Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

waldekr

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III 1.6 16V 110KM
  • Silnik
    1600 K4M LPG
  • Przebieg (tys.km)
    125000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam  Przy przebiegu 108 k niespełna 7 lat temu był wymieniany rozrząd i KZFR . Teraz przebieg 220 k i będzie wymiana rozrządu .Czy wymienić również KZFR ?

  2. Witam Czy ktoś może miał podobny problem i jest w stanie udzielić trafną podpowiedź? Nie świecą światła pozycyjne z prawej strony przód i tył. Wymieniłem z przodu żarówkę i bez zmian .Z tyłu natomiast są dwie żarówki dwuwłóknowe. Jedna na pokrywie bagażnika i tu drugie włókno ,czyli przeciwmgielne świeci. Na błotniku jest druga żarówka i włókno światła stopu świeci. Lewa strona jest w porządku . Czy za tą sytuację odpowiada konkretny bezpiecznik ? I gdzie się ewentualnie znajduje. Sprawa zakończona. W wolnej chwili przeglądnąłem forum , zapoznałem się jak dobrać się do bezpieczników w komorze silnika. Pogratulować konstruktorom ułożenia bezpieczników. Za powyższe odpowiada bezpiecznik nr.1 Pozdrawiam
  3. Tak byłoby najprościej jednak te oringi są wewnątrz pompy a ona jest nie rozbieralna. Przećwiczyłem to rozcinając poprzednią pompę.
  4. W grudniu 2014 pisałem o problemach z odpalaniem a w konsekwencji tego o wymianie pompy paliwa. Pompa była dobra natomiast nieszczelność pojawiła się dzięki rozsypującemu się oringowi. Auto miało przebiegu 80 tys. a na gazie jeździło 30 tys. Winę za tamtą sytuację przypisywałem temu, że jeździłem głównie na paliwie Shell V-power. Wstawiłem pompę używaną. Problem niedawno powrócił, kłopot z odpalaniem i znowu wymiana pompy przebieg 108 tys. Znowu nieszczelność przez rozpadające się oringi. Wlewałem zwykłe paliwo na BP lub Shell. Teraz wyjeździłem do rezerwy i zalałem na Orlenie. W baku zawsze jest ponad 1/4 pojemności. Czy ktoś miał podobny przypadek ? Czy coś jest nie tak ? A może po prostu pech.
  5. Witam wszystkich ponownie W grudniu 2014 pisałem o problemach z odpalaniem a w konsekwencji tego o wymianie pompy paliwa. Pompa była dobra natomiast nieszczelność pojawiła się dzięki rozsypującemu się oringowi. Auto miało przebiegu 80 tys. a na gazie jeździło 30 tys. Winę za tamtą sytuację przypisywałem temu, że jeździłem głównie na paliwie Shell V-power. Wstawiłem pompę używaną. Problem niedawno powrócił, kłopot z odpalaniem i znowu wymiana pompy przebieg 108 tys. Znowu nieszczelność przez rozpadające się oringi. Wlewałem zwykłe paliwo na BP lub Shell. Teraz wyjeździłem do rezerwy i zalałem na Orlenie. W baku zawsze jest ponad 1/4 pojemności. Czy ktoś miał podobny przypadek ? Czy coś jest nie tak ? A może po prostu pech. pozdrawiam
  6. Witam Od kilkunastu dni start na zimnym silnika trwał o parę sekund dłużej niż zwykle. Po odpaleniu obroty wskakiwały na 1000 a po chwili na około 1500 by za moment wrócić na 1000 i dalej wszystko było poprawnie. Wczoraj start się jeszcze nieco wydłużył a obroty około 600 . Praca silnika bardzo nieregularna z wibracjami . Wymusiłem przyspieszeniem obroty na 1000 i poczekałem na podniesienie temperatury i automatyczne przejście na lpg. Po osiągnięciu temp. samochód zachowywał się normalnie. Dzisiaj rano czas startu podobny do wczorajszego tzn. jakieś 7 s. , obroty około 600 i nieregularna praca silnika z wibracjami. Tym razem nie ingerując w obroty poczekałem do przejście na lpg. Po przejściu na lpg sytuacja się nie zmieniła nadal nierówna praca i wibracje. Dopiero po uzyskaniu optymalnej temperatury obroty wskoczyły na 800 i praca silnika była bez zastrzeżeń. Po chwili próbowałem kilkakrotnie odpalać silnik i wszystko było bez zastrzeżeń. Proszę jeżeli ktoś ma swoje zdanie w tym temacie o podzielenie się. Pozdrawiam
  7. Auto naprawione. Przyczyna nieszczelność simeringa w pompie paliwa. Jest to rzecz nierozbieralna tak, więc cała pompa do wymiany. Kupiłem używaną za 140 zł z przesyłką koszt wymiany 80 zł i wcześniej 120 zł za analizę komputerem oraz 80 zł za próbę naprawienia nierozbieralnej pompy z pływakiem. Jeżeli chodzi o filtr paliwa mechanik stwierdził, że ten egzemplarz nie posiada a w instrukcji napisane jest, że pompę wymienia się, co 120 tys km. Druga sprawa to opinia obecnego mojego gazownika, że przyczyną uszkodzenia simeringa mogło być paliwo Shell v Power. Mechanik tą opinię jednak nie poparł twierdząc, że pompa jest odporna na każdy rodzaj paliwa a mój przypadek to po prostu mój pech, że trafiłem na taki egzemplarz. Dodano: 03 lut 2015 - 13:25 Witam Ponownie Kolega rozebrał pompę (rozciął plastikową obudowę).W środku są dwa filtry paliwa jeden taki tradycyjny jak wkłada się w przewody paliwowe, drugi to siatka. Na pompie są dwa simeringi i tu uwaga!!!. W cztero letniej pompie rozchodziły się w palcach. Można zadać sobie pytanie czy powodem tego było 1.5 roczne przebywanie pompy w Shell V-Power, czy aż tak słaby materiał? Co o tym sądzicie i na jakim paliwie jeździcie? Pozdrawiam
  8. Na takim paliwie jeżdżę od 10- ciu lat w różnych samochodach z lpg i jak do tej pory bez problemu tak mi zalecił gazownik. Ponoć ma jakieś uszlachetniacze powodujące nie zapiekanie się wtrysków. A jak myślicie czy mogą być to świece ostatnia wymiana 30 tyś temu.
  9. Paliwo jest świeże ostatnio dolane 20l ok. miesiąc temu. Aktualnie ponad połowa zbiornika (Shell v Power). Po wjeździe do garażu na lpg przełączyłem na benzynę i przy otwartych drzwiach dodawałem lekko gazu. Szło to dosyć opornie i było słychać za tylnym lewym kołem dziwne odgłosy – takie „duszenie się”. Po przejściu na lpg ten odgłos ginie i jest normalnie. Po kolejnej, przejazdrzce znowu test w garażu i było OK.Po wystygnięciu silnika problem z odpaleniem, ale odpalił i znowu bez mocy z efektem „duszenia się”. Jest sugestia, że to pompa paliwa???
  10. Cześć Czy orientujecie się czy w megane III 16 16v 2010r jest filtr paliwa? Jeżeli jest jak często się wymienia? Czy jest może razem z pompą? Nigdzie nie mogę tego znaleźć. Mam problem z odpaleniem silnika łapie na chwilę i gaśnie po kilku próbach odpalił. Samochód nie miał mocy troszkę szarpał, po przejściu na lpg OK. Co o tym myślicie?. Pozdrawiam. Kolego Waldekr piszemy w odpowiednich działach a nie gdzie popadnie. Aston76 Dodano: 21 gru 2014 - 14:49 Dziękuję za pouczenie, ale proszę o podpowiedź. Samochód potrzebny mi jest na dojazd do pracy. A święta tuż tuż.
  11. Cześć Czy oriętujesz się czy w migane III 16 16v 2010r jest filtr paliwa? Jeżeli jest jak często się wymienia? Czy jest może razem z pompą?

    Nigdzie nie mogę tego znaleźć. Mam problem z odpaleniem silnika łapie na chwilę i gaśnie po kilku próbach odpalił. Samochód nie miał mocy troszkę szarpał, po przejściu na lpg OK. Co o tym myślisz? Przejechane 80 tyś. Pozdrawiam

  12. Witaj

    Jak poradziłeś sobie z tym tematem.U mnie rozpoczyna się ten proces.Przy identycznych fotelach jest to na razie niewielkie pęknięcie na siedzisku 4x0.5cm Pozdrawiam

  13. Do Woytus Dzięki za odpowiedź.Profilaktycznie podładowałem akumulator.
  14. Do Woytus i innych Pisałeś w maju, że często zapala się komunikat „akumulator rozładowany uruchom silnik”. Czy po wymianie alternatora również pojawia się ten alarm? Pytam, bo teraz przy niższych temp. dwa razy zdarzył mi się ten komunikat po otwartych drzwiach czy zapalonych światłach na zgaszonym silniku. Czy to faktycznie końcówka aku. Czy po prostu ten typ tak ma? Moja jazda to 14 dojazdów w miesiącu do pracy ok. 40km w jedną stronę i trochę po mieście
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!