Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

myszaa55

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megan II
  • Silnik
    15 dci
  • Przebieg (tys.km)
    130

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Niecały miesiąc temu (ok 1500 km temu) wydałem ponad 2500zł na regenerację turbiny i wymianę całego osprzętu turbiny, wymianę uszczelki spod klawiatury (z której ciekło), uszczelki miski olejowej i sprawdzenie wtrysków. Wszystko miało być cacy ale już od momentu wyjechania od mechanika dopóki obroty nie doszły do turbiny silnik nie miał mocy> od razu wróciłem do warsztatu i tam po podłączeniu komputera okazało się że EGR jest zatkany. Pan mechanik wyczyścił EGR skasował błędy i mówił że teraz nic tylko lać i jeździć. Przez jakiś czas było wszystko ok ale kiedyś znajomy mi powiedział, że zostawiłem krople oleju na podjeździe Myślałem, że sobie robi jaja ale sprawdziłem i olej rzeczywiście cieknie. Po pierwsze po przejechaniu 1500 km ubyło go z max do połowy a po drugie nie wiadomo skąd tak cieknie. Po włożeniu łapy głęboko i sprawdzeniu wzrokowym widać że mokre jest pod EGR-em, lekko (i przepraszam za moje nazewnictwo, ale jestem kiepski z mechaniki) z grzybka rury która odchodzi od filtra powietrza (na zdjęciach zaznaczone czarnym kołem). Nie mam pewności czy to jest z EGR-a czy z wejścia gdzie wchodzi rura metalowa wlotu powietrza (na całej długości pod EGR-em, zaznaczone na zdjęciach na czerwono). I teraz nie wiem czy jechać do tego zakładu, który robił mi ta regenerację turbiny czy do pierwszego mechanika, który by to zdiagnozował. A moje wahania wynikają z tego, że zakład ten jest bardzo daleko od miejsca mojego zamieszkania. Może ktoś da jakąś magiczną radę bo naprawdę nie wiem co robić. pozdrawiam i dzięki z góry cięcie x3 Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76
  2. Witam Posiadam meganke II i muszę zakupic zimowe opony najlepiej z felgami... Mam felgi 6,5 J16H ET 49 i pytanie czy beda pasowac do tego 6Jx15H2 4X100 ET 43 Proszę o pomoc pozdrawiam
  3. różnią się znacznie wyglądem to jest aktualny który jest tam włożony z opla a taki powinien być Jaka jest między nimi różnica nie wiem, ale znajomy z zamiłowania mechanik mówi, że to jest przyczyna pojawiania się tego komunikatu przy dużych obciążeniach silnika na wyższych biegach Po wyczyszczeniu EGR i wykasowaniu błędu czyli od jakichś 2 tygodni nie podłączałem autka do CLIPa A po podłączeniu będę wiedział czy to w tym elektrozaworze jest problem? Jak go podłączałem wcześniej to żadne błędy tego typu nie wyskoczyły a jeździł na tym samym elektrozaworze...
  4. Witam Ostatnio podczas szybkiej jazdy (ok130km/h) oraz przy wyprzedzaniu szybkim na IV biegu (ok 3 500 obrotów) wyświetlił mi się kilka razy błąd ALIMENTAZIONE CONTROLLARE wraz z SERVICE Świecił chwilę ale jak się zwolniło to zgasło. Od razu napisze, że EGR był niedawno przeczyszczony bo po podpięciu do kompa pokazało 3 błędy EGR Przeszukałem forum i ktoś napisał, żeby sprawdzić elektrozawór turbiny EGR. Sprawdziłem i po spisaniu numerów okazało się, że ktoś przed sprzedażą mi tego autka (kupione jakieś 2-3 miesiące temu) założył elektrozawór od opla 1.7 CDTI. Mój silnik to 1.5 DCI 101 KM. Pytanie: Czy przyczyną wyświetlania się tego błedu przy szybszej jeździe tego błędu jest właśnie ten elektrozawór z opla? I po drugie czy one się jakoś strasznie różnią i czy go wymieniać na taki pasujący do tego modelu? Pozdrawiam i będę wdzięczny za każdą pomoc
  5. Witam Jestem nowym użytkownikiem więc hołk wszystkim:) Mam meganke II 1.5 dci 105KM od kilku tysięcy i zrobilem jakieś 1500km i było wszystko ok aż do teraz. Nierówno dawał moc i tak jakby ją tracił i znajomy powiedział zebym przeczyścił zawór EGR Tak też zrobiłem ale nie pomogło Podczas jazdy słychać i lekko czuć (chociaz tylko ja czuje bo pasażer obok nic nie wyczuwa)nierównomierna pracę turbiny Zwłaszcza słuchac i szczególnie na 3 4i 5 biegu Mniej więcej przy 2tys obrotów... Nie chce jakoś rozkręcać turbiny i nie wiem co mam zrobić Czy jechac do ASO czy do jakiegoś mechanika czy może sam coś porobić przy nim Miał ktoś podobny problem? Albo jakiś pomysł zeby go rozwiązac? Pozdrawiam i prosze o odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!