Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

grunz

Nowy użytkownik
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    1,6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    240

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie pamiętam jakie były opory toczenia ale diagnosta mówił, że jest ok. Zbieżność też jest raczej ok bo nie zdziera opon ani nie ściąga w żadną stronę. Ciśnienie na wszystkich cylindrach było identyczne. Sprawdzałem też stan tłoków kamerą przez gniazdo świecy i nagar jest ale bardzo mały i szczątkowy - bez problemu można było odczytać napisy na tłokach. Jak sprawdzić koło zmiennych faz? Dodam, że silnik chodzi cicho, nie ma żadnych dziwnych odgłosów z silnika zarówno na niskich jak i na wysokich obrotach. Jest może ktoś z Poznania lub okolic z takim silnikiem? Mógłbym wówczas porównać jak chodzi inny silnik.
  2. Mechanik albo "mechanik" Sprawdził ciśnienie na cylindrach i na zimnym wyszło 12,4 BAR a na ciepłym około 50-60 stopni 12,6 BAR. Na wszystkich wyszło tyle samo. Cewki są ok, świece wymienione. Filtry i olej był zmieniany około 5tyś km temu. Poza brakiem mocy, silnik pracuje równo, nie telepie anie nie szarpie. Jak nim jadę, to tak jakbym miał przyczepkę na haku. Sprawdzałem też opór toczenia na stacji diagnostycznej i jest ok. Analiza spalin też jest bardzo dobra.
  3. Cześć. Mam Megane II PH II 1,6 16V i coś jest z nią chyba nie tak. Wydaje mi się, że jest coraz słabsza. Jak ją kilka lat temu kupowałem to spokojnie pociskała 210km/h a teraz to 160km/h to jest jej maks. Ma przejechane trochę ponad 300 tyś. Oleju nie bierze ani grama(lekko poci się pod pokrywą zaworów), w silniku nic nie stuka nic nie puka. Od czego mam zacząć, żeby znaleźć powód braku mocy?
  4. Witaj. Ja będę na początku stycznie w Jeleniej Górze więc możemy się zamiennie przejechać. Mam kombi 1,6 i wydaje mi się, że jest mega słaba...
  5. Cierpliwość mam ale jakbym nie przekręcił to soczewki nie mogę wyciągnąć. Ma ktoś jakiś filmik jak to wyciąga? Czy soczewki halogenowe h7 różnią się (poza mocowaniem) od ksenonowych?
  6. Oddałem auto do serwisu na masztowej w Poznaniu... wyczyścili, wyregulowali i auto śmiga jak nowe.
  7. Niestety Pitec z Poznania nie zajmuje się BRC... Dzwoniłem do innego serwisu lpg, gdzie obsługują BRC i powiedzieli mi, że to świece WN. Nie wiem czy jest sens tam jechać po takiej wypowiedzi? Jakoś mi się nie wydaje, że to świece... Możecie kogoś polecic, kto odpowiednio zajmie się moim LPG???
  8. Ja kupiłem klona clipa u nas i mam pewien problem z uruchomieniem sprzętu. Program instaluje się bez problemu ale po podłączeniu sondy instaluje się tylko jeden sterownik i pojawia się błąd "rezerwacja sondy zakończona niepowodzeniem..." Miał ktoś taki komunikat?
  9. Witam. Podepnę się do tematu... Załóżmy, że wybiorę tego najtańszego clipa. Na aukcji nie ma nic o programie do obsługi. Skąd musiałbym go wziąć? Mieszkamy w UE i w związku z tym każdy zakupiony towar w UE musi posiadać dwuletnią gwarancję a na żadnym ogłoszeniu z clipem takowej nie ma... Mam Megankę z 2006r a teściu Lagunę z 2015. Niestety żadne z tych tańszych nie obsługują aut powyżej 2013r. Czy to jest związane z wersją softu czy powyżej 2013 musiałbym mieć coś innego?
  10. Taka odpowiedź mi wystarcza Co prawda to prawda. Jak mam spieprzyć to się nie biorę za to samemu. Dzięki i pozdrawiam
  11. A pomożecie to zrobić (korekty temperaturowe)
  12. Czyli reduktor do regeneracji? Instalacja ma 4 lata, przejechane około 100 tyś km Spalanie jest bardzo dobre, brak różnicy w mocy podczas jazdy na LPG i PB
  13. Ja mam taki problem, że w momencie jak się przełączy na gaz (temp na zewnątrz poniżej 7 stopni) to muszę kilkanaście sekund przytrzymać auto na trochę podwyższonych obrotach (1300-1500) bo inaczej to zgaśnie. Temperatura przełączania była 36. Przestawiłem na 40 i nadal to samo.
  14. Witam. Stosowanie układu obniżającego moc świecenia żarówek drogowych jest nielegalne ze względu na brak odpowiedniej homologacji na szkle lampy... a jakby tak "nadrukować" sobie odpowiednią homologację ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!