Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

broda1725

Nowy użytkownik
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    117000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie jakie powinno być cisnienie w alumach orginalnych reni 16" przy oponach 205/55 (orginalnie powinny być 205/50). nigdzie nie mogę znaleźć pompowałem jak do 185/65 15" czyli przód 2.2 a tył 2.0 Zresztą trochę chore że nigdize nie umieścili tabliczki inf. o cinieniu opon przy jakim załadunku, chyba że ma ktoś namiary na jakąś tabelkę.
  2. Po dłuższej nieobecności napisze co zrobiłem aby zniwelować to ściaganie, po długich bojach z mechanikami ustąpiło ściąganie. Wymieniłem dwie przednie oponki, ale nadal ściągalo, zrobiłem geometrie to samo. Miałem wibracje przy 2000-3000 obr wiec myśle może poduszki, mechanicy mowią że poduchy ok wiec jeżdze dalej. Ale w końcu nie wytrzymałem. Zakupiłem dwie poduchy prawą (przy rozrządzie) i dolną (tą wyreconą) po wymianie 90% wibracji mineło (lekko odczuwalne i nie zawsze) została jeszcze jedna poducha, ale tą chyba zajme się po zimie. Ale naważniejsza rzecz to przestało ściagać na prawo, tak jakby prawa poducha była winna. Zresztą mechanik mówił że według niego jest ok ale po zdemontowaniu jej była rozszarpana od spodu brak oleju. Silnik teraz stoji ze 2-3 cm wyżej z tej strony. tylko nie wiem czy dobrze ją ustawił bo dopiero puźniej doczytałem że się ją powinno ustawić ale po co ? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  3. Ok wiec muszę zadzwonić i obgadać jaki koszt i czas wykonania usługi mam nadzieję że 1 dzień wystarczy. Zastanawiam się czy nie odłożyć tego do następnej wiosny w zimę wiecej przestoji ten samochód, zresztą zobaczę.
  4. Mówisz że warto do niego się udać ? myslałem że dalej jest do niego ale skoro mówisz że znasz człowieka który zrobił 500km do niego aby załozyć instalacje to może warto co ?
  5. Dobra dzieki za wyjaśnienia, wiec jakiego gaziarza polecasz do 100km?
  6. Czyli nie mam co liczyc że założysz ?
  7. Mówisz żeby taki zestaw brać ? Marku ile to będzie u ciebie ? Proszę o odpowiedz. Jeśli dasz dobrą cene to niech strace przejade te 100km. Tylko powiedz ile czsu będe musiał koczować u ciebie ? Bo nie wiem czy leżak brać :)
  8. Dzieki przeczytałem wątek. Wiec tak instalacja będzie się opierać po obeznaniu tak Reduktor na 1 miejscu Kme TUR / 2 Zavoli zet N / 3 AC R01 Wtryski 1 Baracuda (ew.Hana) / 2 AC W01 ostatecznie OMVL Sterownik 1 Stag 4+ / 2 Stag 300 isa2 / 3 LPG Tech ( dlatego na końcu bo nie ma u nas zabardzo osób co robią na tym i nie wiem jak później z konfiguracją. Jak się zapatrujecie na to ? dobre zestawy ? A ile u ciebie takie zestawy Marek ? troszkę daleko mam do ciebie i jeszcze później serwis.
  9. Mam pytanie bo nie wiem czy znowu cos się dzieje z obrotami czy tak musi być ale mam czasem tak że jak podczas jazdy zrzucam na luz to jest tak że czasem schodzi na 800-850 i powoli obniża się na 700-750 a czasem jest tak że wskazówka obrotomierza szybko opada na 650-700 tak poniżej pierwszej kreski 750 i od razu wskakuje na 750. Czy to normalne zauważył ktoś u siebie tak ?
  10. Taki zestaw sporo podniesie cenowo całej instalacji, prawda? A czemu nie reduktor z AC ? Troszke zbiłes mnie z tropu ale to dobrze przyda sie urozmaicenie. A czy z listwa od AC cos nie halo lub REG FAST ?
  11. Drugi gazownik, to gościa nie znam polecany przez szwagra że w miarę konkretny gość i nic nie mówiłem czy zdejmuje kolektor tylko sam od razu mówił że zdejmuje. Ten pierwszy kiedyś z 10 lat temu zakładałem tam gaz ale na początku byłem zadowolony ale po 2-3 latach zaczoł dużo palić i gość nie umiał tego poustawiać, w końcu sam poustawiałem ( skoda favorit na gaźniku wiec nic trudnego) ale jego sprzet wygląda identycznie teraz jak 10 lat temu analizator spalin z lat 90, dobrze że juz nie wskazówkowy. No ale gość jest znany, na rynku już z 15 lat. Drugi robi od jakiegoś roku może dwa. Robił kiedyś z tym pierwszym ale odszedł bo nie mógł patrzeć jak ten pierwszy robi ludzi w balona ale nie wiem o co chodzi wiec nie wchodze w temat. Czyli tak zestaw na Stagu 4+ (a czy to nie to samo co Eco ?, a może Stag 300isa2 ?) Czyli wtryski AC tych Regów Fast nie opłaca się ? i co to za Barracudy jaki koszt w porównaniu z AC ? Czy da się pełen wlew umieścić pod klapką w Scenicu I PH II ? A o co chodzi z tym czujnikiem gazu Halla? to jest przy butli ? Marek_07 ja widzę że ty montujesz a czy coś innego konkretnego proponował byś ? czy ten zestaw był by wystarczający ? adbaca chodzi ci o to forum jak w piszę w google forum lpg to pierwszy link ?
  12. Witam jaki proponujecie zestaw do tego silnika ? Mam do wyboru dwóch instalatorów. Pierwszy koszt instalacji 2100 lub 2200 (droższe wtryski) - sterownik Stag 4 nie wiem jaki - reduktor Lovato - listwa Valtek za czerwone Valteki wyjdzie ta cena druga 2200zł - zbiornik w koło - wlew przy zderzaku w klapce + 100zł - kolektor wiercony na aucie bez zdejmowania (wyciągają opiłki) Drugi gazownik koszt 2000-2100 - sterownik Stag 4 (pewnie eco) na pytanie czy mogę inny to oczywiście + dopłata - reduktor AC Stag - listwa AC Stag lub OMVL Reg Fast - zbiornik w koło - wlew przy zderzaku + 100 w klapce paliwa (2100) - kolektor wyjmuje do wiercenia gdyż gruby jest i woli zdjąc bo cieżko się wierci i dużo opiłków zostaje Mogę zmienieć jak coś podzespoły jakie propozycje dajecie.
  13. OK narazie zostawiam zresztą tych oringów nie kupi się u umnie tylko serwis. Bo albo maja za grube albo za cienkie. Zdjołem je przeczyściłem z oleju i zaożyłem siedzą ciaśniej ale jak tam jest ciśnienie to nie wiem czy tak powinno byc. Najważniejsze że obroty trzyma i jest narazie ok. Dodano: 23 lip 2013 - 19:00 A czy na ciepłym silniku jak odpalacie to wchodzi na 1500-1750 ? taki skok podczas odpału a od razu spada na powiedzmy 1000 i po chwili na 750 a czasem odrazu na 750 ?
  14. Ale wnioskuje że raczej jest ok bo obroty chyba ok zresztą jak napisałeś. Chyba ze szukac oringow do tego. Bo nie wiem może się obracać na boki ? siedzieć to siedzi dobrze tylko obraca się i trochę podnosi.
  15. Ok panowie jestem po czyszczeniu i wymiany oringów i uszczelek na kolektorze. Oring na przpustnicy, był wytarty widać że przpuszczał (było ubrudzone takim nagarem). Uszczelki na kolektorze to samo wygniecione i przepuszczały, wymieniłem. Widać było że ktoś już rozbierał obudowe filtra co dochodzi do przpustnicy, torxy były juz obrobione, z trudem odkręciłem ale dokręcać musiałem kombinować nasadkami, ale się udało. Niestety przy dokręcaniu kolektorata, jedna ze szpilkek (ta z tyłu po prawej) wydaje mi się że się obruciła, niby trzyma ale nie czułem dużego oporu przy dokręcaniu tylko się dokręcała bez oporu. Na przpustnicy było trochę nagaru ale przerażenia (widziałem u innych) brdziej była wina uszczelek i oringów. Oring od strony kolektora założyłem na ślinę :) a obudowę filtra na ten duży oring na wazelinke :P. Powiem tak po tych zabiegach (5godz - problem z ściągnięciem wycieraczek(brak ściągacza)) jest niebo a ziemia. Co prawda nie wiem czy tak powinno być ale jest znacznie lepiej. Po odpaleniu na jałom wchodzi na ssanie (zimny silnik) ok.1250rpm i spadają do 750-800, podczas jazdy obroty przy amianie biegów nie spadają gwałtownie jak przedtem tylko delikatnie opadają co pozwala na płynniejszą jazdę (zmianę biegów), podczas jazdy jak weznę na luz to obroty utrzymują się na posiomie 850 pomiędzy 1000 a pierwszą kreską (750). A jak się zatrzymam to spadają pomału na 750. Czy tak powinno być ? Czasem jak postoji tak godzinę po jeździe odpalam a on wchodzi na ssanie jakieś 1000-1100 i po 2-3 sekundach spada na 750. Jak mówicie dobrze jest ? EDIT: po zdjęciu kolektora ten czujnik latał, bez wysiłku mozna było go wyjąść, wyjołem i wyieniłem oring ten czarny bo tego drugiego zielonego nie bo w zasadzie u mnie nie mogłem żadnego dostać jak był grubszy to znów nie chciał wejść czujnik. Kupiłem nowy czarny może ciut grubszy. ale może i ciasno siedzi ale na boki da się nim obracać. Nie wiem czy kupić orginalne czy tak powinno być.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!