Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mkonst

Użytkownik
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II kombi phII
  • Silnik
    1,9 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    230

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A możesz napisać coś więcej o tym złączu pod fotelem?Jakie kable do niego dochodzą, który można wykorzystać?
  2. Czy w bagażniku jest dostępne 12V do którego można bezpiecznie wpiąć dodatkowe gniazdo zapalniczki (do zasilania lodówki, około 50W) czy trzeba ciągnąć kabel od istniejącego gniazda?
  3. Na znanym portalu aukcyjnym znalazłem dwa różne typy podstawy anteny do Megane II 8200282249 i 8200331744. Czym one się różnią?
  4. Dokładnie tak - cewka delikatnie dziubnięta nożykiem (dopiero pod lupą dojrzałem uszkodzenie). Nowa już zamówiona, dzięki za podpowiedź
  5. Podepnę się pod ten wątek. Karta bez HF. Połamał mi się plastik na przyciskach otwierania i zamykania. Kupiłem nową obudowę karty wymieniłem i po włożeniu w czytnik pojawia się komunikat "Karta niewykryta". Przyciski otwierania i zamykania działają prawidłowo. Co może być przyczyną niewykrywania karty przez czytnik?
  6. Obracając cały mechanizm ręką nie zaobserwowałem żadnych nieprawidłowości (nadmierne opory lub luzy). Jeżeli sytuacja będzie się powtarzać to trzeba będzie pomyśleć o wymianie całości. pbet polecał zakup ze szrotu, ale tu można trafić na jeszcze większe g...
  7. Wymontowałem dzisiaj cały mechanizm i okazało się, że przyczyna była banalna, spadło z przegubu kulowego cięgno łączące silnik z dźwigniami obrotu wycieraczek. Wcisnąłem i na razie działa. Pytanie jak długo, bo prawdopodobnie wyrobiła się panewka przegubu kulowego i za jakiś czas cięgno znowu wyskoczy. Czy to cięgno występuje jako część zamienna czy trzeba wymieniać cały mechanizm?
  8. Wycieraczki gwałtownie przestały działać w czasie jazdy, po włączeniu lekko drgają jakby próbowały się podnieść. Można bez problemu ruszać ręcznie wycieraczkami.Po doświadczeniach z innych samochodów jestem prawie pewien, że wyłamały się ząbki koła zębatego. Czy ktoś miał podobny przypadek? W historii wątku jest mowa o jakichś potwornych cenach nowego napędu wycieraczek, znalazłem coś takiego https://allegro.pl/oferta/silnik-silniczek-wycieraczek-renault-megane-ii-2-7748482194 Napędy staniały czy jest jakiś haczyk w tej ofercie?
  9. Temat na w tytule ph1 ale dołączę się z dwoma pytaniami dotyczącymi ph2: 1. Jak się odblokowuje zaślepkę tylnej klamki? Zdjąłem gumowy korek ale w otworze nie widzę blaszki którą należałoby pociągnąć tak jak w przedniej klamce. 2. Czy klamki lewe i prawe się czymś różnią? W prawych przednich drzwiach mam zapieczoną śrubkę która łączy dwie części zewnętrznej klamki. Obawiam się że przy odkręcaniu na siłę lub rozwiercaniu coś się połamie. Na Allegro jest duży wybór klamek przednich lewych a niewiele przednich prawych.
  10. Wysłałem do sprzedawcy pytanie o treści: "Proszę o wyjaśnienie jak to jest z tą homologacją. Moduł ją ma, ale reflektor do którego go podłączę nadal nie ma homologacji jako światło do jazdy dziennej" i dostałem odpowiedź: "Po to ma modul". Chyba jednak lepiej się trzymać od tego wynalazku z daleka :(
  11. Też mam wątpliwości, ale w takim razie jaki jest sens wydawania homologacji na ten moduł?
  12. Znalazłem moduł obniżający moc świateł drogowych do poziomu świateł dziennych http://www.dzienne.eu/ posiadający homologację. Pełna treść homologacji http://www.dzienne.eu/e20.pdf Co o tym sądzicie?
  13. Dołączę się do tego tematu. Trzy lata temu padł mi wysprzęglik, został wymieniony i było OK. Dwa tygodnie temu pedał sprzęgła znowu wpadł w podłogę. Samochód wylądował u mechanika i okazało się że układ się po prostu zapowietrzył. Po odpowietrzeniu jest OK, ale mechanik twierdzi, że nie znalazł przyczyny tego zapowietrzenia. Jest to mocno niepokojące bo grozi każdej chwili podobną awarią. Czy ktoś z Was ma podobne doświadczenia? Dodane 09.06.2017 Temat wyjaśnił się szybciej niż przypuszczałem. Po 48 godzinach sprzęgło znowu się skończyło. Płynu ubyło, wycieku nie było widać więc nie było wyboru - wysprzęglik. Po wymianie jest OK, ale teraz się zastanawiam dlaczego wysprzęglik (Valeo) wytrzymał tylko niecałe trzy lata? Czy można popełnić jakiś błąd przy montażu, który skróci jego żywot?
  14. Ja mam podobne pytanie, teraz mam 70Ah, 720A, w sklepie proponują 74Ah, 680 Ah. Czy te 40A ma jakieś praktyczne znaczenie? Ile maksymalnie potrafi wziąć rozrusznik? edit: Bosch na swojej stronie podaje Do wybranego pojazdu możesz zastosować poniższe akumulatory: Akumulator Bosch S5 Nr zamówieniowy 0092S50070 Wymiary DxSxW 278x175x175 Parametry 74Ah, 750A, L- Akumulator Bosch S4 Nr zamówieniowy 0092S40040 Wymiary DxSxW 242x175x175 Parametry 60Ah, 540A, L- Centra podaje 720A lub 670A. Widzę że nie ma się co doktoryzować w tej kwestii.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!