Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

newfsw

Użytkownik
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 2 ph2
  • Silnik
    2.0dci
  • Przebieg (tys.km)
    250000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, posiada ktoś manuala do operacji wymiany sprżegła - pacjent Megane II phII 2.0dci ?
  2. Ja nabiłem gazem do palników (mieszanka izo+pro z castoramy), działa ale układ nie jest tak wydajny jak na r134. Na samym izobutanie nie polecam bo układ jest jeszcze mniej wydajny i do tego na tym gazie układ pracuje na mniejszych ciśnieniach (poniżej 10bar) przez co kompresor ma ciężej i szybciej się zużywa. Na samym propanie układ będzie miał za duże ciśnienia i to też nie dobrze. Podstawa to próżnia > 0,5h i olej żeby był w układzie, jak ktoś nie ma sprzętu, przejściówek i pompy to nie polecam bo się to nieopłacalne robi.
  3. sory ale jeszcze parę pytań piszesz o samochodzie kolegi robeko ? dwumas z przebiegiem 280k był jeszcze w stanie do używania ? po wymianie tarczy i wysprzęglika sprzęgło działa płynnie i stabilnie ?
  4. robiłeś już to sprzęgło ? mam dokładnie to samo czyli sprzęgło prawie zero-jedynkowe, innych objawów padającego sprzęgła lub dwumasy brak
  5. ktoś ma sprawdzone jaka wartość jest odczytywana przy uszkodzonym czujniku ? czy przy odczycie przez np clip czujnik odczytuje za małe ciśnienie by dać start sprężarce czy są "krzaki" czy błąd ? Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  6. mam co prawda MII ale dokładnie to samo spostrzeżenie, nie ma charakterystycznego kopnięcia przy ok 2tyś. obrotów i odczucie jakby moment był bardziej liniowy niż w innych dieslach do tego odczucie mniejszej mocy w wyższych partiach obrotów, nie wydaje mi się żeby to była kwestia limiterów momentu w ecu bo inne diesle też je mają po za tym jeździłem LIII 2.0dci i tam to kopnięcie było bardziej odczuwalne ale i też sporo większa turbodziura na dole, może to kwestia turbosprężarki bo na przełomie 2006 a 2015 w 2.0dci 150km było montowane kilka modeli Garretta, może niektóre są bardziej wydajne ale przez to potrzebują więcej gazów, stąd turbodziura na dole i większy skok momentu ale to tylko moje przypuszczenia:D Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  7. prędzej wtryskiwacze na maszynie do sprawdzenia, w 2.0dci są piezo i niektórzy pisali że mimo dobrych odczytów korekt na stole wychodziły szroty, złe rozpylanie paliwa potwierdzało by też wysokie EGT
  8. podjedź na pomiar do Heko z GCS, dużo nie zapłacisz a będziesz miał podgląd czy warto grzebać :)
  9. Szczelność dolotu sprawdziłbym w pierwszej kolejności jak pisze kolega wyżej, szczególnie złącze stalowej rura która idzie od IC i wchodzi w turbo. To chyba najbardziej problematyczne połączenie, może puszczać i nie musi być widać, niewielka nieszczelność może być trudna do wykrycia nawet porównując parametry doładowania w teście dynamicznym (na wysokich obrotach układ sobie jest w stanie zrównoważyć zmieniając położenie łopatek) a sprawność silnika będzie mniejsza. Ale przy realnym 190km/h spalanie średnie 8,5l jest raczej nierealne, chyba że z górki albo z silnym wiatrem :D to już koło dychy powinno być i obojętnie czy Astra 1.9cdti 150 czy Megane 2.0dci :) dobry pomiar na hamowni dużo Ci powie
  10. newfsw

    Jaki olej

    do skrzyni pk4 wchodzi 2,4 litra oleju
  11. swoją drogą przebieg nie duży, turbinę niedawno wymieniałeś i teraz panewka to coś ze smarowaniem może niedomagać (chyba że olej nie był pilnowany), możesz sprawdzić cz miska olejowa nie ma wgniecenia, w tym silniku miskę olejową od smoka dzielą milimetry nawet delikatne wgniecenie ogranicza przepływ
  12. koło pasowe wału nie jest rozwulkanizowane ? no i dwumasa - wciśnięcie sprzęgła ucisza hałas ? tu dźwięki podobny i jednak panewka:
  13. newfsw

    chiptuning dci - konkrety

    w MeganeIII 90 moga być jeszcze na Delphi (żywotność tego bardzo słaba) unikał bym tego, 110 wszystkie chyba na Siemens-e czy jego odmianie z pewnością dużej pojeździ choć do układów Boscha i tak daleko
  14. sprawdź sztangę od turbo gdy tak się dzieje czy pracuje płynnie, u mnie zaczęła się blokować i dokładnie takie objawy, najlepiej zatrzymać się i ściągnąć wężyk od podciśnienia do gruszki, wciągać powietrze czy jest reakcja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!