Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bialy_project

Nowy użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    1.5 Dci
  • Przebieg (tys.km)
    181 000
  1. Tak to było, dzięki :) To mój pierwszy bezpiecznik na koncie Temat do zamknięcia
  2. Cześć, Mam problem, dotychczas po wyjęciu karty i otworzeniu drzwi radio (oryginalne się wyłączało). Ostatnio zauważyłem że się nie wyłącza, ani nie włącza wraz z odpaleniem silnika. Co jeszcze ciekawsze po 20 minutach jest takie charakterystyczne biiip i radio się wyłącza. Pomyślałem że może jakiś z kabelków się poluzował, bo radio nie wykrywa że samochód jest włączony. Ale to nie tylko radio bo nie działa też klima i ogrzewanie tylnej szyby, tzn, jak naciskam to się nie włącza ani dioda ani klima/ogrzewanie szyby. Co to może być ? Gdzie szukać przyczyny? Pozdrawiam Adam PS. nie działa też zapalniczka :) (ale awaryjki i ten panel, działa)
  3. Witam, jestem posiadaczem Meganki II 1.5 dCi 82 konie. 181 000 przebiegu Umówiłem się na wymianę rozrządu w serwisie Fiat w Brodnicy. W trakcie gdy jechałem odstawić samochód wieczorem (bo od rana pracuję także nie mam czasu) zapaliła mi się kontrolka SERVICE i na komputerze pojawił się napis Inspuiting controleren (z racji że, jest to samochód sprowadzony z Holandii). Mechanik który odbierał samochód, uruchomił silnik pogazował i powiedział że, bardzo dobrze chodzi, niestety nie mają komputera żeby coś poradzić na te błędy. Na drugi dzień rano mechanik zadzwonił że, samochód odpalił po którymś razie i puścił czarną chmurę. Rozrząd wymienili na oryginalny Renault i ze świecącą kontrolką odebrałem samochód. Meganka klekotała jakoś dziwnie i nie odpalała od razu (na zimno). Zaprowadziłem samochód do mechanika który ma komputer i wyskoczyły dwa błędy WYPADANIE ZAPŁONU i COŚ Z WTRYSKIEM ale nie pamiętam dokładnie. Usunął te błędy bo nie miał czasu się tym zająć. Po usunięciu błędów samochód znów zaczął działać poprawnie, od razu odpalał i nie kopcił... przez tydzień znowu wyskoczył ten błąd i samochód znowu jeździ dziwnie. Myślicie że, to błąd komputera czy raczej mechaniki, miał ktoś już może taki problem? pozdrawiam Adam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!