Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dualowiec1111

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I ph II
  • Silnik
    1.4 16v K4j 750
  • Przebieg (tys.km)
    460 00
  1. Ok, auto oddane do mechanika. Blokował gdzieś pod osłoną przy półosi , nie śrubokrętem przez otwór czujnika wału korbowego ( chociaż tak też można). Można zamknąć.
  2. Witam Przymierzam się do wymiany rozrządu i mam pytanko : czym zablokować wał korbowy podczas odkręcania śruby ? bo raczej 8mm blokada wału nie jest do tego przystosowana.
  3. Witam Walczę od jakiegoś czasu z próbą diagnozowania tego żabojada. Próby diagnostyki ECU moim starym kablem od VW skończyły się niepowodzeniem (DDT 2000). Teraz myślę o podróbie CLIPa bezpośrednio od chińczyków. Koszt zakupu 115 $ z darmową przesyłką - gwarancja dostawy do 3 tygodni. Na allegro taki zestaw od pośrednika to koszt 460 pln i dostawa do 3 dni. Pytanie czy ktoś korzystał z tego interfejsu i czy warto ładować kasę ? http://www.aliexpress.com/item/Renault-can-clip-V132-Version-With-Lowest-Price/501210192.html
  4. Witam Przymierzam się do wymiany rozrządu. Wiem że potrzeba 2 blokad. <><><><><><><><><><>><><><><> 1. wału korbowego- podobno blokadę można zrobić z pręta fi 10 mm <><><><><><><><><><>><><><><> 2. wałków - ceownik z kątownikiem - do przykręcenia do głowicy. <><><><><><><><><><>><><><><> Z wymiarował ktoś te blokady by samemu wyciąć sobie na plaźmie. <><><><><><><><><><>><><><><> pozdrawiam i proszę o pomoc. Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76
  5. U mnie przekaźnik był wyrobiony. oznaczenie przekaźnika 561. załącza wtryski - osprzęt od silnika . Przekaźnik w skrzynce na nadkolu przy komputerze. Wcześniej wymieniałem czujnik wału korbowego 2x, a wyszło że styk przekaźnika był wyrobiony. Przekaźnik 10 pln z przesyłką :). Odpala na dotyk.
  6. tarcze firmy ABE. Ewidentnie wada odlewnicza. Po obróbce tarcz ładnie zamaskowali te "niedoskonałości". Teraz mam Ferodo za małą dopłatą i narazie jest ok. Przy 1.4 silniku nie da się ostro testować układu hamulcowego, zanim się rozpędzi do zdąrzą się wystudzić :P
  7. Hej Przestrzegam przed kupnem tanich tarcz z chin Chin, moje ostatnie tarcze w tym przedziale cenowym 80 pln/szt. Na tarczach przejechałem 1000 km, po czym zaczeły zaczęły hałasować podczas hamowania. Ku przestrodze, oceńcie sami:
  8. Witam Czy ktoś z Poznania (okolic) może pomóc mi z odczytem błędów z megane 1ph2 1.4 16v, ostatnio walczyłem kablem VAGowskim ale nie mogłem dokopać się do modułu ECU. 0,7 L BOLSa, Wyborowej do wyboru :(.
  9. Też jestem zainteresowany. Mam dość wydawania kasy u elektroników za diagnostykę.
  10. Tak, wujasowi wymieniali całą belkę, i pewnie włożyli za szeroką. Puki co jakoś nie ociera i niech tak zostanie.
  11. Wcześniej awaryjnie 165/70/14 ET35 Teraz 185/65/15 ET43 , i na styk jest OK. Przy obciążeniu ok 370 kg nic nie ociera .
  12. To dlaczego kąty koła są takie dziwne ?. Piasta jest na stałe do belki zamocowana ... Może podczas wymiany belki włożyli od innego modelu ?
  13. Witam Proszę o ocenę zdjęć . 2 i 3 zdjęcie to moje autko, a 1 fotka przedstawia koło we wnęce w innej megance kombi. Moje pytanie brzmi : Czy można regulować negatyw koła w belce ? Jak widać u mnie koło jest bardzo w pionie ( nie schowane w wnęce ) przez co oponka ma tendencje do ocierania o rant nadkola. Wcześniej miałem węższe opony i było ok, ale nie chcę ryzykować poślizgu i muszę jakoś ogarnąć temat tych kół. Pomożecie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!