Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

beny102

Nowy użytkownik
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    87
  1. U mnie od pierwszej wymiany oleju śmiga na Castrol 5W40 Magnatec, wymieniam co 15 tysięcy i mimo to przy 88tys koło padło całkowicie, po długim okresie dawania o sobie znać. Wydaje mi się, że nie jest to problem rodzaju oleju, jeśli już, to może tylko odpowiednio dużej jego ilości, żeby elektrozawór mógł odpowiednio koło dosmarować.
  2. To zupelnie inaczej niz u mnie, zawsze jak bylo chlodno lub wilgotno i dopiero tej "zimy" padlo tak, ze ledwo jedzie. Wlasnie je dzis kupilem, wyprodukowane 06.2006, to podobno juz po modernizacji, zobaczymy czy pochodzi tyle co pierwsze. pozdro [ Dodano: 2008-01-26, 10:44 ] Wczoraj wymieniłem koło zmiennych faz rozrządu (razem z resztą rozrządu). Nie to Auto!!! Nawet nie sądziłem jak duży wpływ i na ile różnych rzeczy miał ten defekt: - przestawiony rozrząd - odpalanie za trzecim razem - metaliczne zgrzyty i terkotanie podczas rozruchu - po zrzuceniu na luz w czasie jazdy przygasały światła a na klimie gasł silnik - szarpanie przy redukcji lub gwałtownym dodaniu gazu - spadek mocy - dziura od 1700 do 2200 obrotów - zwiększone spalanie - szarpanie silnikiem i całą budą na wolnych obrotach podczas postoju Teraz jeździ jak powinien, silnik pracuje równomiernie i płynnie przyspiesza, wszystkie wyżej wymienione objawy ustąpiły. Oby jak najdłużej. Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam. ;-) ;-) ;-) [ Dodano: 2008-01-26, 10:45 ] Zwłaszcza Sornatowi.
  3. We Wrocławiu w każdym serwisie inna cena, chociaż wszyscy mają je z tego samego źródła. A im mniejsze miasto, tym walą wyższą cenę, trochę tych salonów obdzwoniłem, lecą w kulki po mistrzowsku. U mnie to koło wytrzymało 87 tys km, widzę, że mamy tę samą wersje silnika, ile bujało u Ciebie i czy po wymianie masz już spokój?
  4. Dzięki wielkie, można się od Was więcej dowiedzieć niż w niektórych serwisach renault. W piątek wymieniam to koło razem z rozrządem, znalazłem za 635pln w serwisie, a najciekawsze jest to, że inne mają je w cenie 1100-1300pln, jakaś paranoja zupełna. Zobaczymy jak długo pochodzi, jak znowu poleci, to zrobię z mojej megi kwietnik-cabrio, będzie ładnie wyglądać w ogrodzie. pozdrawiam.
  5. Piękne dzięki Sornat. Widzę, że masz jakieś lepsze rysunki, moje pdf'y nie są takie dokładne. Sprawdziłem miernikiem mój elektrozawór, ma dokładnie 7,2 ohma czyli tylie ile powinien mieć wg materiałów, jakie posiadam. Czy na tej podstawie można stwierdzić, że wszystko z nim ok i wymienić samo koło?
  6. Moje pytanie spowodowane jest tym, że też posiadam materiały serwisowe, a z nich wynika, że górne koła są dwa, na tej samej wysokości przytwierdzone do dwóch wałków. Z rysunku wynika, że są identyczne, a w serwisie twierdzą, że koło zmiennych faz rozrządu jest tylko jedno. Też nie ściągałem obudowy, ale to chyba będzie jedyny sposób, żeby się przekonac.
  7. Prosba!!! Czy ktos moze napisac gdzie dokladnie znajduje sie to kolo? Czy jest to jedno z gornych kol zebatych na walkach rozrzadu czy moze mala dolna rolka zebata, ktora jest lozyskowana? Sorki za brak polskich znakow i dzieki!
  8. W pierwszych zdaniach opisałeś dokładnie zachowanie mojej megi. A pamiętasz ile to koło i wymiana kosztowały? [ Dodano: 2008-01-16, 21:09 ] A czy jazda z niewłaściwie pracującym kołem zmiennych faz rozrządu grozi jakimś uszkodzeniem?
  9. Witam, po długiej nieobecności. Mam nowy problem z Megi. Odpala notorycznie za trzecim razem, bez względu na temp otoczenia, przy pierwszych dwóch słychać dziwny warkot i silnik gaśnie. Wrzuciłem nowe świeczki NGK i cewki zapłonowe Beru, nic to nie dało. Z góry dzięki za pomoc. [ Dodano: 2008-01-16, 20:23 ] Przeczytałem trochę na forum i mam kolejne pytanie: gdzie w 1.6 16V K4M mieści się czujnik położenia wału?
  10. beny102

    tuning grill'i w MII

    No chłopie czekam na foto tej czerwonej strzały już po montażu. Powodzenia.
  11. A czy wskaźnik temp mógłby przez to świrować?
  12. Dzięki panowie, zabiorę się za to w pierwszej kolejności. Pozdro. [ Dodano: 2007-12-13, 15:35 ] A może to termostat? Czy takie zachowanie wskaźnika może wynikać z zapowietrzenia układu chłodzenia? Po wyminie płynu nie odkręcałem koreczka odpowietrzającego, ale to była kilka tys km temu.
  13. Tak też Lewy myślę, dzięki, chętnie poczekam też na inne sugestie, jeśli w ogóle jakieś tu można mieć. Komunikat bardzo ogólny, jedyny kierunek to ta temp.
  14. Witam wszystkich, to mój pierwszy post, tak jak i pierwsza meganka Od jakiegoś czasu mam dwa problemy: 1. Komp wypala mi oczy napisem "Electronic Fault". Zapala się przy tym SERVICE. Co to takiego znaczy? Dodam, że nie świeci przy tym żadna inna kontrolka. Komunikat zapala się i gaśnie co jakiś czas. 2. Do tego jeszcze wskaźnik temp pokazuje co chce. Dochodzi do połowy, spada na zero, potem znowu w górę, przeważnie jest poniżej poziomu temp optymalnej. Czy to czujnik czy może zapowietrzony układ chłodzenia czy coś innego? Megane II 1.6 LPG BRC, 2004r, 83 tys. km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!