Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lufa

Użytkownik
  • Postów

    625
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11 Dobry

Samochód

  • Auto
    scenic 3
  • Silnik
    1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    210

Ostatnie wizyty

2463 wyświetleń profilu
  1. Możesz rozwinąć. Czym się różni ten kolektor od np 1.5 dci ?
  2. Nie największy. Były jeszcze plastkikowe co się urywały do miski olejowej.
  3. Też w ten sposób rozładowałem akumulator. Muszę zobaczyć jak jest w iii bo zazwyczaj mam na auto.
  4. Nawiązując do tematu mam pytanie. Czy są dostępne jakieś zamienne korki do zbiorniczka wyrównawczego wyposażone w czujnik stanu minimum ?
  5. Czy można tak zaprogramować moduł , aby zamknięcie auta kadrą z przycisku wyłączyło HF. Tak jak było w M3.
  6. Piszesz jak rozumiem, że wcześniej wymieniłeś kompresor. Domyślam się że nabicie instalacji robił już serwisant klimy. Jeśli wiedział jak kompresor jest przygotowany, zrobił to ze sztuką. Masz poprawny układ z minimalnym wyciekiem. Powinien odciągnąć czynnik i przy napełnianiu uzupełnić odpowiednio po analizie z maszyny. Ty masz to wyliczać ? Sam wymieniałem 2 skraplacze i kompresor na używany. Gościu nie miał takich problemów.
  7. Osuszacz powinien pasować oryginalny. Odpowiedni trox to podstawa by go wykręcić. Zmień gościa od klimy. Powinien mieć doświadczenie w takich pracach a nie filozować.
  8. Hamowanie jest hydrauliczne, jedynie rozdzielacz siły przód tył może tym sterować. Być może na tyle masz twarde klocki. Elektryczny w S II był na linkach i z modułem tensometrycznym siły zaciągania .
  9. muszę wymienić maszt anteny w scenicu 2009. Oryginał z wyszukiwarki 282158477R to 30 cm. Obecnie miałem maszt 40 cm. czy zmieniany to nie wiem. Jaka powinna być właściwą długość?
  10. Tak ja budowałem na jakimś BUZ I oczywiście odpowiedni radiatorek. Teraz masz gotowe przetwornice do świateł za małe pieniądze. Gdzieś w necie znajdziesz, jak Duda testuje programowalny moduł z czujką zmierzchu i innymi bajerami. Gdy będziesz montował sprawdź czy nie zakłóca radia.
  11. Dzienne powinny świecić kierunkowo podobnie jak długie. Oczywiście z mniejszą mocą by nie oślepiały. Tracenie mocy na oporniku to zły pomysł. Lepiej to zrobić na tranzystorze mosfet przez modulację impulsu. Tak miałem w maluchu. Ale to były czasy gdzie tak głośno o homologowanych źródłach się nie mówiło. Wadą takich tanich automatów to zakłócenia w odbiorze radia.
  12. Jak szybko pojawia się obraz z kamery po uruchomieniu auta?
  13. Na szczęście w M3 są silniki przy zaciskach i problem z linkami rozwiązano skutecznie. Hamulec awaryjny to pewnie nazwa tak z dawna, a jego podstawową funkcja to postojowy. Nie wyobrażam sobie by scenica mógłbym awaryjnie wyhamować tylko tylnymi kołami. Dla awarii to są 2 układy hydrauliczne. Gdyby były tarczo - bębny to można by coś ręcznie dodawać do zwalniania. Tylko po co.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!