Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

szlaq

Nowy użytkownik
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    81 000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki P_r_z_e_m_o fantastyczny filmik dzieki któremu bede w stanie się za to zabrać :D jeszcze raz wielkie dzieki :D
  2. Witam, od razu zaznacze,że znalazłem podobny temat w dziale poświeconym MII jednak niezbyt mi on pomógł dlatego postanowiłem zapytać. W mojej MIII nie mam podświetlenia panelu gdzie znajdują sie pokrętła do ustawiania manualnej klimatyzacji. Czy ktoś może przerabiał ten temat i wie jak należy postapic (co odkrecic) i co wymienic aby ten panel ponownie był podświetlany ?? Z góry dziękuję za pomoc. Dodano: 18 wrz 2013 - 14:21 Cóż rozumiem że nikt nie miała dotychczas tego problemu :/ Zostaje wiec albo ASO albo tak zwane robótki ręczne z nadzieją że nic nie zepsuje :/
  3. Witam, Jestem już po wymianie szyby. Szybę wymieniłem w serwisie niezależnym w Katowicach, koszt to 780 zł. Mam taka sama szybe jak wczesniej (z tymże jest cała a nie pęknięta) akustyczna Saint-Gobain Sekurit a jedyną różnica jest brak na niej napisu RENAULT. Pozdrawiam i dziekuję za pomoc.
  4. Witam, Niestety przytrafiła mi sie niemiła przygoda a mianowicie pękła mi przednia szyba w mojej MIII. Co ciekawe nie ma żadngo śladu po uderzeniu wyglada wiec jakby po prostu była na nią pora. Jako że pękniecie znajduje sie w moim polu widzenia konieczna będzie pewnie wymiana i tu powstaje pytanie jakiej marki szyby polecacie w zamian za orginalna (u mnie zamontowany jest szyba akustyczna Saint-Gobain Sekurit). Z góry dzieki za pomoc.
  5. Witam, ASO renault naprawiło mój samochód - jedno ale szkoda ze tak długo to trwało. Faktycznie uszkodził sie komputer wtrysku i to było powodem pojawiajacego sie komunikatu Ryzyko Awari Silnika. Niestety naprawa kosztowała mnie 1000 zł ale bynajmniej spokojnie moge jeździc i mam gwarancje na naprawę. Jeszcze raz dziekuje wszystkim za zainteresowanie moim problemem.
  6. poniżej infomacja z serwisu jaka otrzymałem : "Jeśli chodzi o diagnostyke to tak jak mówiłem również był jeden defekt DTC226322 - obwód doładowania. Były sprawdzane bezpieczniki, czujniki i instalacja elektryczna oraz zawór EGR i przepływomierz. Proszę zaufać naszej diagnostyce która owszem był długa ale podyktowana tym aby była pełna i wyczerpujaca aby nie narażać Pana na niepotrzebne koszty w postaci wymiany przypadkowych części. "
  7. Dziekuję za zainteresowanie. Zadzwonie jutro do Renault i zapytam czy sprawdzano rzeczy o których piszecie ;) niemniej pan serwisant powiedział mi że to na 100% ten magiczny komputer wtrysku - stwierdził iż sprawdzono i nie otwiera on zaworu EGR(cokolwiek to jest) i dlatego ten komunikat ciagle sie wyswietla - auto było juz na 3 czy 4 jazdach próbnych. Auto stoi w serwisie juz tydzien i z tego co mi powiedziano wszelkie podzepoły które testowano były sprawne a komunikat nadal sie pojawiał dlatego tez zaczeto szukac usterki elektornicznej. Jednak oczywiscie nie zaszkodzi zapytac czy moze panowie serwisanci w swoich rutynowych poszukiwaniach niczego nie przeoczyli ;) PS. Skoro pojawiły sie osoby chetne pomóc to może powiecie mi czy to jest prawda. W serwisie powiedziano mi tez ze ten komputer wtrysku jest przypisany konkretnie do mojego samochodu i ze nie mozna go wyjac z innego auta włożyc i sprawdzic. Przyznaje wydaje mi sie to dosyc dziwne (skoro to elektornika to powinno dac sie to przeprogramowac) dlatego chciałbym wiedziec czy to prawda czy moze panowie szyja bo błądzą po omacku.
  8. Witam, Mam podobny problem jak użytkownicy powyżej a dokładnie mojej żonie w trakcie jazdy pojawił sie komunikat "ryzyko awarii silnika" no i oczywiscie zapaliły się lampki ostrzegawcze. Oddałem auto do ASO i panowie męczą się już nad nim 4 dni i dalej niczego nie wiem :/ Co lepsze Pan z serwisu mówi że zbadali wszytskie elementy które mogą dać ten komunikat i one działają prawidłowo wiec jak twierdzi musi to byc jakaś usterka elektryki/elektroniki niemniej znaleźć jak narazie jej nie potrafią a mnie juz rece opadaja bo jak tu żyć bez samochodu. Czy ktoś miał może taka przygode i może poradzić co to może byc?? Zaczynam mieć wrażenie że ASO mimo swojej nazwy nie jest zbyt kompetentne. Dodano: 29 lip 2013 - 12:48 no i stało się po tygodniu sprawdzania auta w serwisie Panowie znaleźli usterke - zepsuł sie komputer wtrysku :/ niestety dla mnie mamy w naszym kraju jedna firme która zajmuje sie dla Renault naprawianiem tej części i jest ona nad morzem. Niemniej sama naprawa to koszt do 1000zł (okres oczekiwania do 2 tygodni) a nowy komputer (który bardzo chetnie mi sprowadza) to wydatek rzędu 2300 zł netto wiec pozostaje mi czekac i żyć bez auta przez kolejne pół miesiąca :/
  9. witam wszystkich, byłem u mechanika i niestety jedyne czego się dowiedziałem to tyle, iż mam udać się do serwisu i może tam mi powiedzą co jest nie tak :/ (chyba musze zmienić mechanika). Niemniej zauważyłem jeszcze jedna ciekawa dla mnie rzecz a mianowicie biegi wchodza płynnie gdy sprzegło wciskam do połowy. Nie pozostaje mi nic innego jak udac sie do serwisu.
  10. Nie udało mi sie jeszcze dotrzec do mechanika ,niemniej zwróciłem uwage na lewarek podczas dodawania gazu i stwierdzam, iż w żadnym wypadku nie lata :/ Nie zmienia to jednak faktu ze podjade do mechanika sprawdzic ta "ósemkę".
  11. Witam, Zaoberwowałem w ostatnich dniach w swoim aucie - MIII - problem z wrzucaniem biegu nr 3 i 4. Ogólnie jedynka ,dwójka i piątka chodza płynnie natomiast przy zmianie na 3 i4 bieg zdarza sie ,że bieg nie chce wskoczyć i jedyna radą jest puszczenie sprzęgła i wciśniecie go jeszcze raz - wtedy przeważnie bieg wchodzi aczkolwiek ma się wrażenie jakby wciskało sie go na siłe. Czy miał ktoś podobny przypadek u siebie i może doradzic co trzeba w zwiazku z tym naprawic??? Z góry dzieki za informacje;)
  12. @ Woytus: Witam, od razu dziekuję za linki niemniej przyznaje prawdopodobnie różnica w wyniku szukania wzięła się stąd iż zależało mina szybkim kupieniu tej cześci dlatego ja ograniczałem sie tylko do woj. śląskiego. Niemniej jeszcze raz dziekuję za linki. Nadmienie tylko iż udało mi się znaleźć mały sklepik przy warsztacie w Katowichach który zajmuje sie tylko czesciami do renault i nabyłem tylnie ramię za 60zł więc mozna powiedziec ze wszystki zakończyło się pozytywnie
  13. @ Woytus. Szukałem w serwisach aukcyjnych i niestety całych tylnich ramion jakoś odnaleźć mi się nie udało. Pytałem tez w kilku sklepach z czesciami używanymi stricte do renault ale też nic z tego nie wyszło. Cóż pozostaje chyba udac sie do serwisu i kupic orginał bo podobno zamienników nikt jeszcze nie wyprodukował
  14. Witam, niestety w ostatni weekend jakiś złodziej - nomen omen widać specjalista w swej dziedzinie - połamał mi tylnie ramie wycieraczki.I tu rodzi sie moje pytanie czy są na rynku jakieś zamienniki albo czy z jakiegoś innego auta to ramie pasowałoby do mojej Meganki III Hatchback ?? Wiadomo orginalne ramie w serwisie to koszt ok 150zł a może udałoby sie to taniej wymienić Z góry dziekuję za pomoc.
  15. @giziq Starałem się ustawić tempomat juz w trakcie jazdy a na liczniku miałem ok 100km/h wiec to chyba jednak faktycznie cos popierniczone w systemie. Jak tylko bedę miał czas i podjade do serwisu dam znać co powiedzieli ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!