Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

s050197

Nowy użytkownik
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    2.0 16V
  • Przebieg (tys.km)
    79.000 km
  1. Mam 2002 rocznik. Jest to możliwe że ssania nie ma przez zabrudzoną przepustnicę i jej rozszczelnienie?
  2. Mam podobny problem. Renault Scenic IphII 1.6 16V. Brak ssania (czy jest +20 czy -3st to obroty zawsze 750 / min). Wymienione świece, filtr powietrza, czujnik temperatury. Ciągle nic. Diagnoza sama się narzuca - silniczek krokowy. Nabyłem oryginalny (nie muszę chyba dodawać że 3 razy droższy niż chiński zamiennik), pojechałem do mechanika go wymienić, mechanik się uśmiechnął i stwierdził że nie ma jak wymienić silczniczka krokowego, bo u mnie go nie ma. Jest przepustnica z elektronicznym sterowaniem. I teraz najprawdopodobniej pomoże jej wyczyszczenie i wymiana jakiś oringów. Grubsza robota, więc na razie się nie zdecydowałem.
  3. Jak w temacie. Ile oleju wchodzi do silnika 2.0 16V 136KM ???
  4. <><><><><><><><><><><><><><><><> <><><><><><><><><><><><><><><><> to jest do samochodu :) Regulamin pkt. 5.9 -Prezes
  5. mam co prawda megankę ale z tym samym silnikiem i tą samą skrzynią i niestety brakuje tego chociaż jednego biegu...
  6. Pewnie - wymontuj sobie ten plastik - powiększy ci się automatycznie bagażnik :D
  7. Pierwszy raz odkręcając zderzak zrobiłem to w jakieś 4 minuty (a nie jestem mechanikiem samochodowym). Masz wtedy piękny dostęp do reflektorów i wymiana żarówki jest już drobnostką :(
  8. Jak nie chcesz robić dziadostwa to odstaw auto na przegląd do warsztatu gdzie się znają na renault! :P
  9. samo nie zacznie działać. wyświetlacz powinien pokazywać temperaturę nawet bez czujnika (oczywiście błędną ale cyferki powinny jakieś być)...
  10. a ja osobiście nie znam nikogo kto byłby zadowolony z 1.9 dci, choć paru znajomych morduje się z tymi silnikami. opinie są ważne, każdy mechanik powie że ten silnik to pomyłka. ale oczywiście w jednym masz rację - o turbinę trzeba dbać...
  11. ja wiem, że tutaj wyjątkowo wszyscy będą full zadowoleni z silnika 1.9 dci, ale prawdę można poczytać np. na autocentrum - bardzo ciekawe opisy zwłaszcza awarii turbosprężarek :)
  12. Jeśli chcesz mieć auto z najbardziej awaryjnym silnikiem w historii motoryzacji to bierz go w ciemno :)
  13. skoro nie chce podać VINu to na pewno ma coś do ukrycia. niech spada na drzewo ;-)
  14. wszystkie silniki 16V nadają się do gazu. nie tylko 1.4 i 1.6 ale również 1.8 i 2.0 i 2.0T. jak już ktoś zauważył, należy unikać silników IDE.
  15. przerabiałem ten problem ostatnio. w ten weekend ostatecznie go rozwiązałem. wlazłem pod samochód, odkręciłem taką osłonę termiczną pierwszą od strony silnika, nie dało jej się wyjąć, więc ją przesunąłem maksymalnie ku tyłowi, wtedy można było zobaczyć tą rurkę z której powinny cieknąć skropliny. jest ona zatkana taką gumową zapadką, która pewnie powinna się otwierać jak jest woda, niestety słabo to działa. odchyliłem ręką zapadkę, wylało się koło 1-2 litrów wody, żeby na przyszłość problemu nie było to urwałem ten kawałek gumy i teraz już nic nie stoi na drodze wody ze skraplacza klimy ;-) od środka samochodu uważam za bezsensowne przetykanie tej rury, bo ona zatyka się właśnie na samym końcu (pod samochodem).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!