Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Aro77

Nowy użytkownik
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane III coupe 2.0 GT
  • Silnik
    2.0 Tce 190 / mod RS 277KM/360Nm
  • Przebieg (tys.km)
    40

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jeżeli wsadzasz nowe turbo to od razu na strojenie. Można "chwile" jeździć ale delikatnie nie wkręcając go na wysokie obroty. Zacznij od wydechu i IC a turbo daj na koniec i jedz na strojenie.
  2. Nie jest to żadna przeróbka w 5d megane Gt lub Gt line były takie zderzaki. W 3d Gt już są inne zderzaki jak i w kombi. Pewnie większość na rynku wtórnym zderzaków Gt -Gt line to właśnie z 3d.
  3. Na pierwszym zdjęciu jeszcze sobie znaczek dokleił z GT a to auto nic nie ma wspólnego z GT. Podetnij zderzak i zrób owalną lub okrągłą z jedną końcówką.
  4. Spryskałem (w dużej ilości) tą meszkowatą uszczelkę preparatem do zewnętrznych czarnych plastików i jak na razie cisza ale to dopiero 2-3 miesiące temu spryskałem. A trzeszczała mi 5 lat.
  5. Coupe już fabrycznie stoi niżej o 15 mm od wersji 5d a dokładnie 12 mm stąd ta różnica.
  6. Gt nie jest obniżone w porównaniu ze zwykłą coupe jest za to bardziej usztywniona/utwardzona. Zderzak z tyłu jest inny i optycznie się wydaje, że niżej auto siedzi. Ja mam na lato 18 tki a na zimę 17 tki. Troszkę twardziej jest na 18tkach ale wygląda dużo lepiej. Co do obniżenia spokojnie możesz założyć Eibachy ja mam Vogtland sprężyny i jestem bardzo zadowolony. Jedne i drugie nie są zbyt twarde.
  7. Ja mam 190 cm i jest wygodnie ale za mną raczej tylko dziecko usiądzie w miarę komfortowo. Spalanie na trasie styl eko 7-8 litra. W mieście 10-11 też styl eko Minusy: Fabryczne radio + głośniki. Automatyczne wycieraczki. Skrzynia jak to u francuza lubi przyhaczać. A tak to ogólnie jest ok, silnik na duży plus.
  8. No to teraz jest ogień! Nm celowo ograniczone do 400 ze względu na sprzęgło?? W rs-ach zwykle po chipie to około 450 Nm.
  9. @LiszoGT w Gt skrzynia nie ma krótszych przełożeń niż w rs? Bo jak by tak było to pewnie przełożyło by się to na lepsze przyspieszenie niż w rs. Sprawdzałeś ile v max na skrzyni z Gt i turbinie z rs teraz wynosi?????
  10. Ładnie poszedł prawie jak 2.0 tce w serii
  11. Pokaż wykres gdzie robiłeś remap?
  12. Mam dokładnie ten sam dźwięk... u kolegi podobnie jak słuchałem wydaje mi się, że TTTM.
  13. Tak to wygląda u mnie. Dodano: 19 lip 2017 - 22:19 Tak to wygląda u mnie. Ostatnie na seryjnych sprężynach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!