Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mario43

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    190

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chciałem oddać do naprawy feralną felgę, ale żaden fachowiec nie chcę podjąć, ponoć jest skrzywiona na osi i podczas prostowania może pęknąć. Nie wiem czy to prawda bo nie znam się aż tak.
  2. Mam mały problemik, Jak długo powinno wytrzymać łożysko w tylnym kole? Ostatnio wymieniłem tarcze hamulcowe tylne kompletne z łożyskami oraz pierścieniem ABS. Po 10 tys. zaczęło głośno pracować, więc je wymieniłem. Po przejechaniu kolejnych 10 tys. znów zaczyna głośno pracować tak, że jazda staje się mało komfortowa. Co może być problemem z często uszkadzającym się łożyskiem. Wiem, że felga od tego pechowego koła jest lekko krzywa, ale czy może to być przyczyna? Dodam, że przy wymianie łożyska nie dokręcałem na siłę tylko lekko z wyczuciem. Zauważyłem również, że po dłuższej jeździe przy skręcaniu strasznie skrzeczy coś w kierownicy a przy skręceniu na max i odbijaniu kierownicą coś również strzela. Czy może to być czas oddania przekładni do regeneracji?
  3. Udało się. Odłączyłem zegary na zapalonym zapłonie. Następnie zgasiłem, nacisnąłem na karcie przycisk zamykający drzwi, następnie podłączyłem zegary i zapaliłem samochód i działa do dziś. Pewnie coś się zblokowało.
  4. Witam. Mam prawie to samo z tą różnicą, że mi nie działa wszystko na tablicy zegarów, oprócz migającej czerwonej diody pośrodku zegarów. Nie słychać nawet tykania kierunkowskazów przy jeździe. Nawet nie wiem ile mam paliwa bo nie działa żaden ze wskaźników :(. Jak ktoś by miał pomysł lub ten sam problem i go usunął, proszę o podpowiedź.
  5. Witam, Przeszukałem całe forum tematów związanych z problemem zapalania, i nie znalazłem podobnej sytuacji do mojej. Może ktoś mi pomoże lub podpowie co może być nie tak. Otóż rano wsiadam do samochodu odpalam za pierwszym razem bez problemu. Gdy dojadę do miejsca gaszę samochód po kilku minutach próbuje odpalić i tu zaczynają się problemy auto po dłuższym kręceniu odpala, ale z bardzo dużym problemem jakby odpalił najpierw na dwóch cylindrach lub dostał za mało paliwa albo w ogóle nie odpala. W czasie, gdy nie odpala a rozrusznik kręci nie słychać żeby pracowała pompka paliwa, wtedy ruszam kabelkami od pompki pod tylną kanapą i z problemem znów odpala (może sygnał do pompki nie dochodzi tylko jak sprawdzić?). I druga sprawa mam błędne wskazania poziomu paliwa. Tankuje do pełna a wskazówka zawsze wskazuje 3/4 zbiornika. Z powyższych problemów czyściłem czujniki położenia wału, położenia wałka rozrządu, sprawdziłem czy czasami wężyk paliwowy jest szczelny i nic nie pomogło. Jeśli ktoś ma pomysł co może być przyczyną tych problemów, będę wdzięczny za każdą podpowiedź lub pomoc. Pozdrawiam Dodano: 27 mar 2015 - 12:56 Nikt mi nie pomoże? Chociaż jakaś podpowiedź Dodano: 28 mar 2015 - 17:53 Dziś włączyłem mode test i wyskoczyły mi dwa błędy: 1. panne capteur temp eau - czujnik temp. wody, 2. panne capteur debimetre - w internecie znalazłem że to błąd przepływomierza lub czujnika przepływu powietrza. Pytanie czy takie coś jak czujnik przepływu powietrza jest w silniku benzynowym?
  6. Dzięki za odpowiedź. Na forum wyczytałem, że wymiana nie jest zbyt trudna
  7. Witam. Od pewnego czasu podczas jazdy strasznie dudni w środku budy (głos dochodzi z tyłu). Podniosłem dziś samochod na podnośniku i zauważyłem, że w tylnym prawym kole są małe luzy. Przekręciłem dość energicznie kołem i słychać jak lekko tarcza trze o klocki oraz słychać również jakby piasek gdzieś się doatał do koła i mocno trze gdzieś. Mam pytanie w tej kwesti. 1. Czy w takim przypadku należy wymienić łożysko w kole? Mam jeszcze jeden problem. Otóż przy skręceniu tylko w prawo strasznie wyje w środku samochodu. Wycie te również pojawia się gdy jade prosto i najade na koleinę prawą. Im szybciej jadę tym wycie jest głośniejsze. Czy może to być uszkodzone łożysko pół osi? Czy tylko poprostu źle ustawiona zbierzność? Dodam, że kierownica przy jeżdzie na wprost jest lekko skręcona w lewo stronę.
  8. Witam, Przeszukałem całe forum i nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Otóż przy odpalaniu samochodu po dłuższym postoju lub po postoju około 20 minut samochód zapala po dość długim kręceniu rozrusznika. Sadzę, że może to być powód cofania paliwa do zbiornika, ponieważ pod zgaszeniu samochodu i natychmiastowym odpięciu przewodu paliwowego przy pompie, paliwo wytryskuje z przewodu. Natomiast przy odpięciu przewodu po około 20 minutach od zgaszenia samochodu z przewodu wogóle nie leci paliwo. Czy może to być przyczyną mojego problemu? Dodam też że próbowałem wymienić filtr paliwa ale niestety nie ma go pod samochodem z lewej strony więc z pewnością jest zintegrowany z pompą. Zastanawiam się również dlaczego do pompy paliwowej jest podłączony jeden przewód wyjściowy jeżeli jest miejsce na podpięcie drugiego przewodu. Czy może ktoś mi pomóc w rozwiązaniu mojego problemu? Z góry dziękuje za pomoc
  9. A w jaki sposób można sprawdzić, że problem dotyczy nieszczelności w układzie zasilania paliwa?
  10. Skoro sondy odpadają czy jest możliwość aby paliwo cofało się do zbiornika i później podczas odpalania trzeba troche odczekać aż paliwo zostanie zassane?
  11. Witam. Mam pewien problem. Jeśli źle trafiłem to prosze o przeniesienie tematu oraz proszę o wyrozumiałość jestem nowym użytkownikem renault megane 2 oraz na forum. Otóż mam problem polegającym na tym, że moja meganka zapala bardzo długo tzn. kiedy wciskan przycisk start długo kręci na rozrzuszniku ok. 5 -8 sekund. Odpala zawsze za pierwszym razem. Może ktoś ma sugestię dlaczego tak się dzieje? Ostatnio wymieniłe rozrzą oraz olej. Może to sonda lambda tylko która? Spalanie jest w normie bo wychodzi ok. 6.5l /100km. Kiedy jest rozgrzana zazwyczaj odpala natychmiast po naciśnięciu przyciku. Nie wiem co moży być przyczyna. Czytałem dużo tematów na tym forum ale żaden nie dotyczył mojego przypadku. Prosze o pomoc
  12. Wielki dzięki. Radijko gra i buczy :P
  13. Witam. Potrzebuje codu do radia: Model No: 22DC277/62 T0S319 RN277F30242863 PROD NO: FD0103290242863 8200256141TS319 8200 256 141 Z góry dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!