Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MEGIGG1

Użytkownik
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    FIAT STILO 3d
  • Silnik
    1.9 JTD 80KM
  • Przebieg (tys.km)
    186900

Profil

  • Zainteresowania
    MOTORYZACJA KOMPUTERY FILM
  1. Witam nigdzie troszkę na matce googl znalazłem ale nie do końca wszystkie opisy kodów błędów w lagunie 2 . Pomagam koledze i licze na waszą pomoc kod które wyskakuja to DF094 ,DF095 ,DF119 i DF122 i nigdzie nie ma opisanych czarno na biało a oznaczenie DF nic nie mówi mi . opis jest ale do litery B , P, C, U , ale nie do DF. proszę was o rozszyfrowanie tych błędów z góry dziękuje i liczę na waszą pomoc. Regulamin pkt. 5.7 - logika wypowiedzi Czytałeś to co nastukałeś na klawiaturze? Przeczytaj i zastanów się co z tego słowotoku wiadomo. Polecam zapoznanie się z regulaminem forum! P_r_z_e_m_o
  2. Nikt nie odpisał na pytanie kolegi powyżej czy można zastosować ten "zaworek plastikowy" na przewodach odmy z VW gdyż węże to nie problem a cena 30 zł za ten okrągły zawór od VW to śmieszna cena niżeli jak w ASO zawór z 2 wężami miedzy 130 a 200zł . Ktoś jest w stanie wypowiedzieć się ale konkretnie czym można by było to zastąpić
  3. Ja do pracy mam 9 km i staram się nie trzymać na obrotach gdyż czekam na rozgrzanie się silnika i smarowania turbosprężarki lecz jak zajeżdzam do pracy to 1 kreska jest dopiero na temperaturze silnika ale to jest zima właśnie ale może to być wynikiem zaślepienia egr bo też zaślepiłem . Gojgien wypowiedz się wiesz lepiej ja sądzę że jest to normalne gdyż czyste powietrze wpada a nie z recyrkulacji spalin do komory i stąd takie mierne nagrzewanie się silnika .
  4. Zdjąć kleme z aku na 10 sekund i założyć na nowo . A wskaźnik się podniesie . Komputer nie zauważył zatankowania .
  5. Hmmm nie wiem czy tak jest oryginalnie ale ja tak nie mam nawet jak 10 metrów odejdę to się nie zamyka . Tylko w klamce albo na pilocie zamykanie działa w moim przypadku hands free . u kolegi na przykład odejdzie od auta i auto mu sie zamknie po pewnym czasie samo a ja tego nie mam nie wiem dlaczego . Może gojgien coś sie wypowie to tez posłucham bo mnie to ciekawi .
  6. Jedz do ASO ja byłem w czerwcu tego roku i koszt mikrowłączników w komplecie x 2 7.49zł wymiana prosta więcej z dłubaniną ze starymi i reszta tłumaczy to tobie właśnie , poniżej zdjęcie z aktualnym numerem części w ASO http://fotka.megane.com.pl/?v=1807201240.jpg
  7. A więc skrzypienie jak u kolegi też dokucza mi po dłuższej jeździe . Amorków i łożysk jeszcze nie wymieniałem i też się zastanawiam co to może być te skrzypienie po dłuższej jeździe . wróciłem z nad morza i dalej skrzypi jak rozgrzane auto . Czy ktoś też tak ma lub miał i może się wypowiedzieć co to jest dokładnie
  8. Nic nie popsujesz a odkręcisz banalnie prosto ja tak samo jak ty miałem że dolna nie chciała ruszyć zapiekła się wiec by zruszyć ustrojstwo młoteczek i ostry mały przecinak po rancie śruby . Puści nie ma bata a śruba i tak do wyrzucenia bo nowe dać dłuższe trzeba no i jak pisałem tez o rurce dolotu spalin która ma mocowanie na klucz 10 odkręcasz i odginasz te mocowanie i o której wspominał KRZEMYK inaczej nie wsadzisz podkładki (zaślepki).
  9. To śruba się kreci czy nie możesz jej odkręcić (zresztą ta śruba na nic ci już nie będzie potrzebna bo do zaślepki dostajesz 2 nowe i dłuższe śruby na klucz 13 plus podkładki sprężynujące .A młotek i przecinak potrzebny mi był do tego by te śruby torx odkręcić bo też poległem bo nie mam żadnych nasadek torx a ino inbusy tylko i łepek się starł i trza było przecinakiem i mloteczkiem po rancie śruby pukać by popuściła i się odkręciła a nie po obudowie egra. żadne szczypce itp nie podejdą i zostało delikatnie pukać w rant śruby by popuściła i tyle a potem nowe śruby z zestawu i bajera zdjęcie przykładowe z strony producenta tych zaślepek a śruby i tak są na klucz 13
  10. A ja koledzy od 2 dni jest posiadaczem meganki po wycięciu programowo jak i potem mechanicznie u innego mechanika filtra fapa . Spokój jak ręką odjął . Koszt 750 zł Mamy jednak magika w mieście co bierze taniej jak te zdzierstwo w innych firmach . Aha jest programowo sterownik modyfikowany tzn tylko filtr fap (wyciągany komputer gdyż mam Bosha), wszelkie inne informacje będą wyświetlane czy też błędy związane z silnikiem . Mogę dać namiary w Wałbrzychu . :D
  11. Śruby nie chciały puścić a nasadek torxowych nie posiadam wiec młoteczek i przecinak na rant śruby trzymać będzie jeszcze śruba z mocowania tej rurki metalowej ale wykręć a mocowanie wygnij . Blokuje jeszcze pokrywa plastikowa ale jakoś boczkiem z przedłużką i grzechotką poszło choć trochę ciasno, a metalową podkładkę użyłem przy łączeniu rurki a tą z zestawu z drugiej strony tej podkładki gdzie jest miejsce na przepustnice zaworu egra .
  12. jeśli clipem mówisz wyłaczenie to daj namiary z miła chęcią się przejade na wyłączenie filtra zA 100
  13. Egr zaślepiony tą podkładką wgłębioną jak wyżej pisałem o aukcji alleg... . Od 1500 Rpm jak by poprawione ciągnięcie auta troszkę lepiej pracuje . Co do całokształtu to jeszcze nie wiem bo fapa muszę wyciąć bo on teraz zmula ale ogólnie wszystko puki co ok bez błędów service itp. jutro sprawdzę pod komputerem to dam znać jak tam z błędami innymi . pozdro
  14. Właśnie na was licze że odpiszecie czy coś się morze może stać jak tylko poprawa dawki powietrza . Bo ekologia tylko przemawia przez ten EGr . A mi chodzi o turbo czy niedostanie bardziej bo mam po regeneracji ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!