Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
32 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane II ph I
-
Silnik
2.0 16V
-
Przebieg (tys.km)
79.000 km
-
Mam podobny problem. Renault Scenic IphII 1.6 16V. Brak ssania (czy jest +20 czy -3st to obroty zawsze 750 / min). Wymienione świece, filtr powietrza, czujnik temperatury. Ciągle nic. Diagnoza sama się narzuca - silniczek krokowy. Nabyłem oryginalny (nie muszę chyba dodawać że 3 razy droższy niż chiński zamiennik), pojechałem do mechanika go wymienić, mechanik się uśmiechnął i stwierdził że nie ma jak wymienić silczniczka krokowego, bo u mnie go nie ma. Jest przepustnica z elektronicznym sterowaniem. I teraz najprawdopodobniej pomoże jej wyczyszczenie i wymiana jakiś oringów. Grubsza robota, więc na razie się nie zdecydowałem.
-
Jak w temacie. Ile oleju wchodzi do silnika 2.0 16V 136KM ???
-
Megane I phI Od czego są te przekaźniki ?
s050197 odpowiedział(a) na lxxx20 temat w Elektr.-Ogólne - Megane I, Scenic I
<><><><><><><><><><><><><><><><> <><><><><><><><><><><><><><><><> to jest do samochodu :) Regulamin pkt. 5.9 -Prezes -
Scenic II phI Prośba o ocenę Scenic-a 2.0 16V
s050197 odpowiedział(a) na Gregiso temat w Zakup - Scenic II
mam co prawda megankę ale z tym samym silnikiem i tą samą skrzynią i niestety brakuje tego chociaż jednego biegu... -
Megane II phII Czy można to wymonotać?
s050197 odpowiedział(a) na Bartek24 temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane II, Scenic II
Pewnie - wymontuj sobie ten plastik - powiększy ci się automatycznie bagażnik :D -
Megane II phI Megane II wymiana żarówki w przednim reflekt
s050197 odpowiedział(a) na Bolek G temat w Oświetlenie - Megane II, Scenic II
Pierwszy raz odkręcając zderzak zrobiłem to w jakieś 4 minuty (a nie jestem mechanikiem samochodowym). Masz wtedy piękny dostęp do reflektorów i wymiana żarówki jest już drobnostką :( -
Megane I phII [Nowy]Kilka podstawowych pytan 1.9DCI
s050197 odpowiedział(a) na Foka002 temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Jak nie chcesz robić dziadostwa to odstaw auto na przegląd do warsztatu gdzie się znają na renault! :P -
Scenic I phI Czujnik zewnętrzny temperatury
s050197 odpowiedział(a) na sawcio temat w Elektr.-Ogólne - Megane I, Scenic I
samo nie zacznie działać. wyświetlacz powinien pokazywać temperaturę nawet bez czujnika (oczywiście błędną ale cyferki powinny jakieś być)... -
Megane II phII Prośba o ogólną ocenę przed zakupem Megane ll 1.9 dCi 130 KM
s050197 odpowiedział(a) na dawhai temat w Zakup - Megane II
a ja osobiście nie znam nikogo kto byłby zadowolony z 1.9 dci, choć paru znajomych morduje się z tymi silnikami. opinie są ważne, każdy mechanik powie że ten silnik to pomyłka. ale oczywiście w jednym masz rację - o turbinę trzeba dbać... -
Megane II phII Prośba o ogólną ocenę przed zakupem Megane ll 1.9 dCi 130 KM
s050197 odpowiedział(a) na dawhai temat w Zakup - Megane II
ja wiem, że tutaj wyjątkowo wszyscy będą full zadowoleni z silnika 1.9 dci, ale prawdę można poczytać np. na autocentrum - bardzo ciekawe opisy zwłaszcza awarii turbosprężarek :) -
Megane II phII Prośba o ogólną ocenę przed zakupem Megane ll 1.9 dCi 130 KM
s050197 odpowiedział(a) na dawhai temat w Zakup - Megane II
Jeśli chcesz mieć auto z najbardziej awaryjnym silnikiem w historii motoryzacji to bierz go w ciemno :) -
Megane II phI Proszę o poradę przed zakupem
s050197 odpowiedział(a) na Dadis temat w Zakup - Megane II
skoro nie chce podać VINu to na pewno ma coś do ukrycia. niech spada na drzewo ;-) -
Megane I phII Kupno auta pod LPG jaki silnik ? słabe i mocne strony autka
s050197 odpowiedział(a) na kubaopp temat w Zakup - Megane I
wszystkie silniki 16V nadają się do gazu. nie tylko 1.4 i 1.6 ale również 1.8 i 2.0 i 2.0T. jak już ktoś zauważył, należy unikać silników IDE. -
Megane II, powódź od strony pasażera, proszę o pomoc
s050197 odpowiedział(a) na jacekr temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane II, Scenic II
przerabiałem ten problem ostatnio. w ten weekend ostatecznie go rozwiązałem. wlazłem pod samochód, odkręciłem taką osłonę termiczną pierwszą od strony silnika, nie dało jej się wyjąć, więc ją przesunąłem maksymalnie ku tyłowi, wtedy można było zobaczyć tą rurkę z której powinny cieknąć skropliny. jest ona zatkana taką gumową zapadką, która pewnie powinna się otwierać jak jest woda, niestety słabo to działa. odchyliłem ręką zapadkę, wylało się koło 1-2 litrów wody, żeby na przyszłość problemu nie było to urwałem ten kawałek gumy i teraz już nic nie stoi na drodze wody ze skraplacza klimy ;-) od środka samochodu uważam za bezsensowne przetykanie tej rury, bo ona zatyka się właśnie na samym końcu (pod samochodem).