Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Qbak

Użytkownik
  • Postów

    308
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

31 Super

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Megane 3 ph3 Bose
  • Silnik
    1.6dCi R9M402
  • Przebieg (tys.km)
    75

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. w V213 AK i Reprog już tylko z Renault.net - z płyty nie pójdzie. A przeprogramowanie to w innym miejscu w ogóle jest niż pokazujesz
  2. Cześć! Mogę liczyć na pomoc w ogarnięciu AA w Renault Captur 2017 (Rlink 1)?  Próbowałem kontaktować się z kolegą z Gubina, któremu swego czasu pomogłeś, ale chyba już nie zaglda na to forum.

     

    Pozdrawiam

     

    Przemek

    1. athlon64x4

      athlon64x4

      możesz sprobować :-)

  3. Wchodzisz w dobre miejsce. Masz interfejs który przełącza się na CANM? Radio i ekran są w L3 na innym CANie niż reszta modułów. Tzn czy jak zapiszesz jakąś zmianę to ona zostaje? Dziwi mnie że wykrywa Ci to jako LPN. Na pewno masz dobre radio? W Koleosie nie było chyba nigdy R-Linka?
  4. Bo radio się włącza ale resetuje. Uwalony soft w radiu. Ten OTS paradoksalnie może Cię uratować bo powinni Ci to zrobić w ramach gwarancji.
  5. Ale do R-Linka1 w Lagunie to zupełnie inna historia. Skonfiguruj sobie radio (swoją drogą gdzie znalazłeś radio do R-Linka z L3?) przez DDT. Nie ma tam za dużo opcji więc spokojnie ogarniesz.
  6. Normalnie w CLIPie albo DDT jest ustawianie góra/dół, prawo/lewo i pochylenie linii.
  7. Też u siebie modyfikowałem kamerę. Zwykle są rezystory konfiguracyjne robiące: Mirror L-P Mirror Góra-Dół Linie / Brak linii Linie można skalibrować. Nawet ASO tak robi po demontażu kamery (np po kolizji). Na ziemi jest wzornik i dopasowuje się linie do niego
  8. Linie są nakładane przez oryginalny moduł. Wpina się go pomiędzy kamerę a ekran i dostarcza zasilanie jak i CANa. Wtedy bierze on sobie informacje o kącie skrętu kierownicy i nakłada linie dynamiczne.
  9. Ogólnie to były 2 lifty. Może chodzi Ci o ten ostatni z 2014 gdzie ledy poszły w zderzak i znaczek się powiększył?
  10. Takich magików jest już dużo bo to na prawdę łatwe jest do zdjęcia. Cały ten R-Link 2 to zabezpieczeń skomplikowanych nie ma
  11. Nie - brakuje w nim sekcji odpowiedzialnej za kamerę Zależy od umiejętności. Ja kupiłem najtańszy współpracujący ekran i przelutowałem sobie brakujące układy. Działało tak jak powinno
  12. Jaka navi? Jak R-Link to tak. Musisz odblokować RS Monitor poprzez modyfikację eepromu, a potem dorzucić moduł, który będzie sczytywał te dane z ECU i wysyłał je do R-Linka. Temperatury i ciśnienia oleju raczej nie będzie bo nie ma takich czujników.
  13. A ja to mam w M3. Jak tylko puszczam lekko sprzęgło to obroty się podnoszą ale tylko jak bieg jest wrzucony
  14. W R-Linku będzie działała każda - ta ze zmiennym CID Samsunga również W TT już tylko te z jednorazowo nadanym numerem. Czyli za każdą nową mapą trzeba nową kartę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!