Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kondzio85

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic I ph I
  • Silnik
    1.6 16v + gaz K4M700
  • Przebieg (tys.km)
    300

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wiem że tak on działa, źle się wyraziłem bardziej chodzi mi o oporność w celu wyeliminowania przetartych lub urwanych kabli które idą do tego czujnika..czy ktoś u siebie może sprawdzić i podać..
  2. Miernik w dłoń i mierzenie mnie czeka, organoleptyczne sprawdzanie brak uszkodzeń. Czy może ktoś chętny sprawdzić mi miernikiem oporność miedzy żyłą idącą do czujnika a masą (silnikiem) ??
  3. Witam. Piszę na forum ponieważ moi mechanicy już nie mają pomysłu co jest powodem usterki.. Mały opis.. Wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą -> regeneracja głowicy plus wymiana uszczelki i rozrządu. Po set.. kilometrach zaczęła mrugać kontrolka OLEJ, zmiana czujnika nic nie pomogła -> wymiana pompy oleju. Robię kolejne setki kilometrów zaczyna mrugać , następnie na jałowym świeci na stałe kontrolka OLEJ -> podłączenie manometru 750 obr czy 3000 obr ciśnienie ponad 3 bar, takie same ciśnienie na zimnym i ciepłym. Co jest dodatkowo dziwnym objawem po zrobieniu np 10 km zaczyna świecić na stałe kontrolka OLEJ a czasem mruga po zgaszeniu i odczekaniu chwili następnie odpaleniu kontrolka OLEJ nie świeci. Jakieś propozycje gdzie zajrzeć co sprawdzić aby znaleźć winę tej "dziwnej" usterki Pozdrawiam i dziękuje za każdy pomysł bo mi już ręce opadają :/
  4. Witam. Poradźcie panowie czy to uszczelka pod głowicą a może inny awaria. Zdjęcia zbiorniczka i zawartości. Jedyny objaw niepokojący jaki zaobserwowałem to po dłuższej jeździe gdy silnik jest rozgrzany mruga kontrolka od cienienia oleju. Gdy silnik zimny brak tego objawu. (domyślam się że im wyższa temperatura tym rzadszy olej..) Oleju nie ubywa, płyń chłodniczy cały czas ten sam poziom. Podpowiedzcie jakimi sposobami sprawdzić i potwierdzić uszkodzenie lub też wypalenie uszczelki ew. poradźcie co mogło się uszkodzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!