Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

korbaB

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic 1
  • Silnik
    1,9 dti
  • Przebieg (tys.km)
    250 000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zależy gdzie te luzy występują. Może wystarczy wymienić krzyżak półosi i kielich w skrzyni. Tylko nie wiem czy w tej skrzyni da się to zrobić.
  2. W dziale Download - Dokumentacje jest do pobrania książka ,,Sam naprawiam ..." Cytat pochodził z tej właśnie książki. Jeśli będziesz miał problem z pobraniem, to wyślij do mnie wiadomość, a ja prześlę Ci rozdział poświęcony hamulcom.
  3. ,,Przy trudnościach ze zdjęciem bębna, należy wsunąć do jego wnętrza przez otwory śrub mocowania koła wkrętak i odsunąć występ dźwigni hamulca awaryjnego od szczęki przeciwbieżnej w celu zmniejszenia rozsunięcia szczęk hamulca."
  4. Może być uszkodzona uszczelka filtra oleju.
  5. Podobne objawy miało moje auto. Przyczyną okazał się urwany jeden z kabelków (we wiązce są trzy) czujnika pompy. Sprawdź dokładnie złączkę. U mnie urwał się tuż pod nią.
  6. Jeśli pasek jest napięty to znaczy,że coś innego hamuje altka. Mogą to być łożyska. Miałem identyczne obiawy przy innym aucie i wtedy problemem okazao się łożysko alternatora. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
  7. Witam Wszystkich. Od kilku dni jestem posiadaczem Renault Scenic 1,9 Dti. Szukając informacji o nim, trafiłem na to forum. I tak mi zostało :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!