Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kuzan

Nowy użytkownik
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II 2005 sedan
  • Silnik
    1,5 dCi 74kW 101KM
  • Przebieg (tys.km)
    105 000
  1. Witam serdecznie! Samochód przez święta stał dwa dni na górce. Po odpaleniu na zimnym klekocze jak traktor. Jak się rozgrzeje jest lepiej, ale dalej wydaje dziwne dźwięki. Spalanie jak zawsze, zero błędów, olej Motul co 10 000. Przy okazji wrzucam link do filmu, który nagrałem, może ktoś się zorientuje co to może być po dźwięku: Z góry dziękuję!
  2. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam ! Dodano: 26 maj 2014 - 21:08 Przy okazji czujników... dziś natknąłem się na taki kabelek zakończony wtyczką bez czujnika. Czy ktoś może wie jaki i czy w ogóle czujnik powinien się tam znaleźć ? Na jednym zdjęciu czujnik z wiązką, na kolejnym sama wtyczka. Z góry dzięki za wszelką pomoc... Cięcie Cięcie Dodano: 27 maj 2014 - 11:49 Witam ponownie ! Zastanawiałem się również nad wymianą samego czujnika (być może to on robi po prostu problemu). Usłyszałem, że wymaga to spuszczenia czynnika z klimy... Ktoś może potwierdzić ? Proponuję Koledze zapoznać się z regulaminem forum, bo widać że ten punkt programu został pominięty podczas rejestracji oraz zapoznaj się Kolego Kuzan z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76
  3. Orientacyjny koszt takiej usługi ? Trzeba ponownie nabijać czynnik ? Proszę o info, nie znam się ;)
  4. Panowie u mnie sytuacja jest nastepujaca: filtr kabiny nowy, klima nabyta, godzinne ozonowanie, przed wymiana filtra środek do czyszczenia w nawiewie a mimo to, gdy wyłączam klime i uruchamia się zwykły nawiew z zewnątrz to strasznie śmierdzi stechlizna. Z klima załączona super. Z wentylacja - smród. Jakieś sugestie ?
  5. Dzięki za odpowiedź, poszukam :) Dodano: 25 maj 2014 - 11:58 Czy mogę prosić o pomoc w lokalizacji tego pierońskiego czujnika ? ;)
  6. Witam ! Po podpięciu meganki do kompa wyskoczył błąd: 488 - zwarcie obwodu czujnika czynnika chłodniczego z masą. To ma związek z układem chłodzenia silnika czy klimatyzacją ? Z góry dzięki za pomoc.
  7. Opis błędu dotyczy czujnika rozrządu. Musiałem źle przepisać, bo ten błąd ma nr p0340, wybaczcie pomyłkę
  8. Witam ! 2 tygodnie temu wyskoczył mi błąd na wyświetlaczu - paliła się stale ikona świecy żarowej. Po podłączeniu do kompa okazało się, że jest to błąd "P340 - obwód czujnika wałka rozrządu wadliwe działanie". Mechanik polecił wymianę czujnika położenia wałka rozrządu, co też zrobiłem. Auto zaczęło wreszcie równo się zbierać do jazdy, nie zamula jak to się ostatnio działo i ogólnie się ucieszyłem po tej wymianie, jednakże ikonka po kilku dniach od wymiany znów się zapala. Zapala się na zimnym silniku, przy włączaniu samochodu i raz na 2-3 dni (w tej chwili, bo przed wymianą kilka razy w ciągu dnia). Czy ktoś ma pomysł co jeszcze w tej sprawie zrobić ? Pozdrawiam !
  9. Czyli powodów może być kilka ? Czy znajdzie się jakiś forumowicz-poczciwina z Katowic bądź okolic, która załatwi tanio diagnostykę Clipem do mojej megany ? Pozdrawiam ! Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie Aston76
  10. Witam ! U mnie też się rano zapaliła, zorientowałem się po chwili, że na wyświetlaczu pokazało jedynie ikonę świec żarowych (przejechałem kilkaset metrów), tak jakby ciągle grzała (kilka miesięcy temu wymieniałem czujnik świec żarowych). Jako informatyk z zawodu wyłączyłem i włączyłem samochód ponownie. Ikonki nie było po restarcie :) Ale zacząłem szukać rano informacji w internecie i nie doszukałem się niczego konkretnego. Jakieś sugestie ?
  11. Ja niedawno uslyszałem od "speca od francuzów", że te wibracje to w 90% padający/e wtrysk/i. Póki co wymienię sobie jeszcze świece :) Będzie taniej, a może coś pomoże...
  12. Witam ! Panowie dołączę się do postu o poduszkach. Byłem ostatnio u mechanika i powymieniał mi dwie poduchy - olejowa i dolna (ósemka taka) i była znaczna poprawa. Dodatkowo zamówiłem tą przy skrzyni, ale była później. Przyjechałem na montaż tej ostatniej i okazało się, że wymontowana przez niego oryginalna poducha jest taka: poduszka oryginał , a tą którą zainstalował wygląda tak: poduszka nowa . W zasadzie rozstaw śrub itd wszystko niby takie same, ale jednak jest inna. Twierdzi, że po VINie wykazało mu taką część, a wg katalogu i tego co było w samochodzie kształt jest inny. Proszę o info czy ktoś wie czy są jakieś wielkie różnice i czy ją zostawiać czy na upartego wymienić.. Będę wdzięczny za szybką odpowiedź, pozdr (Megane 1,5 dCi 101 KM 74 kW, sedan 2005 r.) Zdjęcie zamieszczone nie zgodnie z regulaminem. Proszę zapoznać się z regulaminem zamieszczania zdjęć. Aston76 Dodano: 12 lis 2013 - 10:41 Witam ! Trudno jest samemu sobie odpowiadać, postanowiłem działać. Wszystkie poduchy wymienione, ta przy skrzyni wymieniona została na taką, jaka była wcześniej zainstalowana ('poduszka oryginał' w poście powyżej). Co ciekawe, uważam, że wszystko trzęsie gorzej niż z poprzednią poduszką ('poduszka nowa'), ale już nie kombinowałem więcej. Bardziej irytuje mnie to, że drgania dalej są wyczuwalne, może mniej, ale jednak. Ktoś ma jakiś pomysł co może być powodem takiego stanu ? Pozdrawiam !
  13. Witam ! Mam jedno, może trochę głupie, pytanie. Zauważyłem, że mój diesel dostaje "kopa", lepiej się "zbiera" jak jest taka pogoda jak dziś - przy sporej wilgoci... Macie pomysł co się psuje :) ? Dosłownie auto dostaje pare kucy więcej, jest bardziej zrywne z zimnego silnika od razu mam więcej mocy... Jakieś sugestie ? Pozdrawiam !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!