Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

manias_85

Nowy użytkownik
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II Phase I Grandtour
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    284804

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ogólnie na Clipie niby tylko błąd sondy przed katalizatorem był, więc skąd tyle wpisów na maxiecu. Na K4M 1,6 Ogólny CAN jak pisałem też ten sam błąd z sondą był
  2. Dziś podłączyłem maxiecu i sprawdziłem błędy na silnik benzynowy K4M 1,6 Ogólny CAN - to mam znów błąd 2502 Aktualny (obecny) Informacja o dostępnej mocy alternatora; błąd połączenia CAN, natomiast jak wybrałem opcję K4M 1,6 Ogólny KWP to błędów lista poniżej (przy próbie podłączenia do sterownika miałem komunikat nieznany sterownik, nie będzie możliwe odczytanie wszystkich danych czy jakoś tak) 20:09:42.329 Odczyt kodów usterek 20:09:44.334 Zarejestrowane usterki 1610 --- Nieznany kod usterki 642 --- Nieznany kod usterki 643 --- Nieznany kod usterki DF009 Sporadyczny Układ sterowania przekaźnika nastawnika, przerwa lub zwarcie w obwodzie DF014 Aktualny (obecny) Zawór odsysania par paliwa, przerwa lub zwarcie w obwodzie DF018 Aktualny (obecny) Przednia sonda lambda, podgrzewanie DF018 Sporadyczny Przednia sonda lambda, podgrzewanie DF038 Aktualny (obecny) Tylna sonda lambda, podgrzewanie DF044 Aktualny (obecny) Uklad immobilizera silnika, usterka linii immobilizera DF053 Sporadyczny Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 1 -Cylinder 1 DF053 Sporadyczny Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 1 -Cylinder 2 DF054 Sporadyczny Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 1 -Cylinder 3 DF055 Aktualny (obecny) Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 1 -Cylinder 4 DF062 Aktualny (obecny) Obwód cewki zapłonowej 2-3; przerwa w obwodzie lub zwarcie DF120 Aktualny (obecny) Lampka kontrolna silnika OBD, przerwa lub zwarcie w obwodzie błędów nie da się ich usunąć. Objawy auta to nierówna praca silnika, skaczące obroty.
  3. Witam, ja odłączyłem wtyczkę, posprawdzałem na szybko przewody no i błąd już w Maxiecu się nie pojawia. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
  4. Witam, a czy oprócz tego błędu miałeś jeszcze jakieś inne objawy? np. nierówna praca silnika itp. Kabelki sprawdzałem ale nie widać aby były uszkodzone - jutro jeszcze raz podłącze komputer Pozdrawiam
  5. Dzięki za podpowiedź - jutro wtyczka do sprawdzenia. Ale czy ten sam błąd Tobie się pojawiał? Pozdrawiam
  6. Witam, jestem posiadaczem maxiecu 2 i przy odczycie błędów silnika mam takie oto wyniki 0130 Sporadyczny Sonda lambda przed katalizatorem, zwarcie do plusa zasilania - co jakiś czas się pojawia, mechanik twierdził, że przewody są ok 0420 Sporadyczny Katalizatore4, przekroczony próg EOBD dla emisji zanieczyszczeń EC - mam wycięty katalizator 2502 Aktualny (obecny) Informacja o dostępnej mocy alternatora; błąd połączenia CAN Czy ktoś spotkał się z ostatnim błędem? Żadne ikonki od alternatora się nie zapalają, mam na myśli stop (STOP) - brak ładowania akumulatora Pozdrawiam
  7. Witam, ja wczoraj wymieniałem komplet czyli antena z podstawką jednakże u mnie była tylko instalacja dwuprzewodowa. Stara płytka po rozebraniu w środku zaśniedziała. Przy wymianie rzeczywiście wystarczy zdjąć boczne plastiki i lekko odgiąć podsufitkę i uda się odkręcić i podłączyć antenę. Ja kupiłem antenę od HB i kombi - taki przynajmniej był opis w aukcji - długość przewodu 75cm i wszystko działa jak należy - antena sprawdzona w trasie i odbiera super. Pozdrawiam
  8. Witam, wczoraj wymieniona antena z podstawką, gdyż stara już odmówiła posłuszeństwa a dziś auto ma odświeżony wygląd po umyciu
  9. Witam, kupiłem cały zestaw używany, przy okazji lepszej pogody wymienię i zobaczę jak się sprawuje gdyż w starej stopce anteny ukręciła się śruba a przedtem jeszcze słabo odbierała, więc czas na zmiany. Te uchwyty łatwo schodzą i ewidentnie trzeba je demontować aby dostać się do podsufitki? Pozdrawiam
  10. Witam Mam to samo pytanie jak to jest w kombi 2005 MII PhI. Czy Długość przewodu 75 cm z wersji 3D, 5D HB jest odpowiednia dla kombi? Pozdrawiam
  11. Witam, Czy posiada ktoś z Was klimatyzację manualną w megane II 2005? U mnie na maxiecu interfejsem ELM nie mogę się połączyć ze sterownikiem? Napisałem do producentów i nie mam od nich żadnej informacji zwrotnej. Próbowałem podłączyć się do klimatyzacji automatycznej w scenicu i tu program się łączy. Pozdrawiam
  12. Witam, rzeczywiście nie doczytałem, że kolega pamel ma diesla. U mnie świst i gwałtowny spadek mocy powodował kończący swój żywot katalizator. Co do świec i cewek - Świece i cewki ok, chociaż prędzej co jakiś czas ale nie na clipie mi sporadycznie pojawiał się komunikat wypadanie zapłonu na 3 cylindrze, po tym błędzie świece były wymienione i cewka z valeo na beru. Aktualnie auto chodzi dobrze. Pozdrawiam
  13. Witam, kolego udało ci się ustalić co powoduje ten świst powyżej 2,5tyś obrotów bo u mnie przy wciskaniu pedału gazu powyżej 2,5 tyś słychać świst, jak puszcze pedał gazu to nie słychać. Byłem u mechanika stwierdził, że to jakaś nieszczelność w dolocie (zamówił uszczelki do dolotu), dodatkowo podczas jazdy autostradą auto straciło moc, przy podjeździe pod górkę z prędkości ok 150 i wciśniętym gazie auto zmniejszyło prędkość do 130 i nie reagowało na wciskanie gazu, potem już tak się zamulił, że ciężko się rozpędzał. Mechanicy stwierdzili, że zamulaniu winne KZFR a że chciałem już wymienić rozrząd to przy okazji wymienili KZFR i uszczelki w dolocie (pod kolektorem itd.). Wczoraj odebrałem auto i co.... świst jak był tak jest, auto nie jest tak zamulone ale ten dźwięk nie ustaje przy gazowaniu. W poniedziałek jadę znów do nich bo ich diagnoza jest nie trafiona a kasa niepotrzebnie poszła na wymianę uszczelek. W przyszłym tygodniu dam znać czy w końcu ustalili co to jest.Wrzucam nagranie trochę słabe z tym dźwiękiem https://copy.com/cfmlvpjsJfrUAdZ6 https://copy.com/Ii7r2ePgIHg76wjZ Może teraz uda się komuś ustalić co to za dźwięk Dodano: 16 maj 2015 - 09:07 No i jest gorzej niż było, po wjeździe na autostradę auto zaczęło strasznie tracić moc, max prędkość 130 obroty 3tyś, po przyhamowaniu już rozpędził się tylko 110 potem jeszcze gorzej i tylko max 100. W momencie jazdy na 5 biegu i wciśnięciu pedału gazu do podłogi auto się dławi i całe trzęsie no i dodatkowo świst jest coraz głośniejszy. Żadna kontrolka się nie świeci a silnik chodzi tragicznie. Ogólnie auto chodzi gorzej niż przed wymianą rozrządu i kzfr, wtedy tylko był ten świst i lekkie zamulenie auta. Czy możliwe, że coś nie tak zostało zrobione z kzfr i rozrządem no i tymi uszczelkami/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!