Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Grzelu

Nowy użytkownik
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II
  • Silnik
    1.5 dci 106 km
  • Przebieg (tys.km)
    140
  1. Dość popularne objawy. Ostatni przegląd i smarowanie u mnie pomogły, choć raz czy dwa pojawiły się nowe dźwięki, ale szybko zniknęły. W serwisowej książce nic nie ma, więc pozostaje rozebranie lub coś ze szrotu?
  2. Miałem podobny problem w listopadzie, ale nadpalenie było słabe. Niestety prawe mijania padło dziś. Wewnątrz reflektora mamy trzy czarne kabelki. Przy włączonym kierunku można z multimetrem właściwie je podłączyć, ale winowajcą u mnie okazał się również bezpiecznik. Gdyby ktoś się zastanawiał lub potrzebował pomocy w dojściu do skrzynki w komorze silnika służę pomocą oraz dołączam zdjęcia. Całość zajęła mi niecałe 3 godziny pod chmurką przy zerowej temperaturze, w tym: demontaż zderzaka, dwóch reflektorów (kontrola lewego), kilka filmów instruktażowych, montaż nowej kostki, montaż i złożenie całości REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  3. Mam podobne pytanie to może teraz ktoś się podzieli informacją, czy silnik dmuchawy kręci się z oporem, wyczuwalnym oporem, lekko, bardzo lekko? Czy to normalne, że zatrzymuje się praktycznie od razu w miejscu. U mnie dzisiejsze czyszczenie z kurzu i ogólny przegląd silnika skończył się pojawieniem ćwierkania :/
  4. Problem w tym, że instrukcje są od Hatchback, a ja potrzebuje porady do sedana.
  5. Najdroższe koleżanki i drodzy koledzy, proszę o radę bądź instrukcję demontażu tylnej półki z roletą przeciwsłoneczną w sedanie :) Mam na myśli ten element: PÓŁKA TYLNA SEDAN W zeszłym roku poddałem się po odpięciu zatrzasków przy fotelach ale półka ani drgnęła. Ewentualnie czy jest inny, łatwiejszy sposób wyjęcia żaluzji materiałowej? Po nawałnicach zeszłorocznych niestety wpadło trochę szkła i się zablokowała :/ Pozdrawiam!
  6. W Chińskim markecie miedziane taśmy FFC o seryjnych parametrach są do kupienia za 10$. Podobne (jak nie takie same) można znaleźć na serwisie aukcyjnym za 56zł z przesyłką. Gdyby były dwie chętne osoby to hurtowo mogę zamówić 3 sztuki za 20$ czyli jakieś 28-30zł z przesyłką do Polski i darmowym odbiorem gdzieś w Warszawie. Czas oczekiwania ze względu na zbliżające święta może się wydłużyć. Zwykle jest to 20-45 dni.
  7. Meganka z 2007 również ma problem ze sterowaniem :/ Awaria szyby pasażera u mnie przebiegła bezobjawowo. Na jesieni działała normalnie, wraz z roztopami (miesiąc temu) już się nie otwierała, aż któregoś dnia szyba sama się otworzyła. Pomogło, zgodnie z zaleceniami z forum zdjęcie tapicerki i ręczne domknięcie wirnikiem silnika. W drzwiach brak wilgoci, kanały czyste, wiązki suche, brak przetarć, kostki całe i nic nie zaśniedziałe (ale kontrolnie przeczyszczone Kontaktem). Napięcia w kostkach pojawiają się, przełączniki sterowania sprawne - rozebrane i wyczyszczone. Po prawie bezinwazyjnym otwarciu obudowy sterownika (nacięcie plastiku z tyłu pinów) nie widać uszkodzeń. Za kolejnymi radami wymieniłem przekaźnik (do kupienia ACT 212 w Warszawie za ok. 16zł) i największy kondensator. Dla potomnych zostawiam zdjęcie. Niestety nie przyniosło to żadnego rezultatu oprócz straconego czasu :/ Macie jakieś jeszcze pomysły? Spróbowałbym polecanej naprawy z tego filmu , ale chyba wcześniej spróbuję przełożyć sterownik z drzwi tylnych.
  8. Pojawiły się jakieś ryski albo mat od UV? Warto zotawić tylko polerkę czy lepiej dać matową farbę do plastików? Po roku słupki środkowe pomalowane u mnie matem firmy Kwasny wyglądają identycznie - tylko szlif 2000 i odtłuszczenie. Bez podkładu i bezbarwnej.
  9. Czy ktoś z forumowiczów próbował zregenerować podłokietnik? Konkretnie po kilkudziesięciu tysiącu kilometrów przebiegu gąbka się ubiła i nie spełnia już swojego zadania w długich trasach. Jakieś wskazówki? Może zmiana materiału z gąbki na np. żel lub piankę?
  10. Może poszukaj innego w swojej okolicy. Na pewno coś się znajdzie, a unikniesz ewentualnego rozczarowania. Większość zdjęć wygląda przyzwoicie, ale po przedmiotach sprzedającego można wnioskować, iż dorywczo zajmuje się handlem (?).
  11. Szpary da się wyregulować jeśli jest zachowana jakaś geometria. Jeśli były jakieś naprawy lub coś dokładane (np. czujniki cofania) to po po mojej Megane widzę, że ustawienie wcale nie jest takie proste Odnośnie papierów to pewnie wiesz, że wszystko można kupić. Może trudniej jest udowodnić książkę konkretnymi fakturami? Ponadto słowa "klucze": garażowany, nie palone, od kobiety, emeryta, ASO itd. brałbym z przymróżeniem oka ;)
  12. Autko trzeba zobaczyć "na żywo". Odnośnie ogłoszenia to ostatnich kilka linjek wcale nie sugeruje, że sprzedawca jest handlarzem :) Przynajmniej się pośmialiśmy.
  13. Również mnie dotknął ów problem :/ Prowizoryczne, chwilowe zabezpieczenie w postaci wpuszczenia do środka silikonu, a na wierzch łaty gumowej z butaprenem wytrzymało kilka dni. Dla zainteresowanych osłona wykonana jest z EPDM. W sam raz na oczekiwanie cześci w ASO. Potwierdzam, że pasuje część No: 8200124902. Osłona dostępna w ASO na Puławskiej w Warszawie w cenie 27,93 zł. Sama wymiana zajmuje około godzinę. Polecam zaopatrzyć się w spiniki (załącznik) jeśli założone są inne. Dodatkowo przewody owinięte były gąbką i zwykłą taśmą izolacyjną. Oczywiście wszystko po kilku latach sparciałe, wytarte i nie spełniające swych zadań, więc przyda się izolacja odporna na wyższą i niską temperaturę. Dodatkowo kable owinąłem taśmą piankową, aby nie obijały się o klapę bagażnika. Najtrudniejsze z powodu braku miejsca jest wypięcie wtyczek - wystarczy dobrze nacisnąć wypustkę i wreszcie wyjdą. Odnośnie ułożenia wiązki po montażu to "dłuższa" cześć osłony powinna być w klapie. Co nie zmienia faktu, że nadal będzie mi szorowała już i tak zniszczony lakier :)
  14. Poddałem się. Puściłem nową wiązkę tak jak wszyscy do tyłu. Przy przewodzie ok. 0,5 mm2 spadek napięcia będzie w granicy 0,3 V, więc nie powinno mieć to znaczenia dla ekranu pracującego w zakresie 9 - 15 V.
  15. Muszę przyznać rację. Tak gładko poszło ze wszystkim z tyłu (zdjęcie zderzaka, świateł, podłączenie), że nawet nie pomyślałem o przodzie. Sygnał już jest, więc teoretycznie mogę pójść z zasilanie do bagażnika (uprzednio przedłużając kabel z zestawu ~3 m). W instrukcjach elektryki jest wzmianka o R2. Właśnie patrzyłem na tą wtycznę i wydaje mi się że wiązka idzie do strony pasażera. Logiczne byłoby puszczenie kabli świateł w progu. Czy też się mylę i całość idzie kanałem między siedzeniami? Jeżeli tak to nie będę kombinował tylko puszczę nową wiązkę zasilania do świateł cofania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!