Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kaag

Użytkownik
  • Postów

    351
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

30 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.2 130
  • Przebieg (tys.km)
    34000

Ostatnie wizyty

3174 wyświetleń profilu
  1. CAN z OBD najbliżej, stąd właśnie brałem, ale szczegółów już nie pamiętam, a auta już nie mam. Silniczek po stronie kierowcy faktycznie smutna godzina, odkręciłem te dwie śruby które trzymają to wzmocnienie i je odchyliłem i jakoś wtedy udało się go przełożyć, górnej śruby nie ruszałem bo za ciasno tam było choć na upartego można ją było poluzować. Jeśli chodzi o cięgno to je zostawiłem, nie mogłem wypiąć z górnego mocowania, jeździło ze mną tak rok i nie było problemu. Po roku je wyciągłem gdy zdejmowałem całą deskę przy okazji innych przeróbek :). Wtyczkę z silnika dmuchawy da się wyjąć jest tam tak jakby klamra do odchylenia i potem w góre, ciasno ale do zrobienia. Z nosem w okolicach pedału gazu da sie tam ręką pogmerać. Choć chyba ja któryś pedał chyba odkręcałem.
  2. Hej nadal masz MII ? Minęło kilka lat, ale z tego co pamiętam to elektrycznie niczym się nie różnią. Chyba z rok przed liftem zmienili te kostki. Jak podetniesz jeśli dobrze pamiętam w jednym miejscu to wejdzie i będzie normalnie działać.
  3. Dzięki. Czytałem też, że pod osłony przeciwpyłowe amora dostaje sie piach, ponoć czyszczą i pomaga.
  4. jabrze masz na mysli to co zaznaczyłem? widzę że te gumy/poduszki chyba występują jako część zamienna, może są wersje bez siateczki? rozbierałeś do smarowania czy dało się wcisnąć?
  5. Macie pomysł gdzie blisko można się podłączyć z tylnym wideorejestratorem?
  6. Cześć, planuje zmianę Meganki na kolejną generację. Wcześniej 7 lat jeździłem MII 1.4 LPG, teraz od roku MIII 1.6 LPG, finanse się trochę poprawiły i małżonka ciśnie o zmianę na koniecznie białą IV. Jeżdżę niemal tylko po mieście krótkie odcinki. Do pracy mam kawałek za miasto, ale to 13km w obie strony i prędkkości jak po mieście. Raz do roku nad morze lub w góry max. 800km w obie strony, razem rocznie ok 9000km z czego około 1500 to trasy, czyli w grę wchodzi tylko benzyna. Poluję na auto używane, tak 2-3 letnie przebieg max. 50000km, Intens lub GT Line, budżet około 65000PLN. Myślałem też o nowym juz PHII, ale raczej odpada za duża strata za 2-3 lata na nowym aucie, bo tyle max chcę nim jeździć, później marzy mi się nowy 508. Wiele się naczytałem, aż mam już mętlik, zastanawiam się czy koniecznie 1.3 140KM czy 1.2 130KM też mógłby być. Felga 18, do tej pory miałem max. 16. Podobno 1.3 mniej pali ale czy faktycznie różnica jest duża w mieście. Chodzi głównie o kulturę pracy silnika, ewentalną usterkowość, spalanie i komfort jazdy na takich kołach. Proszę o opinie.
  7. Ma to sens, ale wygląda na to, że nie masz racji. Zobacz warunki gwarancji https://autogas-alex.com/warunki-gwarancji/ Nie ma tam nic o takim wymogu, zalecają tylko coś bez wskazania producenta, jest za to sporo innych wykluczeń. Sprawdziłem jaki filtr w MII miałem, był to AG F781 (żaden wypas to chyba nie jest) i na nim Barracudy przejechały ok. 46kkm. Pewnie dostały po d... i do 100kkm nie dojadą, ale nadal uważam, że nie ma co demonizować filtrów. Tankowane było w 95% na Lukoil przez okres 5 lat, bo tam miałem zawsze najtaniej, a gazu chyba wybitnego nie mają. Wymieniać filtry często lub częściej jak ktoś się obawia i tyle, takie moje zdanie na ten temat.
  8. Rozmawialiśmy o filtrach, kładł dużo alexa 360, ale po tych problemach z pierwszą partią montuje teraz włókno szklane od KME i nie ma problemów. Zresztą to są koszty groszowe jeśli chodzi o wymianę, wkład do mojego obecnego 17PLN + drugi chyba jeszcze tańszy. Nie wnikam już w kwestie który filtr jest minimalnie lepszy, bo nie ma to sensu. Sprawdziłem to na sobie (o czym poniżej), zakładam, że jeśli się wymienia się na czas to większego znaczenia to nie ma. W tym aucie będę wymieniał między 10.000 a 15.000 i musi być ok. Jeśli chodzi o poprzednie auto to wstyd się przyznać, bo o MII mocno dbałem, zrobiłem dużo modyfikacji, wszystko wymieniałem nawet wcześniej niż potrzeba, lub nawet jak jeszcze nie było potrzeby to i tak na zapas robiłem regeneracje czy wymiany. Jedynie LPG jakoś tak po macoszemu traktowałem i od montażu przez niemal 5 lat i prawie 50k nie wymieniłem żadnego filtra. Tankowałem niemal zawsze na Lukoil. Nie zauważyłem żadnych problemów, jeździł jak należy, Barracudy nie protestowały itd. Jak widać filtry wytrzymały dużo więcej niż powinny, albo gaz nie jest tak tragiczny jak nam się wydaje, mimo to obecnej fury już tak nie będę "doświadczał".
  9. Dzięki za odpowiedź. To oznacza, że są dwie wersje sterownika? - tylko tył oraz "full opcja". Wkładam taki full i już? Czy trzeba coś w nim przelutować lub jakiś układ przeprogramować?
  10. Montowałem u Tomka w Drużbicach, okolice Bełchatowa. Cena 2500, dopłaciłem 50 za nowszy/ładniejszy przełącznik, jeszcze 30 poleci na pokrowiec na koło z Allegro i to będzie wsio. Wydaje mi się że tanio, w 2014 zakładałem w MII 1.4 za 2600 w Moto-As w Częstochowie (wtedy jeszcze Tomka nie było na forum LPG). Graty niemal te same, stag 4+ zamiast Nevo, Tur zamiast Magic, no... był pełny wlew i pokrowiec . Czyżby elektronika KME sporo tańsza od Staga? W tym roku w Moto-As wołali 3k za taki zestaw. Adam z Lublina 3800 też na stagu.
  11. Cześć, jak oceniacie poniższy montaż. Graty: Nevo, przełącznik DG5, Barracuda, Magic III, emulator, butla 630/220 Kolektor zdejmowany, nadlewy zeszlifowane, bagnet odsunięty na szpilkach, sterownik obok aku, zawór butli od strony zderzaka.
  12. Pozwolę się podczepić. Megi III ph III 2015 1.6 16V. Mam fabrycznie zamontowane czujniki na tyle. Zakładam, że sterownik, który już jest obsłuży także przednie, tak by wynikało ze schematów. Kolejna rzecz to wiązki na przodzie, mogą być czy po lifcie jak w MII już oszczędzali i nie będzie. Ma ktoś wiedzę w tym temacie i mógłby potwierdzić/zaprzeczyć?
  13. Panowie potrzebuję porady odnośnie cewek w Megane III ph III. Posiadam od 6 lat Megane II FL 1.4 16V LPG, w tym modelu oryginalne cewki Sagem'a były mocno zawodne. Zaraz po zakupie (w 2013) byłem zmuszony je wymienić, bo jedna lub dwie oryginalne padły. Kupiłem nowe 4szt BERU i działają bez zastrzeżeń do dziś (zrobiłem około 48000). Od miesiąca posiadam również MIII phIII 1.6 16V (jeszcze bez LPG) i ciekaw jestem jak w tym przypadku wygląda żywotność cewek. Auto jest z 2015 przebieg 46000 i cewki oryginalne. Zastanawiam się które zostawić w MIII.
  14. Czy na pewno? Bo u sąsiadów za odrą widziałem idealną jakiej szukam biała Bose 1.6 z r-linkiem. Edit: Faktycznie tak jest w broszurach...czyli jakiś przeszczep to był lub mam skleroze i do limited był dodany r-link.
  15. Mam. Na jeden raz nie ma sensu kupować. Chyba że dalej bedziesz przerabiał. W Łodzi też pewnie kogoś znajdziesz, ale nie ma problemu, możesz podjechać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!