Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

roberto197272

Użytkownik
  • Postów

    134
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3 grandtour dynamic
  • Silnik
    1.6 110 km
  • Przebieg (tys.km)
    138000

Profil

  • Zainteresowania
    Fotografia

Ostatnie wizyty

939 wyświetleń profilu
  1. Witam.Auto mam od nowości już ponad 12 lat . Od początku tak było jak opisujesz w moim przypadku. Nic z tym nie robiłem i nic się nie dzieje.Temat stary wystarczy poszukać. Dodam ,że jak jest ciepło a nawet gorąco latem to prawie tego buczenia nie słychać. Opony nie mają nic do tego.Taki urok tego auta.
  2. Witam ponownie. Po paru dniach wszystkie lampki zgasły i komunikat także. Teraz nie wiem co mam robić, auto jeżdzi normalnie, spalanie w normie, wydech czysty na końcu.Sondę zakupiłem i nie wiem czy to aby nie był chwilowy kaprys być może związany z deszczowymi dniami. Proszę o sugestie szanownych forumowiczów.
  3. Jeżeli Delphi zamienił sondy przy pomiarze napięcia to wartoś 2488 milivoltów świadczy o jej uszkodzeniu ,czyż nie tak?
  4. Rozumiem że muszę kupić obie sondy i wymienić. Czy na ten problem z sondami mają wpływ inne błędy które wyskoczyły Dtc 0420 uszkodzony katalizator bład nieciągły Dtc 0340 czujnik wałka rozrządu, nieciagły Dtc0226 nieprawidłowosci ,pedały przyspieszenia i hamulca. Błędy te skasowano i potem wyskoczył powyższy dtc0136 jako ciągły. Również na desce pojawił się ponownie komunikat skontroluj układ wydechowy,klucz i lampka silnika
  5. Jaki jest numer i marka drugiej sondy (oryginał)za katalizatorem . Napięcie na 1 sondzie lambda to 2488 milivoltów i było stałe podczas pomiaru.Diagnoza była robiona na postoju i rozgrzanym silniku.Czy to dobre wartości?
  6. Po odpaleniu auta wyskoczył mi komunikat skontroluj układ wydechowy, klucz i silnik.Kod błedu jak w tytule.Znajomy podpiął auto pod kompa Delphi i wyszło sonda lambda za katalizatorem błąd stały.Auto jeździ normalnie.Skasował błąd i od poru dni nic się nie pojawiło na pulpicie. Zczytalismy napięcie sondy za katalizatorem podczas pracy na biegu jałowym i mocno skakało pomiędzy 60 a ponad 700 mv. Napięcie na sondzie przed katalizatorem podczas pomiaru było stałe i w ogóle nie skakało(ponad 2400 mv) Pytanie czy wymienić sondę za katalizatorem? Czy sonda za katalizatorem to ta pod autem na wysokości kabiny pasażerów?
  7. Witam. Zamontowałem tłumik Bosala o numerze jak powyżej w poście . U mnie też oryginał był bardziej prostokątny. Jednak jak szukałem to zawsze pokazywał mi w katalogach online trochę bardziej okrągły.Doszedłem do wniosku jak przyślą to zobaczę. Założyłem i jest ok.Wrażenia słuchowe podobne jak w oryginale.Stary ułamał się na wlocie rury do koncowego tłumika .Sama pucha nawet nie była pordzewiała i w środku też był Ok. Zamówiłem na Motointegrator.de(mieszkam w DE) Do tego odrazu obejmę bosala bo nie dają w komplecie i nowy uchwyt mocujący tłumik do podwozia bosala żeby nie było. Dodam że oryginał też był bosala dlatego poszedłem dalej w tą firmę. Pozdrawiam
  8. Nowy bosal założony.Jest trochę inny od oryginału również bosala ale pasował idealnie i jest bardzo cicho.
  9. U mnie było to samo.Na początku ratowałem się taśmą a potem i tak wymieniałem na nowy.
  10. Witam Muszę wymienić tłumik końcowy ze względu na pęknięcie w miejscu wlotu rury do puszki od strony tłumika środkowego. Czy ktoś z szanownych forumowiczów ma zamontowany już jakiś zamiennik?, ewentualnie jakiej firmy.Czy zamienniki pasują , chodzi o uchwyty mocujące i czy nie jest zbytnio widoczny z tyłu auta.Z tego co widzę necie zamienniki mają puszkę owalną dlatego pytam. Czy w miejscu łączenia tłumika starego z nowym na rurze muszę dać pastę uszczelniającą? Czy może ktoś ma zamontowany tlumik Bosal 279 565 (owalną pucha) dedykowany to tego auta?
  11. Wymieniałem rozrząd po 6 latach i 75 tys.Serwis mówił, że koła nie trzeba wymieniać dopiero przy drugiej wymianie rozrządu. Teraz mam auto 10 lat i przebieg 110 tys.Problemow z tym kołem i zaworem nie ma. Być może mam szczęście.
  12. Witam. Mam już auto dziesiąty rok i zawsze miałem wodę w bagażniku. Wymieniona lampa stop jeszcze na gwarancji i rok spokojnie. Potem przez 8 lat dalej to samo ,uszczelnienie lampy i docisk klapy na uchu. Pomogło na trochę. W końcu w tym roku rozebrałem tapicerkę klapy i bingo. Powodem przecieku była gumowa przelotka przez którą przechodzą kable do tablicy rejestracyjnej w klapie na dole.Uszczelniłem i po problemie. Pozdrawiam wytrwałych.
  13. Witam. Zauważyłam dzisiaj wodę w wannie koła zapasowego po prawej stronie od pasażera. Po odsunięciu tapicerki włożyłem rękę w błotnik i jest tam taki plastik który był mokry. Może ktoś będzie wiedział do czego służy ten plastik i jak go uszczelnić 20210802_193429.heic 20210802_193258.heic
  14. Właśnie jestem przed przeglądem technicznym w DE i tak mnie tknęło poruszać dzisiaj kołami Zrobię przegląd, najwyżej dostanę miesiąc na usunięcie usterki i tyle. Auto musi być sprawne a w DE przeglądy są szczegółowe. Dzięki szanownym forumowiczom za wskazówki i pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!