie a z tego co czytałem na forach to w miastach biorą około 250-300 za wymianę plus trzeba zrobić zbierzność.
  11. Odkopię. Urwałem Linke od zamka po stronie kierowcy, auto mam 5D a zamek ma 4Pin. Czy zamek od scenica będzie pasował? Bo z wyglądu jest taki sam ale nie wiem jak z długością linki bo różnią się numerami OE a jest połowę tańszy od tego do Megi
  12. Witam. Przez przypadek wyrwałem wyłącznik Airbag po stronie pasażera i świeci mi się servis. Chciał bym to teraz polutowac ale są dwa kabelki , czy ktoś może się orientuje na jakiej zasadzie działa ten wyłącznik i czy jest różnica który przewód z którym złącze?
  13. To jest maglownica elektryczna , tam nie ma co się zepsuć prócz tulejki. Chyba że nie dosyć że oszuści to i partacze jak zakładali i nie poskręcali dobrze opasek na osłonach drążków w efekcie czego na listwę poszła woda i wdała się rdza. To by się potwierdziło bo skoro zakładają regenerowane to jest ryzyko że ktoś źle wyszlifuję listwę i tego był efekt że tamta nie nadawała się odrazu po montażu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!