Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mtom

Nowy użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph I
  • Silnik
    1.9dci
  • Przebieg (tys.km)
    131
  1. Robocizna ok, natomiast koszt części uważam za zawyżone, tym bardziej że mechanik ma zapewne rabat na cześci.
  2. Mam do was pytanie. Luzy na tulejach wahaczy i luz jednego sworznia kwalifikuje te elementy do wymiany i najlepiej wymienić całe wahacze bez bawienia się w wymianę samych tulei ze sworzniami, co rozumiem. Przy cenie oryginalnego uzbrojonego wahacza kolo 170zł. Mam też do wymiany osłony i odboje amortyzatorów ,co też się potwierdza, są uszkodzone. I tu pytanie. Czy po tych operacjach trzeba ustawiać geometrię zawieszenia ? Mechanik za to chce 150zł, komputerowe ustawienie. Za wymianę wahczy 300zł za dwa oraz 200 zł za wymianę osłon amortyzatorów(ściągnięcie kolumny). Razem za robociznę bez cześci 500 + 150 geomet. Czy to nie za dużo ?? Co sadzicie ?
  3. Mój 1.9dci jest z czerwca 2010r.i fabrycznie nie ma FAP. Z informacji od dilera wyglada na to, że do końca 2010r w Polsce można było sprzedawać dci bez FAP ze względu na obowiązywanie homologaji tych silników, które obowiazywało właśnie do końcu 2010r.Klieńci cześciej w Polsce wybierali takie wersje - były tańsze od 4 do 6 tyś (zależało od modelu) niż te wyposażone w FAP.
  4. Czy to aby na pewno czujnik ? Mialem podobny problem z b.częstym pojawianiem się tego samego komunikatu. Pierwszy "macher" porobił coś przy wtyczce, skasował bład i .... niestety po 2 dniach znów sie pojawił komunikat. Pojechałem do innego. Ten stwierdził, że to owszem wtyczka w wiązce pod fotelem i pomoże tylko wymiana całej wiazki, albo połączenie wiązki fotela z wiazką z podłogi na sztywno.Zrobił to drugie za 90pln. O dziwo na razie pomogło, minął 2 tydzień a komunikat pojawiły się tylko raz na chwilę i zgasł. Mi w ASO zaśpiewali 990 z tą wiązkę w fotelu.
  5. A jakiś szczegół - gdzie te wietrzniki maja się znajdować, jak sie do nich dostać ??
  6. Mam taką samą przypadłość. Pod matą w miejscu plastikowej rynny na koło zapasowe, w lewym dolnym rogu i przy burcie tylnej często znajduję wodę. Myślałem, że dostaje się poprzez zasklepiony uszczelką otwór. Znajduje się koło zawiasu lewego, klapy bagażnika. Za silikonowałem porządnie to miejsce wraz z uszczelką, ale nadal pojawia sie woda. Sprawdziłem również mocowania lamp tylnych, nie wydaje się mi by tą drogą mogło przeciekać. Temat nie rozwiązany i na razie brak pomysłu.
  7. Cześć Czy musiałeś wymieniać całą wiązkę, czy znalazłeś taki mikrostyk w ASO. Mam dokładnie taki sam problem i w ASO chcą wymienić całą wiąskęwiązkę za 980PLN informując Czy sztukowałeś sam ten mikro styk do wiązki ?? Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie Aston76
  8. Robiłem przegląd w niezależnym zakładzie specjalizującym się w klimatyzacji samochodowej. Czynności na przeglądzie. - Czyszczenie czynnikiem parownika klimatyzacji. - Czyszczenie układu ultradzwiękowo. - Test układu temper. i ciśnienia - Uzupełnienie czynnika oraz dodanie kontrastu do sprawdzenia układu(4 lata użytkowania) - Filtr kabinowy wymiana (moja część) Koszt - 170PLN.
  9. - Czy rozwiązanie odmą i zaworem w silniku 1.9DCI 130km MIII jest również stosowane ???
  10. Cena jest okazyjna, wersja wyposażenia to Dynamique, a z takim wyposażeniem,przebiegiem,rocznikiem w "D" to 30tyś PLN trzeba zapłacić minimum. Silnik myty mocną chemią, wąż od klimy zrobił się biały a normalnie jest czarny. Czyżby handlarz oddawał bez marży ??? Jakoś zdjęć żenująca, też o czymś to świadczy. Czerwone światełko powinno się zapalić kupującemu.Sprawdzić kompleksowo.
  11. Wystąpił w moim egzemplarzu problem z klarem na lakierze. Łuszczy się. Samochód jest z polskiego salonu, kupiony 2010r. i jestem jego drugim właścicielem. Samochód nie miał napraw lakierniczych znam dobrze poprzedniego właściciela i tylko potwierdził to co wyszło mi na mierniku lakieru. Klar łuszczy się na prawym tylnym nadkolu(foto) Jak myślicie czy próbować walczyć w Renault Polska by naprawili powlokę lakierniczą. Coś takiego mam pierwszy raz choć to nie pierwsze moje RENO i akurat do lakieru nigdy nie miałem uwag.
  12. U mnie występuje problem że tylne lewe drzwi rozbrajają oraz zazbrajają sie natychmiast przy otwarciu z karty. Pozostałe są normalnie otwarte. Od wewnątrz moża je otworzyć klamką. Była chwila że zadziałało prawidłowo. Czy to problem zamka czy sterowania? ?
  13. Nie muszę naciskać pedałów, a start niezaleznie od temperatury zewnętrznej polega tylko na jednokrotnym wciśnięciu przycisku START.
  14. W mojej MIII ostatnio występuje usterka CZ. Rozbrojenie CZ kartą, rozbraja wszystkie drzwi. Natomiast tylne lewe rozbraja na sekundę i za zbraja ponownie uniemożliwiając ich otwarcie z zewnątrz. Od wewnątrz można je otworzyć klamką. Po jeździe i otwarciu drzwi kierowcy ponownie słyszę rozbrojenie CZ we wszystkich drzwiach, ale i za zbrojenie tylnych lewych następuje ponownie. Blokada rodzicielska z panela drzwi kierowcy działa prawidłowo. Po zastosowaniu od wewnątrz nie da się otworzyć drzwi, ani uchylić okna, wyłączenie funkcje wracają. Czy może to być usterka zamka w drzwiach, czy może jest to problem raczej z sterowaniem(elektroniką)???
  15. Czy udało się naprawić usterkę. W mojej MIII ostatnio również występuje podobne zachowanie. Rozbrojenie CZ kartą, rozbraja wszystkie drzwi. Natomiast tylne lewe rozbraja na sekundę i za zazbraia ponownie uniemożliwiając ich otwarcie z zewnątrz. Od wewnątrz można je otworzyć klamką.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!